Uitleg vampieren

89 5 18
                                    

Vampieren worden in veel verhalen anders omschreven. Dus hier zijn dingen over hoe vampieren in deze Rp zijn.

zwaktes:

-zonlicht, als je in de zon komt verbrand je gelijk en als je kleren aan hebt ook dan verbrand je, maar als je kleren aan hebt verbrand je veel minder erg. Met kleren zal het er uit zien alsof je gewoon als mens te lang op het strand gelegen hebt en zonder kleren is de huid rood en ontstoken.

-knoflook, knoflook is voor vampieren hetzelfde als wat kaas voor mij is (ik kan daar serieus echt van kotsen zo goor vind ik het.) alleen de geur van knoflook kan een vampier al laten kokhalzen en als een vampier het eet blijft de smaak erg lang in z'n mond zitten en wordt de vampier misselijk. Maar het is niet dodelijk voor vampieren.

-weerwolven, hier van zijn er niet veel in deze Rpg te vinden je kunt er 1 claimen in het volgende hoofdstuk. Weerwolven kunnen met hun tanden een vampier dood bijten als ze dat zouden willen. Alleen de tanden van de weerwolf kunne schade aan brengen. Als een weerwolf een vampier klauwt dan zijn dat gewoon diepe sneeën, maar als de weerwolf bijt dan over leeft de vampier dat niet.

Sterke punten:

-snelheid, een vampier is enorm snel, sneller dan een weerwolf en bijna sneller dan het licht. Een vampier kan maximaal 6660 km/h rennen afhankelijk van de conditie (net als bij mensen kan de een dus sneller dan de ander).

-goed zicht, vampieren kunnen goed dingen zien, zelfs in het donker kan een vampier nog alles zien en zelfs als hij/zij enorm duizelig is kan de vampier nog gewoon goed zien waar alles is.

-kracht, vampieren zijn belachelijk sterk en kunnen met 2 vingers een hele boom kapot knijpen als ze dat zouden willen.

-levensduur, als vampieren voorzichtig zijn en goed oppassen met zwaktes kunnen ze erg lang leven. En ze krijgen geen rimpels.

Voedsel/bloed:
Vampieren voeden zich met bloed en elk bloed heeft een ander effect op de vampier.

-mensen bloed van welke bloedgroep dan ook zorgt er voor dat de vampier fysiek meer kracht heeft en dus sterker is. (Omdat de vampieren vroeger mens waren geweest reageert heeft dit bloed het beste effect als het mensen bloed is van dezelfde bloedgroep die de vampier vroeger had)

-varkensbloed zorgt er voor dat de vampier zich beter in leeft in z'n slachtoffers en mee voelt met iedereen die zich pijn doet of zo en willen ze niemand kwetsen (omdat varkens hele meelevende wezens zijn en ook mee kunnen voelen met de pijn van mensen)

-koeien-bloed zorgt er voor dat vampieren dik worden (dat kan verholpen worden door gewoon veel te bewegen)

-katten-bloed maakt vampieren over het algemeen betere jagers (omdat katten roofdieren zijn)

-Elfenbloed dit kan wonden helen. Voor oude vampieren is elfenbloed echt walgelijk, maar jonge vampieren is het het lekkerste bloed wat er bestaat en zal dan ook erg zoet smaken. Veel elfen zitten er niet bij de school want ze weten van de vampieren af. Maar er zitten wel een paar in het bos verstopt. Jonge vampieren kunne het bloed al van ver af ruiken en worden er helemaal gek van.

-vleermuis bloed heeft de meest bijzondere werking van allemaal want dit bloed zorgt er voor dat de vampieren kunnen vliegen.

Vampierbloed: dit doet niks en smaakt ook helemaal niet lekker.

Het bloed wat hier niet bijstaat vinden vampieren gewoon wel oké om te drinken, maar doet verder niet veel.

Het maakt niet veel uit war voor bloed de vampier drinkt, maar een vampier moet wel minimaal 0,5 liter bloed per dag drinken om te overleven.

Extra:

Om een vampier te worden of om anderen in een vampier te veranderen moet de vampier het bloed van een mens drinken en het mens moet dan ook het bloed van de vampier drinken.

Vampieren hoeven niet perse uit de nek van een mens te drinken sterker nog ze drinken meestal uit de pols valk bij de slagaderen. Als een vampier wel iemand in de nek bijt overleeft die persoon het maar zelden.

Vampieren kunnen geen Corona krijgen in deze rp.

Vampieren zijn niet zichtbaar in spiegels, maar wel op foto's

Dit soort dingen worden ook op school aan de vampieren geleerd.

Als je verder nog vragen hebt mag je die altijd stellen.

Vampire schoolWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu