Auto poradenství #2

7 0 0
                                    

Rey: Dokáže mi ta sedačka číst myšlenky? Protože já mám pocit, že to právě dělá! „Hej Theo nemáš alobal?"

Theo: ,,ach bože..Reyi.. dokážeš chvilku držet hubu?.." *zasmál jsem se* nevím proč se mě ptá na alobal.. ,,a ne alobal nemám.."

Rey: „ jak to? To je přece základní věc, kterou máš mít u sebe!" *Začíná vyšilovat* „ oni nás slyší! Poslouchají a pak zaútočí!"

Theo: ,,od kdy?já myslel že hlavní věc kterou máš mít u sebe je toaletní papír..ale dobře.. příště se budu podle tohohle orientovat..*zasmál jsem se* „jako mimozemšťané?..hehe..Reyi.. už tam budeme a tvůj crush tam na tebe bude čekat" *zakmital jsem obočím*

Rey: *úsměv mu zamrzne na rtech* „ jdi do prdele Theo" * bouchne ho do ramene* „ to že jsem měl na Jully crush v pátý třídě neznamená, že ho mám i teď!"

Theo: ,,jo jo.. dělám si srandu.." *mnu si rameno* ,,takhle si mě nemusel bouchnout!" Au..budu dělat že jsem uražený..*nafoukl jsem pusu* „jsi zlý.."

Rey: „ nic proti, ale vypadáš jako kachna před porážkou, ale jinak ok..." *Zasmál se nafouklému výrazu svého kamaráda*

Theo: ,,ale noták..nemohl jsi pro jednou dělat že tě to mrzí?" *Zasmál jsem se* ,,mami už tam budeme?"

Mamka t. (Xd jak tajnej agent): „Theíčku, kolikrát ti mám říkat, že až tam budem, tak tam budem."

Rey: *šeptem* „ Oh, theíčku ty jsi takový mamánek" *dá si ruku na čelo a dělá, že je strašně vážný* „jsi můj malí theíček!"* Válí se smíchy*

Theo: ,,mami a kolikrát já ti mám říkat ať mi neříkáš theíčku před mými přáteli.".*falešné jsem se usmál a koukal se ledově na Reye* ,,to si posral..ve škole si to odpykáš"..hehe..

M.t.: „Oh, promiň..." Sakra vždycky na to zapomenu...

Rey: „  tss prosimtě chtěl bych vydět, jak mě nějaký tintítko jako ty, dokáže přeprat“ *odfrkne si*

Theo: ,,neříkám že se chci prát ne?" to teprve uvidíš...,,neboj nic ti neprovedu..nechci aby jsme se pohádali.." *usmál jsem se*

Rey: *poočku se na něj dívá a pro jistotu změní téma* „ Prý k nám do třídy přijde nová holka..."

Theo: ,,hm..aha.. myslíš že bude mluvit anglicky?" ,, Hned jak dojedeme tak se po ní podíváme dobře?" *Nadšeně se podívá*

Rey: „třeba někoho konečně zbalíš"
*Kouká se z okna a dělá jakože nic, přitom ví, jak moc jeho kamaráda toto téma vytáčí*

Theo: nenaser se..je to tvůj nejlepší přítel..je to v pořádku..,,STFU! Jee promiň já zapoměl..ty si to nepřeložíš!.." ,,ne Reyi promiň.. ale musel jsem ti to oplatit"

Rey: „Haha, přiznej se ty jsi jedl dneska vtipnou kaši, žejo?" *Usklíbne se* „Šprtíku"

M.t.: Co bych mohla dneska udělat asi k večeři...? Hmm špagety ne. Tak knedlíky, ne ty jsme měli vlastně minulý týden. Jo! Už vím, bude púst... Muhehe jsem tak démonická. Ach bože Irmo klidni se!

Theo: ,,heh..Já nevím kdo tady má na vysvědčení každý rok samý jedničky viď?" *Zasmál jsem se* ,,Reyi měli bysme se přestat hádat.."

Rey: asi jo.. ,, doufám, že ta holka bude alespoň hezká, když už jsme se kvůli ní pohádali..."

Theo: ,, chudák Jully jí takhle podvádět.." *zasmál jsem se a podíval se směšně na Reye* ,, podle mě bude hezká..ale nevím.."

M.t.: „ to jestli bude hezká nebo ne za chvilku zjistíte, protože vystupujeme! A Irma pojede dělat obídek, cože?"

Oba se na ní podívají, ale pak vystoupí...

Irma: měla bych si zajít k psychiatrovi...

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 14, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Cesta autobusemKde žijí příběhy. Začni objevovat