Saznala je sve što je trebalo i sada je pokušavala da se neprimetno izvuče, što baš i nije bilo lako, s' obzirom na to da je polupijani Brent svu svoju pažnju usmerio ka njoj. Na kraju ga se otarasila, pod izgovorom da ide do wc-a. Odmah je krenula ka izlazu, glava joj je već pucala od glasne muzike i alkohola. Na samom izlazu sudarila se sa nekim.
- Izvini... - promrmljao je i brzo prošao pored nje. Glas joj je nekako bio poznat. Sumnjičavo se okrenula ka njemu, ali već se izgubio u masi ljudi.
***
- Znaš šta mi je sad palo na pamet?! Zar kamere nisu snimile onog ko nam je provalio u bazu? - rekla je uletevši u Rodzerovu kancelariju.
- Nosio je masku. - odvrati Rodzer nezainteresovano.
- Masku? Zašto mi to nisi rekao? -
- Pusti sad to, sam će se taj pojaviti kad tad. Nego, ispričaj mi, kako je prošlo sinoć? -
- Bilo je i lakše nego što sam mislila. Saznala sam gotovo sve. Dakle, Brent mi je, kroz priču o njegovim klubovima, objasnio da želi da proširi lanac na 12 klubova širom zemlje. Kao što već znamo, postoji 10 Diamond klubova i 2 njegova.-
- Znači sledeći korak mu je da ubije preostala dva vlasnika. Srećom, oni su trenutno u Španiji. - reče Rodzer.
- Molim?! Brent mi je rekao da je njegov brat otišao u Španiju da završi neki posao! - uzviknu ona.
- Dodjavola! Brzo, proveri kada je sledeći let za Madrid! - reče on, brzo uzimajući telefon da pozove sekretaricu.
- Halo... Reci Mayi da odmah okupi tim! Idemo u Španiju, let kreće za... - upitno pogleda Sophiu.
- Pola sata. - reče ona podigavši glavu sa kompjutera.
-... Pola sata. Reci neka me sačekaju kod kombija, objasniću im sve usput... Da, da, idem i ja. - prekide vezu i pogleda na sat.
- Dobro, idem ja onda da pokupim opremu. - reče Sophia napola ustajući sa stolice.
- Ne, ti ne ideš ovaj put. - zaustavi je on.
- Ali... -
- Nema ali. - prekide je, - ostaćeš ovde.
- Dobro, onda ću bar da pokušam da rešim slučaj debila pod maskom - reče mrzovoljno.
- Ne, to je moj problem, ja ću to da rešim. Ti se malo odmori dok smo mi na putu, u redu? Takodje, trebaš mi da vodiš ovo dok se ja ne vratim. Ne moraš da dolaziš u agenciju, osim ako mi ne zatreba neka fascikla. Slušaj, moraš da paziš da neko nešto ne pokuša dok nisam tu. Hajde, odoh sad. - izašao je pre nego što je stigla bilo šta da kaže.
Ona je ostala da sedi, zamišljeno gledajući za Rodzerom. Odjednom pala joj je na pamet jedna ideja. Uzela je telefon i okrenula obezbedjenje.
- Halo... Mark ti si?... Slušaj treba mi ona kamerica sa detektorom... Da, doći ću ja po nju ionako sam krenula kući... Ne, ne idem u Španiju. Hajde dolazim. -
Prekinula je i odmah se uputila ka sobi obezbedjenja.
YOU ARE READING
Poslednja ruža
Romance-Želiš me, još uvek me želiš... - šaputao joj je na uvo, onako kao nekad. -Znaš šta ja stvarno želim? Da te nikada nisam upoznala Ryan James.- rekla je posmatrajući ga tamnim očima koje su ostale hladne, još od one kobne noći.