Γεια σας μπουγατσακια μου !
Ελπίζω να σας βρίσκω όλους καλά ♡♡♡
Σας ευχαριστώ πολύ σε όσες παραμένετε εδώ ♡♡♡
Ελπίζω να σας αρέσει το νέο κεφάλαιο αγάπες μου !!________________________
Τα συναισθήματα και σκέψεις μου είναι μπερδεμένες ακόμα και αν έχουν περάσει 4 μέρες από το συμβάν που ο Νικ... Είπε αυτό που είπε.
Υπό κανονικές συνθήκες δεν θα το σκεφτόμουν τόσο πολύ.
Αλλά από τότε με αποφεύγει .
Έχει να με πειράξει ή να μου μιλήσει από τότε.
Κανονικά θα έπρεπε να ήμουν χαρούμενη.Αλλά νιώθω μπερδεμένη .
Είναι η τρίτη ώρα και έχουμε γυμναστική.
Ο Νικ παίζει μπάσκετ και συνεχίζει να με αποφεύγει.
Συνήθως γίνεται το αντίθετο.
Συνήθως εγώ προσπαθώ να τον αποφύγω .Μάλλον δίνω πολύ βάση στα λόγια του ενώ δεν θα έπρεπε.
Μάλλον έσπαγε πλάκα μαζί μου και τώρα απλά βαρέθηκε.Ναι αυτο είναι .
Και εγώ είμαι υπερβολικά χαρούμενη που το έκανε!
Επιτέλους θα απαλλαγώ από την παρουσία του και θα αφοσιωθώ λίγο στην ζωή μου !!!Τωρα παίζουμε βόλεϊ με τα κορίτσια της τάξης μου αλλά να πω την αλήθεια βαριέμαι λίγο. Παίρνω άδεια απο την καθηγήτρια της γυμναστικής και κατευθύνομαι προς το μπάνιο.
Άκουσα κάποιες ομιλίες και γέλια μέσα από το μπάνιο δεν έδωσα σημασία μέχρι που άκουσα το όνομα μου."Δεν καταλαβαίνω γιατί η Σαμ είναι τόσο σκληρή μαζί του . Θέλω να πω πως όλοι ξέρουν το μεγάλο κόλλημα που έχει ο Νικ μαζί της από το Γυμνάσιο .θα μπορούσε να του δώσει μια ευκαιρία.Ασε που είναι και ωραίο παιδί . "
Μα τι λένε αυτες οι κουτσομπολες ;
Μα καλά από που άκουσαν αυτές τις βλακείες; Καταρχας εγώ με τον Νικ φέτος αρχίσαμε να "μιλάμε " ...
Αν και πάντα προσπαθούσε να μου χαλάσει την ηρεμία μου με τις βλακώδες ερωτήσεις του .
Αλλά και πάλι αυτές οι τύπισσες σπείρουν σιχαμερες φήμες για το πρόσωπο μου !Μπαίνω μέσα στο μπάνιο και βλέπω την Μπλερ με μια κοπελίτσα που δεν θυμάμαι το όνομα της, πρέπει να είναι στην 1η Λυκείου.
Τους κοίταξα με επικριτικό ύφος και το φρύδι μου σηκώθηκε ειρωνικά .
"Θα σας παρακαλούσα να μην ξεστομιζεται κίβδηλες πληροφορίες για το πρόσωπο μου!"
YOU ARE READING
The play boy and his agenda
Teen FictionΈρωτα πουλάς και φτηνό ανδρισμό !Ουπσσσ το λένε γαλλικά ζιγκολο ! Όνειρα πουλάς σε καρδιά και μυαλό ΜΑ ΔΕΝ ΣΕ ΘΈΛΩ !ΆΣΤΟ ΠΟΙΑ ΖΙΓΚΟΛΟΟ ____________________________ ************************** $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ #######################