Hemşirenin Hoseok'un bilgileri olan kağıdı duvara asmasından hemen sonra birkaç kişi Hoseok'u aramış ama saat uyuşmazlığı yüzünden anlaşamamışlardı.
Telefon masada, Hoseok'un gözü telefonda ve Jimin ise keyifle kahvesini yudumluyorken telefon titredi. Hoseok hemen telefona atıldı.0532xxx0900: Merhaba, ben Seul Hastahanesi'nin beyin cerrahi uzmanı Min Yoongi. Panoda iş aradığınızı gördüm ve görüşmek istiyorum ama şuanda çok önemli bir ameliyata girmek üzereyim. Çıktığımda sizi arayacağım.
"NEE! " Hoseok diğer arayan herhangi düzgün geliri olmayan veya ona askıntı olan insanlara nazaran bunu gördüğünde çığırmıştı. Sonunda kardeşinin okul masraflarına yetecek parayı kazanabilecekti.
"Ne bağırıyorsun be kulağımın dibinde, aklımı alacaktın gerizekalı."
Jimin yine kocaman egosu ile söyleniyordu. Hoseok göz devirdi.
"Sanırım iş buldum." Jimin gözlerini yuvasından çıkartacak kadar açtı.
"Dikkat et bebeğim. Güzel kalçan elden gitmesin"
Hoseok yeniden göz devirdi ve gelecek aramayı beklemeye başladı.🌼🌼🌼
0542xxx0900 arıyor.
"Efendim?"
"Merhaba, ben Min Yoongi. Mesaj atmıştım."
"Ah evet Bay Min. Buyrun?"
"Böyle işler yüzyüze konuşulmalı ama ben bir cerrahım ve buna vaktim yok. Ben hastanede olduğum süre içinde evi temizleyip yemek yapacak birini arıyorum. Size uygun mudur?"
"Tabi Bay Min fakat nasıl ola-"
"Anahtarın bir kopyasını güvenlikten alabilirsiniz. Yarın görüşürüz."
Hoseok daha ağzını açamadan Yoongi telefonu yüzüne kapatmıştı. Jimin'e egolu derken karşısına çıkan bu adam ile nasıl baş edeceğini bilmiyordu. Böyle işlere muhtaç olduğu için bir kez daha lanet savurdu.0542xxx0900: *Konum*