adfsfadgs

25 1 0
                                    

Merhaba arkadaşlar tanışmada kimsenin bizi bulmaması gerektiğini söylemiştik. İkinci bölümü yazmaya başladığımızda fark ettik de profil resminde ikimiz varız :D Tabi mal her yerde mal. Hemen profil fotoğrafını değiştirip yazmaya devam ettik desek yalan olur. Çünkü tam o sırada internet paketi bitmişti. Bu acı bir gerçek. Bizi o 5 saatte kim bulabilir ki demiycem. Çünkü bulmuştur mutlaka birileri bizi. Ama inşallah bulamamışlardır ya. Mallığımıza verin.

Bazen mal olduğumuzu bilsekte mal olduğumuzu ispatlamak hoşumuza gidiyor. Ne biçim zevkse bu mallık işte. Eh biraz da değişik oluyor tabi. Nasıl bir değişiklik oluyor bilmiuoruz garip desek işin içinden sıyrılmış oluruz.

E... Mal olduğumu/zusöyleyip tanışma faslını da geride bıraktığımızı düşünerek konuya giriş yapıyoruz. Biliyoruz çok merak ediyorsunuz, çok heyecanlısınız, mallıklarımızla dalga geçmek için yeni bölümü sabredip bekliyorsunuz da niye bu kadar mal olduğumuzu merak ediyorsunuz. Hadi hadi yalan söylemeyin. Ben duyuyorum burdan mal değilsiniz diye dediklerinizi. Hayır biliyoruz mal olduğumuzu da peki niye dalga geçiyonuz lan bizimle. Ayıp ama. Neyse salak salak konuşmayı bırakıp konuya giriş yapsam iyi olacak.

Acaba ne yazsam diye düşünmekteydim ki hala düşünmeye devam ediyorum..........

Düşünmek düşünmek düşünmek...

Düşünme düşünme düşünme..

Düşün düşün düşün

Düş düş düş.

Heh buldum demeyi çok isterdim ama bulamadım malesef. Yalan. Gandırdım sizi. Buldum. Ama bulamadım. Şu an sizi gandırmıyorum galiba.

Siz bu satırları okumaya hala devam ediyor musunuz? O zaman siz de bizdensiniz. :D

Ben tabi devamını getirecekken sevgili a arkadaşım diğer yazmak istediği bölümleri çoktan yazmış bile.

-Onun adı a benim ki ise b olsun. Yeri gelince daha doğrusu rumuzumuzu (assdffgh) bulunca değiştiririz. Mal one mal tıvo koyarsak da şaşırmayın. -

E kız konu bulamayınca napsın böyle malı. Bekler mi yazmamı. Beklemez. Hayır ben olsam ben de beklemem. Beklemeyi geçtim arkadaş bile olmam.

Daha daha konuşacak olursak bir daha konu bulamadığımı söylemek istemediğimi söyleyip  burayı kapatmak istiyorum. Sevgi ve saygılarımla.

Diğer gelecek bölümleri bekletmeyeyim. a'yı değil, gelecek bölümleri.

ÖYLESİNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin