Episode 1

79 29 18
                                    

YoonA: Cumartesi saat 8'de beklemede kalın.

Woo Bin: Veee kestik.

YoonA büyük bir yorgunlukla elindeki mikrofonu bıraktı ve önünde bulunan suyu kafasına dikti.

Woo Bin: Cidden çok yoruldum. Hemen eve gidip uyuyacağım.

YoonA tek kaşını kaldırmış ona bakıyordu

YoonA: Woo Bin?

Woo Bin: Hmm

İğneleyici bir şekilde konuştu YoonA "Ev bakmaya gideceğimizi unutmadın değil mi? Bana söz vermiştin.

Afallamış bir şekilde konuşmaya başladı Woo Bin "Yok canım unutmadım. Arkadaşlarımla maç'a gitmeyecektim.

YoonA:Maç mı? Sana maç'a gidecek misin diye sormadım ki ben. Bir dakika! *Gözlerini kısmış Woo Bin'e ölümcül bakışlar atıyordu* Sen beni ekecek misin yani?!

Woo Bin kafasını hayır anlamında salladı "Tabiki hayır ben öyle biri miyim? Tıch hiç yakıştıramadım sana YoonA.

YoonA: İyi o zaman. Yarım saat sonra gidiyoruz. Seni almaya gelirim.

Woo Bin'e el sallayıp arabasına bindi YoonA

Woo Bin: Vay anasını. Arkadaşlarımla maça gitmek varken YoonA cadısıyla ev bakacağım. *Hayal kırıklığı içinde söylendi Woo Bin* Ya-şa-sın!

Arabasında oturan YoonA camdan Woo Bin'e seslendi. "SENİ DUYDUM!

YoonA'nın sesini duyup korkan Woo Bin hemen oradan uzaklaşmaya hazırlandı "Annem beni çağırıyormuş ben gitsem iyi olur. Görüşürüz YoonA

YoonA: Ahh kuş beyinli. Yalan da söyleyemiyor. *Giden Woo Bin'in arkasından seslenir" Senin annen 6 yıl önce öldü şapşal.

Woo Bin: Nee? Sesin gelmiyor

YoonA: Beni duyduğunu biliyorum Şapşal.

Woo Bin: Evet,evet bende seni seviyorum YoonA.

*Woo Bin'in bu sözlerine gülümser* Şapşal şey

_____

YoonA hazırlanmış Woo Bin'in onu aramasını bekliyordu. Aynaya bakarken Woo Bin aradı.

Woo Bin; Be-

YoonA: Ağaç oldum burda. Neden bir erkeğin hazırlanması bu kadar uzun sürer ki?

Woo Bin: Aslında Be-

YoonA: Bir de kadınlara iki saat hazırlanamaz derler. Seni almaya geliyorum bekle.

Woo Bin: Ta-

YoonA telefonu kapattı. Woo Bin sinirli bir şekilde kendi kendine konuşmaya başladı "Konuşmama bile izin vermedi. Aishh onunla neden çalışıyorsam? Bir an duraksadı ve yüzünde istemsizce bir gülümseme oluştu "Ne kadar kaba olursa olsun çok tatlı insanlara yardım ediyor ve çok güzel"

the chart | sunnies Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin