Konec

10 1 0
                                    

Po několika týdnech falešné spolupráce Clara nakonec opravdu začala spolupracovat a po několika měsících byli ona i Sherlock kompletně vyléčení a měli ještě jednu novinku. Chodili spolu, ale John to ještě nevěďel.

,,Jdeme na to Sherly?" Zeptala se, když stáli před společenskou místností a chystali se vejít dovnitř, aby se rozloučili s ostatními. ,,Jdeme na to. Na tenhle den jsme čekali celou dobu." Řekl, políbil ji a oba Vešli dovnitř.

Po rozloučení už Sherlock a Clara čekali před budovou na Johna. Za chvýli John přijel a vzal je do auta. ,,Ahoj Johne." Řekl Sherlock. ,,Ahoj." Pozdravil Clara. ,,Ahoj. Jak jste se měli?" Zeptal se John. ,,Hrůza." Řekl Sherlock a Clara dodala: ,,Ale přežili jsme to."

,,Po prvních čtyřech dnech jsem si tím nebyl jistý." Řekl Sherlock. ,,Abych řekla pravdu, já taky." Přisvědčila Clara. ,,Tak hrozné to být nemohlo." Řekl John. ,,Věř, že bylo Johne. Měl jsem pocit, že je jen jedna věc, která mne drží, abych nespáchal sebevraždu."

,,A která to byla Sherlocku?"

,,Věř, nebo ne, ale byla to Clara Johne. Chodíme spolu."

O rok později se Sherlock s Clarou vzali a žili šťastný život se dvěma krásnými dcerami Sheron a Claire.
To byl příběh dvou lidí, kteří unikli blýzké smrti, překonali všechny překážky a poznali lásku.

Ahoj jsem tu s poslední kapitolkou téhle knihy a omlouvám se, že nebyla dřív, ale kvůli lenosti mi dlouho trvalo napsat další kapitolu Dívky z hvězd. Samozřejmě bych byla ráda kdyby jste mi do komentářů napsali jak se vám tato kniha líbyla.

Vaše Zmijozelka02



Blízká smrt (sherlock fanfiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat