Sorry for late updating 😶😶
¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿♀
"Tu maw I duh ber a?" Jungkook chuan ice cream ei zeuh pahin a bul mai a tui ti tak a ice cream lo liak hlap halp chu a en sap a.
"Kookie... Ka sawi tawh chu.... Kuanlin ka tih chu" lungawi lo lek lek hian taehyung chuan alo ti a, a ice cream chu a liak leh nghal a.
"Tae, kei ai pawhin maw?"
"Umm... Ninawm min zawt peih" tih hluk pahin a ai chak chuan a kal tau sawk sawk a. A bula kal in eng tiang chiahin nge a thusawi a lo laknat lam reng chu a ngaihsak tawh hlek si lo.
Jungkook chuan a hma a kal tau nghawng nghawng chu uluk takin a thlek vang vang a.
"Thra Lawm.... Kei AI in maw.?.. huh ... Ka haw pui nghal ang che.... I hmuh ka phalsak hlek lo che" tih pahin ngeiawm takin a nui sak a.
"Kookie.... Lo tlan teh... Heta teddy bear hi ka duh"
"Ka lo kal"
...........................
""Ka kal duhhhhh" trap truau chuan taehyung chuan jungkook kawr hmawr chu a pawt trai a.
"Tae... Ticket ka chang lo lawm.... Eng tin nge ka tih chuan ang? Bakah naktuk ah hnathil vangin Korea ah kan kir leh angai tawh a.... Next chu kan chang hman tawh lo lawm" in thiamlo hmel tak chuan a ti thawp sat a, a rilru erawh chu a nui var var thung.
Dik tak chuan jungkook chuan Lai Kuanlin show chu enpui ngei a tum alawm, ticket pawh ala fel diam tawh a... Mahse... Taehyung thusawi ' nang ai pawhin ka duh zawk:' tih chuan a thil lo tum tawh chu thrulh tirin chu ticket chu naupang khawlai kal te hnenah chuan a lo free gift fel nghal hmak a.
Taehyung chu kawtthler ah a khek {au} phah ta nghek a.
"Kookie a sual ber" tih pahin foot pad ah chuan a thru hnak a, a awrawl tawpin a trap bawk.
Tunah zet zawng jungkook pawh a mangang ta, ticket chu lo thehthang hman lo se chuan a kalpui ngei ang... Mi zawng zawng in a nau hruai a vel emaw an tih a, mak ti tak a an en na lak a trang a talchhuak tur tal pawn. Khua a thim det det tawh a, a zia phian e.
"Ka tiam a che Tae... Ka kalpui leh vat ang che.... Oh... Nih loh pawn... Korea ah... I birthday ah kan sawm dawn nia... Umm... Haw tawh ila"
Chu tah beisei loh takin Taehyung chu rawn tho tharh in a nui ta var var a.
"Kookie .... Tak tak em? Ka birthday ah maw?" Hmel nung sarin taehyung chu a nui ver ver a.
"Lutuk"
"Linyi pawh aw..."
"Chinese actor engzah chiah nge maw I hriat le? .AAA... Chu chu a pawimawh ber lo e.... I duh duh kan sawm ang"
"Nih chuan zanin ah haw ang.... Jinnie leh jimine ka ngai tawh"
"Chu zawng lutuk tlat"
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
Saturday a ni a.... A awmzia chu college kal loh ni.
China a trang a an haw a trangin kar khat chuang a liam leh tawh a.
Taehyung chu lungawi lo takin a room ah a in khung tlat a, a chhan maw? A bialpa duh tak nen len dun kha an tum lawk ve kha a ni a, mahse a bialpa buai tak chuan hna hmanhmawh thlak tak thawh tur a neih leh thut vangin an company lamah a hma tawkin a kal san a, chu vang te mai chu.....
YOU ARE READING
MY EARTH ANGEL{MIZO}
Fiksi PenggemarFeeling hipnotised by the word that just say, don't lie to me, just got in my head. When the morning comes you're still in my bed, but it's so so cold. Who are you? Cause your not the girl, I fell in love with baby. Who are you? Cause something has...