Bolest A Slzy

26 1 0
                                    

Clara vešla do Sherlockova pokoje a posadila se k jeho posteli. Najednou, při pohledu na něj ucítila tu bolest, jako kdyby přicházela o někoho blízkého a ani nevěděla proč, vždyť ho skoro neznala.

Asi za pět minut, co u něj seděla ucítila na své tváři slzu. Nevěděla proč pláče, když se na něj dívá jak tam leží v kómatu zabalený v obvazech. ,,Sherlocku Holmesi, chtěla jsem vám jen poděkovat, že jste vyřešil vraždu mé sestry a co to se mnou udělalo. Pláču kvůli člověku, kterého sotva znám. Asi nejsem normální, že?" Řekla a po chvýli odešla.

Doma si pustila televizi, ale nebavilo ji to, takže ji zase vipla a vzala si knihu, tu ale taky po chvíli odložila, protože z nějakého důvodu musela pořád myslet na Sherlocka. Zkusila spát, ale nemohla usnout, takže jen ležela na posteli a dívala se do stropu.

Za hodinu se zvedla a začala uklízet aby zahnal myšlenky na Sherlocka, jenže to moc nefungovalo. Když byl celý dům čistý a ona stále myslela na onoho může, jenž ležel na jednotce intenzivní péče, tak se rozhodla že si trochu zaboxuje. Sešla dolů do svého sklepa předělaného na tělocvičnu a začala mlátit do boxovacího pytle, ale za nějakou dobu zase přestala a podívala se na hodinky. Opravdu jsem u toho vydržela jen půl hodiny? Řekla si a odešla do své ložnice. Zatáhl závěsy a opět si lehla na svou postel.

Ahoj, tak jsem tu s další kapitolkou o něco dřív než jsem čekala, protože s tím internetem jsme to nakonec vyřešili, takže fajn.

Vaše Zmijozelka 0.2

Blízká smrt (sherlock fanfiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat