CHAPTER FIVE

341 43 9
                                    





"Engah teh hrep chuan nge I in ngaih a, tlangval thianghlim maw? Huh"

Namjoon chu an en thrap a, chu tiang taka a thinrim chu an la hmu ngai tlat lo.

"Ahh... Hyung.... Eng vanga kha tia awm kha nge ka nih ka hre lo takzet"

Jungkook chu an en leh thrap a, tiang em em a a inthlagrun hmel hi an la hmu ngai miah lo thung.

"Hey.. dude, ka hrethiam che lawm, inthiam lo lutuk duh..."

"Oh yoongi, buaina I chingfel thei lo a nih pawh in Jungkook hi lo tran tawh hlek suh, chuan jungkook, hyung tia min koh kha ka duh therte lo a nia"Namjoon chuan   a ti leh hrawk a.

"Nih chuan, Joon, Taehyung ka hmuh theih nan chuan min pui dawn em? Min pui duh lo a nih chuan saw an in, luh ruk awlsam zet a trang sawn Yoongi nen kan ru chhuak dawn tho a nia" jungkook chuan tumruh hmel takin a rawn ti leh khauh a.

"Jin tak ngial pawn min biak duh loh hi, eng tin chuan nge ti bik se min tih? Huh"

Ni e, khang thil a thlen zawh hnu, Jungkook an Taehyung a make love pui hnu a Taehyung a kalsan hnu Khan..... Jin chu a zan a zan in a Pa private jet hmangin a rawn thlawk haw nghal a, an in lam pawh pan hmasa lo in Jungkook te apartment lam chu a pan ding nghal a.

Taehyung mi a ang mai a a melh ngai lo melh tlawk tlawk leh, eng thawmhnaw mah in bel duh lo a, trap ri miah silo a a biang a mittui luang tawp thei miah lo a a rawn hmuh khan..... A thinrimna mitmeng sen tak a trang chuan leiser a kap chhuak lek lek a ni. A zan a zan in an in lam a panpui nghal a, Taehyung chu pawn chhuah a phal lo bur a, phal pawh nise chhuak thei hmel a pu lo hrim hrim bawk a. Namjoon nen pawh sawi chian awm chuang loin in break ang chiah an ni... Ni thum chhung an in be tawh lo tlat.

Jimin pawh Yoongi biak a phal sak lo nghal, mahse Jimin kher zawng, Jimin a ni tlat, an in hmuru a, an in be pawh reng bawk, Jungkook a lawm thiam lo chu, Yoongi nilo in.  Ni lom ni?

*******

Door bell ri ral ral chu Jin chuan hmanhmawh takin a va ngaihven nghal a.

"Nang hetah.... Eng nge I rawn tih dawn?" Jin chuan in kuangkuah atin a hma a ding chu a melh ran a.

"Uhh... In hmuh a khat em a.... In ngaihawm ve a.... Haahaa"

"I thriante tan a spy tum I nih chuan kan lo lawm teh chiam lo che"

"Oh..  Jin... I va han trawng rude ve, lut tur te pawn min sawm ve la... I coffee siam ngei kha ka in chak a lawm.... Restaurant in hawng ngai tawh si lo... I thilsiam ngei ei chakin min thih tir I tum a mawni... Haa"

"Hoseok, nang tak hi chu, lo lut la, I coffee tur chu special takin ka lo siam ang che"

Hoseok a luh hnu chuan khawngkhar chu a kalh leh nghal thlap a, Hoseok chu a lo nui sak a.

Hoseok chuan chefuh inti takin a nui lut vur vur a, jin chak lohna chu an hre chiang a lawm, a eisiam fak sak tu te chungah a che rude rei thei lo tih chu. Mahse.... Taehyung chu a dan a dang deuh a vangin a hlawhtlin chiah pawh a ring lo kha a ni a, mahse.... Tunah hian a hlawhtlin zia en tir nan sofa dup nuam tak lam chu a pan mek a lawm.... Haaa.

"Min lo nghak lawk la, choka ah ka va siam lawk a nge Horse" tih pahin Jin chuan choka lam chu a pan nghal a, a faifuk rat rat bawk.....

*****

Jin chu coffee no hnih kengin a rawn let leh nghal a,

A thil hmuh vang chuan a au chhuak thrawt.

Hoseok chu rum takin a melh a,

"Min black mail a lawm" hoseok chuan a lo ti vat a, a kut chuan jin in a
a khawih tak hlauhin tiin a lo in veng nghal bawk a. Kawngka hawnsak tur a an tih lai vel chu ngaihtuah let in a nui pah vur vur bawk a.

MY EARTH ANGEL{MIZO}Where stories live. Discover now