Dediklerini pek anladığım söylenemezdi Jungkook."Kendinden niye korkuyorsun?"
"Kontrolü kaybetmekten,çevremdekileri kaybetmekten ölesiye korkuyorum."
Sana doğru döndüm.Sana yakın davranmalı mıydım?
Ağlıyordun.Kapalı olan gözlerinden süzülen yaşları hiç tereddütsüz elim ile sildim.
Tenine olan temasım beni öldürüyordu.
Gözlerini açtın ve az önce geri çekilen bana diktin delici bakışlarını."Biri senin için seni bırakıp gitse ne yapardın?
Nasıl hissederdin?""Böyle bir şeyi neden bana soruyorsun Jungkook?"
"Cevapla lütfen?"
Çaresiz gibiydin.
Köşede sıkışmış ve çıkış kapısı arıyormuş gibi."Duruma ve kişisine bağlı sanırım."
"Anladım."
"Jungkook?"
"Hm?"
"Bir derdin var gibi.
Anlatmak istersen sana seve seve yardımcı olurum bunu bil olur mu?"Beni onayladın.
"Şimdi sırası değil.Belki sonra."
"Peki.Sen ne zaman istersen" diyerek gülümsedim.
Sen de bana karşılık gülümsemiştin.Arabayı çalıştırdın.
Kısa sürede parti alanına varmıştık.
İkimiz birlikte salona giriş yaptık.
Herkes bize odaklanmıştı.
Paniklemiştim.
Sen ise benim bu hareketime karşın elimi sıkıca kavradın.
Orada düşüp bayılacaktım."Yha elimi tutsana,bir tek ben tutarsam anlamı kalmaz?"
"Neyin anlamı kalmaz?"
"Boşver sadece tut işte.
Şuan zor yürüdüğünü hatta ayaklarının titrediğini farkedebiliyorum.""Hmm sebebini de biliyor olmalısın."
"Kesinlikle! Sana olan her tamasımda böyle oluyorsun."
"NEE? Saçmalama sadece çok kalabalık.
Bu yüzden heyecanlandım.""Kimseyi umursamayan sen,bugün bu kalabalığın içindekilerini mi kafana taktın.
Sen onu benim külahıma anlat küçük hanım.""Kokteyller çok hoş görünüyor ister misin? Mmm tatları çok hoş al dene bence."
Kıkırdadın.
Bugün çok gariptin Jungkook.Kokteyllerden birini eline aldın ve tek yudumda içtin.
"Güzelmiş.Ama sana rakip olamayacak kadar kötü."
"Ne?"
"Dans etmeye ne dersin prenses?"
Sana uzunca şaşkın bakışlar atmıştım.
"Öhöm öhöm bu prensi her an kapabilirler.
Artık bir karar vermelisin?"Elini bana uzattın ve birlikte piste çıktık.
Şu yaşadıklarım şaka gibi geliyordu bana.Belimi kavradın.
Huylanmadım desem yalan olurdu ancak bir süre sonra alışmıştım.
Sanki elin,belime aitmiş gibiydi.
Bıraksan düşecekmişim gibi.Oy verip yorum yapın lütfen🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐹𝑜𝓇 𝒴𝑜𝓊 ~ᴶᴷ~✔️
Fanfiction[TAMAMLANDI] Kanlı gözler,kanlı eller,kanlı ruhlar.Geride bırakılanlar.Acı,hüzün,nefret,özlem dolu günler avuçlayan kabuslar.Kalplerin kırıldığı an duyguların,hislerin toz olup gidişi gibi acımasız hayatlar.Gözler anlatır.Senin yaptığın gibi. Ağız d...