Herkese selaam
Başladığınız tarihi alabilir miyim? :)💖
Hikâye Aslı karakterinin ağzından anlatılmaktadır.
Keyifli okumalar.
~~~
Herkesleşme... Bu kelime neydi sahiden? Bir şey anlam ediyordu ve bu anlamı çözemiyordum. Çünkü bu kelime "Kimse gibi olma" gibi şeyler çağrıştırsada asıl anlamı bu olmamalıydı. Birileri değişiyordu, her ne kadar kendimizi diğer kişilerden boyutlamaya çalışsak da kimse herkesleşememezdi. Oysa ben değişmek istemiyordum. Bu düzen, insanlar ağır geliyordu. Kendi mabedimde yok olup gitmek özüme ulaşmak istiyordum. Ki bu intihar falan değildi.
Yine herkes gibi hayallerim vardı. Hayallerimi fazla pembeleştirenlerdendim. Aşkı filmlerdeki gibi yaşamak istiyenlerdendim. Her ilki hissedenlerdendim. Her başlangıçlara umut dolu her şeyi en iyi biçimde olabileceğini düşünenlerdendim. Tabii bu hep kısa sürüyordu.
Bu arada ben Aslı. Fiziksel olarak zayıf orta boylu ve açık kahverengi saçlıyım. Gözlerim ise yeşil. Şey bunu bahsetmeyi seviyorum.
.
Gece yatmadan önce unuttuğum pencereden odama sızan rüzgâr tenime çarpıcı bir dokunuşla ulaştığında irkilmeme neden olmasına rağmen yataktan kalkmak istemiyordum. Birazdan da olduğu gibi alarmım çaldığında oflayıp puflayıp yataktan doğruldum. Gözlerimi kısıp telefonu elime aldığımda saatin kaç olduğuna baktım. Çünkü ilk alarmda kesinlikle uyanamazdım. Bu sefer beni rüzgar uyandırmıştı.
Okulun son günleri ve ilk günleri her sabah kalp ritmimin hızlanmasına sebep olurdu. Bugün ise lisenin son günüydü. Her ne kadar lisenin bambaşka geçmesini beklesem de bu olmamıştı. Bence lise ortamı falan dedikleri abartılıyordu. Ya da bilmiyorum ben bir şey yaşamadığımdan kuruntu yapıyorum. Tabii sevdiğim arkadaşlarım vardı ve bunlarda Rıfat ile Nisa. Dünyanın en boş ama en eğlenceli kişileriydi. Bu ikisini al yanına doya doya vur patlasın çal oynasın. Neyse seviyorum keretaları.
Yüzümü yıkayarak üzerimdeki uyku ve uyuşukluğu attım. Dolabımdan kısa kollu beyaz tişört ve üzerine ince bir gömlek giyerek önümü açıkta bırakmayı tercih ettim. Ah bir de tabii ki siyah kot.
Telefonu elime aldığımda çoktan bizimkilerden mesaj gelmişti.
Rifo:
-Eyyo!!
-Nerdesiniz ya¿
-Yoksa en erken ben mi kalktıımm?Nisa:
-Rifocum alt tarafı suratsız ve kendileri arasında sanki mükemmel dostluk kurmuşuz gibi vedalaşıp yalandan üzülen kişiler ve "yaa seni de özlicem bak." İyi ya da kötü anılarımız oldu falan filan diyecekler. Sadece karnemi alıp çıkmak istiyorum. Sonrasında hamburger yiyelim bence.Rifo:
-Alt tarafı kalktınız mı dedim ya?
-Durduk yere azar yedik iyi mi dhkdjdkdslsğkdAslı:
Ben hazırım. Nerede buluşalım?Rifo:
Eski köprünün altındaa..
Şey bizim Dilaver'in orada işte.Nisa:
On dakikaya oradayım.Aslı:
Bir dakikaya ben.Rifo:
Nah :)Aslına bakarsanız çoktan evden çıkmış bulunmaktaydım. Evimiz Dilaver'in oraya yakındı. Sabah kahvaltıda yapmamıştım. Oradan simit alırdım artık. Dilaver abi bizim genelde buluştuğumuz yerdi. Oda bizi çok severdi. Bir çay ocağı vardı. Kahvehane gibi ama değildi.
Koşar adımlarla bir o tarafa bi bu tarafa saptırarak Rıfat'ın arkasına doğru geçtim ve kafasına şaplak attım." Bir de bana nah diyordun. Bak geldim işte." Diyerek kollarımı bel hizamda birleştirdim bilmiş bir ifadeyle.
Yüzünü buruşturarak kafasına dokundu ve omzuma hafifçe vurdu. "İki dakika yirmi saniye. Kronometriyi açmış olabilirim.""Salak." Dedim omzuna elimi yumruk yaparak yavaşça vurdum. Görüş açıma Nisa geldiğinde ona el salladım. Nisa yanımıza ulaştığında Rıfat "Hadi çay falan içelim. Daha çok vakit var." Dedi ve Paytak paytak yürümeye başlayarak içeri girdi. Dilaver amca gülümseyerek kafasını oturduğu yerden uzattı.
"Oo gençler hoşgeldiniz bakalım."
"Hoşbulduk abi." Dedik hepimiz bir ağızdan ve birer çay söyledik. Ben ek olarak simit de söylemiştim. Çayları bir yandan içerken sohbet ediyorduk.
"Vay be bitti mi şimdi?" Dedi Rıfat gülümseyerek.
"Valla öyle ama üniversite de ayrılmayalım. Hep beraber olalım istiyorum. Tabii siz de aynı şeyi istiyorsanız."
Nisa öyle dediğinde "Ee ne sandın tabii ki." Dedim elimi elinin üstüne koyarak.
Nisa hep çok zeki ve çalışkan olanımızdı. Aslında hepimizin notları gayet iyiydi. Yalnız ben
Daha bitmedi bölüm..