5.rész

127 6 3
                                    

Mint amikor egy szörnyűséges rémálom tart fogva. Amikor álmodban rohanni kényszerülsz; futsz, és már majd szétpattan a tüdőd, de képtelen vagy elég gyorsan futni. A lábam egyre lassabban és lassabban mozgott, ahogy utat törtem magamnak az érzéketlen embertömegben, de a hatalmas toronyóra mutatója nem lassult. Kíméletlenül, közömbösen, feltartóztathatatlanul haladt a vég felé - mindennek a vége felé....

-Mi?!-kérdezték egyszerre mire megrántottam  a vállam. Tae nekem ugrott és átölelt.

-Akkor csak mellettem alszol.-mosolygott avval a tipikus tégla mosolyával.

-Aham.-mosolyogtam én is. Neki elmondom.. Tudom szemétség volt már az elején hazudnom de na! Ha Kook mellett kellene aludnom...nem aludnék semmit ebben a három-négy hónapban. Teljesen kettyós lennék.... Elkezdtünk bepakolni. Az enyém és V szobája a lépcsővel szemben volt. Egy nagy francia ágy volt középen, bal mellette egy nagyobb éjjeli szekrény jobb mellette pedig egy íróasztal..vagy valami olyasmi. Mindkét irányban volt kettő-kettő nagy ruhás szekrény. Enyém volt a jobb oldali a bal pedig V-é maradt. Egy jó ideig pakoltunk majd mikor végeztünk lementünk. Neki álltam tíz főre kaját csinálni amikor egyszer csak Jin jelent meg és így már együtt csináltuk a Bibimbap-ot. Mikor kész lettünk szóltunk a fiúknak és enni kezdtünk. Kaja után felmentem és rajzoltam. Az egész Bangtan-t rajzoltam le:

Mikor végeztem TaeHyung jött be a szobába

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mikor végeztem TaeHyung jött be a szobába. Leraktam a füzetet és ránéztem.

-Szióka.-köszönt.

-Szia.-mosolyogtam rá.

-Az mi?

-Ez a rajz füzetem. 

-Megnézhetem a rajzaid?

-Persze de előtte mondanom kell neked valamit, viszont ígérd meg,hogy nem haragszol meg.

-Megígérem.

-Igazából nem te vagy a biasom..hanem Kook....csak ha mellette kellene aludnom..akkor ebben a három-négy hónapban le sem csuknám a szemeim estére és bediliznék.

-Gondoltam,hogy valami ilyesmi a helyzet.-mosolygott majd átkarolt.-Nem aharsgzom megnyugtatlak. Na de most muti a rajzaidat.-evvel a kezébe nyomtam a füzetem ő pedig nézegetni kezdte. Állandóan dicsérgetett,hogy nagyon jól rajzolok én pedig pironkodva mindig megköszöntem. Bár amikor pont az ő arca volt valahova lerajzolva mondta,hogy milyen helyes. Ezen mindig nevettem. Az utolsó rajzomon amin az egész bangtan rajta volt egy jó ideig nézegette,majd vissza adta.-Nagyon jól rajzolsz!

-Köszönöm.-pirultam el ismét.-Álmos vagyok.-ásítottam,mire felnevetett. 

-Fél hét van és te fáradt vagy?

-Igen.-motyogtam majd a vállára dőltem.

-Aludjak veled?

-Nem kell ha nem szeretnéd. Elmegyek fürdeni.-mondtam majd felkeltem. Felkaptam egy kék pólót plusz egy fekete rövidnadrágot. Bementem majd jó forró vízzel lemostam a mai nap koszait és ahogy kész voltam kimentem.  Tae már nem volt ott. Helyette Kook ült az ágyon és majdnem bealudt. Kicsit furán néztem de elmosolyodtam.-Kook fent vagy?-kérdeztem mire felkapta a fejét.

-Igen csak nem tudtam meglenni a fiúk között mert piszkáltak a semmiért és gondoltam feljövök, de ha zavarok elmehetek-segítsek vagy megoldod a tenyereddel? Elmosolyodtam saját perverzségemen, majd meg ráztam a fejem.

-Nem zavar-mosolyogtam mire az ő szája is felfelé görbült.-Beszélgessünk.

-Okés.-evvel leültem mellé és megfogtam a macim amit Dom felhozott.-Mesélj magadról.

-Um...19 vagyok..tetkó, pók és kígyó mániás. Eléggé perverz vagyok,de ez lényegtelen. Ja és ezt,hogy pervi vagyok..ne úgy értsd,hogy várom vagy küldöm a képeket csúnya dolgokról..csak mivel fiúk közözz nőttem fel így sok dolgot képes vagyok félre érteni. Már ahhoz is hozzá szoktam,hogy megnézem a lányok fenekét.-nevettem fel mire ő is ezt tette.- Nagyon szeretek rajzolni és V azt mondta,hogy jól is csinálom én meg megpróbálok neki hinni. Um...Imádom a horrort és az állatokat. Egyszer volt barátom. Nem vagyok csók szűz sem szűz-gondolkodtam el.-Asszem ennyi. Most te jössz.

-Nagy részét tudod rólam szóval nem kell ilyeneket elmondanom,de nem baj.-kuncogott.-Ezeket kihagyom. Én is nagyon szeretem a horrort. Én se vagyok se csók vagy normális szűz. Um...Nem tudom miért de megbízom benned ezért elmondom. Mióta meg van a csapat azóta háromszor volt barátnőm de titokban. Féltem bemutatni őket...mert ezeket csak a menedzser erőltette rám...De már azt is akarta,hogy bemutassam őket de ezt elleneztem. Irritálóak voltak azok a lányok. Tipikusan azok a hisztis, idegesítő hangú, arrogáns ribancok. Nem akartam velük együtt lenni. Én igazi szerelemre várok. Tudod..mint a mesékben.-nevetett fel,mire mosolyogva bólintottam.- Na de kicsit eltértem. Ha csókot nem álmodnék soha a leány, ha egy hajnalnak szörnyű szépsége nem lopná ajkára a legédesebb csókot, nem vágyakoznék egyikőtök sem a valóság csókjai után, s mindnyájatok forrónak, kábítónak érezné azokat a szerelmes csókokat, amelyeket a nappal világossága ad ajkaitokra. De az álmodott csók marad az igazi, annak mézédessége tesz keserűvé annyi mást, annak tüze tesz hideggé oly sokat: az álom csókjából születnek a vágyak, az ad szárnyat a léleknek, hogy fönn repüljön az édes érzések szép országában, mialatt a valóság lenn csúszik a föld porában, miként a vakondok. Egy szar kapcsolat sokkal rosszabb, mint egy megszakított kapcsolat.A fájdalomból táplálkozó szerelem sosem fejlődik jó irányba. Őszinte csókra,őszinte szerelemre vágyom. Szeretnék egy lányt...akiért mindent megtennék. Akit hercegnőnek hívhatok. Akit be mernék mutatni a rajongóimnak. Akit elvennék feleségül. Akit teherbe ejtenék. Akit őszintén szeretnék.-nézett rám könnyes szemmekkel. Nem bírtam ki azonnal hozzá bújtam és átöleltem mire ő is így tett.

Csak egy álom... (BTS ff) /BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now