CHAPTER FOUR

365 42 9
                                    

        "Chu thawm chu I hre ve em?" Jimin chu Tae bengbulah chuan a phun sar sar a, Taehyung pawh a lo bu nghauh nghauh a.

                      "Tu nge ni ta ang?" Jimin bawk chuan a ti leh sar sar a, Taehyung erawh a hlauh em vangin a tawng tha thei tawh lo.....

              Pen ri chu a rawn hnai zel a, an awmna zawn takah chuan a tawp chat, chu tah le, an room kawngkhar chu nasa takin a rawn ri dawt dawt a, chung naupang pahnih te erawh chuan thawk ngaihna pawh an hre tawh lo, khumah chuan an thu a, nghet theih tawpin an inkuah a, an tap khur hlawk hlawk bawk.

     "Kawngkhar hi ka ti chhe dawn nia" aw vin takin a tih thak phei chuan an tap uar sauh a, an nuna a hmasa ber atan Pathian, engkim ti thei chu an au hial a,

          Khawngkhar chu a intheh hawng thuai a,  tu nge lo awm dawn an hre silo, an hawi chhuak ngam lo a, an tap a, an tap zel a.

"Taetae, in chungah eng nge thleng?"

Chu aw a hriat chiah chuan Taehyung chu khum a tangin a zuang thla nghal a, Jungkook, kawngka bula hrilhhai taka lo ding lamah chuan a theih tawp ai a chak hret chuan a tlan a. Jungkook chu kuah nghalin a kut pahnih chu suihzawmin jungkook nghawngah chuan a kuah a, a bawp pahnih chuan Jungkook a kawng chu a kherh chat bawk, sawi dan dangah chuan Jungkook chuan Taehyung chu second tlemte chhungin, mumal takin a pawm hman kan ti thei ang. Jungkook pawh chuan Taehyung chu nghet takin a kuah let ve a.

Jimin pawn thil awmdan chu hrethiam in khum atang chuan a rawn tho chhuak ve tawh a.

Chu tih lai mek chuan Yoongi pawh tawlh thlu lek lekin, midang ai a hmanhmawh mah chuan a rawn tlan ve dawr dawr a, Jungkook leh Taehyung, uluk fahrana lo inkuah te chu a melh zawk a.

"Jungcock, eng vang teh hrepa ka Jiminie hi mal tak a lo awm tir nge maw I nih hrep le" ti hlukin Jimin chu a kuah ve nghal a.

"Yoongs, lo kuah ve ila tha tur, ka Taetae ka kuah ang hian..... Lawmman a tan chian thi---....".

"Ngawi hmak rawh"

Jungkook chu nui hakin a ai nghet chuan Taehyung chu a Kuah leh sauh sauh a.

***

Jimin leh Taehyung chu Jungkook te apartment lamah chuan a zan a zanin an in sawn ta nghal a. Jin remtihpuina thlap a la ni leh nghal a, puitling thil hrethiam chin chu an lawm khawp ang tih chu a hriat theih nghal mai a, Chiang takin.

Namjoon erawh a lung a leng hle ang tih chu tlanghriat a ni tel bawk a.

______________________________________

"Tae, kan Jungkook hian a fuck tawh che em?"

Yoongi chuan Games ngawrh zet a khel chung chuan Tae, a bula lo thu ngawi kar lam chu second khat vel awm lek chu a melh zawk a, a games khelh lai chu a khelh chhunzawm leh nghal a.

"Aih" Taehyung chuan a ti sap a.

Yoongi chu a nui hak a.

"Ahh... Taehyung ka zawh chhan tak che chu... Ummm... Jungkook chu ka zawt tawh tho a, aih tih pawn min chhang tho a, mahse I hria em... Ka awih vak lo a... Hahaha"

Saturday a ni a.
Namjoon leh Hoseok chu company buaiin an buai a, jimin lah restaurant hawn ve ngei a duh tawh a vangin mi dang zawng zawng chhuah hmain a chhuak a, Jungkook tak ngial pawh a chhung te lam in weekend tak ngial chuan tlawh ve tur a an phut a vangin vawiin na na na chu tiin a chhuak ve bawk a.Jin lah China a tangin a la rawn let bawk silo.

Yoongi chauh chu in awm hman a lo awm ta a, Taehyung lo awmpui tur chuan ring tawk chiah lo mahse kawng dang awm chuang hek lo le. Mahse...... An ti sual chhia va dawn chu a ang e.... Hhhaaaaa

MY EARTH ANGEL{MIZO}Where stories live. Discover now