Γεια σας μπουγατσακια ....
Άργησα λίγο.... έως πολύ...
Αλλά ειμαι πίσω 😘😘
Ελπίζω να σας αρέσει το κεφάλαιο...
*****************Ειχε φτασει κι όλας Δευτέρα και έχω να μιλήσω με τον γκρεγκ από το Σάββατο .
Αλλά και με το Νικ έχω να μιλήσω από τότε που έφυγα από το σπίτι του ...Αλλά τι με νοιάζει αυτός;!
Καλύτερα που δεν μιλήσαμε θα μου έσπαγε τα νεύρα!Αν και νιώθω λίγο περίεργα με αυτά που μου έλεγε το Σάββατο...
Μάλλον τα έλεγε για πλάκα.Έτσι είναι ο Νικ
Ήταν το τρίτο διάλειμμα και καθόμουν με την παρέα μου σε ένα πεζουλακι δίπλα από το κτίριο του σχολείου. Ήμουν λίγο χαμένη στις σκέψεις μου καθώς σκεφτόμουν το πάρτυ του Σαββάτου. Είμαι σίγουρη ότι είχε γίνει κάτι σημαντικό...
Αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ.'Που είναι το αυτιστικό ο φίλος σου;'
Α ναι ! Ναι ! Είχα ρωτήσει τον Μαρκ που είναι το ζιγκολο για να τον βρίσω.
Καθώς εξαιτίας του έφυγε ο γκρεγκ.Αλλά μετά τι ;
Ο Νικ μου είπε ότι λιποθύμισα στα χέρια του . Που αυτό σημαίνει ότι όντως πήγα και τον βρήκα για να τον βρίσω...
Αλλά γιατί έχω την αίσθηση ότι έγινε κάτι παραπάνω απο αυτο ;
Είδα τον γκρεγκ από μακρυά και χαμογέλασα .
Έτρεξα προς το μέρος του και στάθηκα μπροστά του .
Τα Μαλλιά του ήταν περιποιημένα και χτενισμενα προς τα πίσω."Γεια γκρεγκ "
Χαμογέλασα γλυκά και έβαλα την τούφα από τα Μάλια μου που ήταν μπροστά από το πρόσωπο μου πίσω από το Αυτί μου .Ο γρεγκ χαμογέλασε ντροπαλά και έτριψε τον σβέρκο του.
"Ήθελα να σου ζητήσω μια χάρη "
Γύρισα το κεφάλι μου προς τα δεξιά και χαμογέλασα.
"Ναι φυσικά Σαμ ότι θέλεις"
Στραβοχαμογελασε.
"Να θα ήθελα αν μπορούσες να με βοηθήσεις στα μαθηματικά"
Ελπίζω να μπορεί ...
Θέλω να τον ρωτήσω το γιατί έφυγε εκείνη την ημέρα...
Αν τον ενόχλησε κάτι...
Αν έκανα κάτι εγώ θα του ζητήσω συγγνώμη.
Αλλά έτσι και έχει να κάνει με το ζιγκολο....Απλά θα τον σκοτώσω...
" Ναι γιατί όχι;"
Χαμογέλασε θερμά.
"Μετά το σχολειο θέλεις να έρθεις στο σπίτι μου για φαγητό και μετά να διαβάσουμε μαζί;"Μου πρότεινε. Ενω αρχίσαμε να περπατάμε στο προαύλιο.
Έγνεψε θετικά και συνεχίσαμε την συζήτηση μας .
....
Ο Νικ όλη την ημέρα αγνοούσε την ύπαρξη μου και φαινόταν θυμωμένος μαζί μου.
Ακόμα και όταν πήγα να του πω τα ραντεβού του για σήμερα μου είπε να τα ακυρώσω όλα...
Και να μην του κλεισω κανένα για την υπόλοιπη εβδομάδα.Δεν ξέρω τι στο καλό έχει συμβεί και μου φέρετε έτσι...
Για την ακρίβεια...
Μου φέρετε έτσι Πώς θα ήθελα ... Δηλαδή να μην με ενοχλεί όλη την ώρα...
Μα γιατί νιώθω κάπως άσχημα που έχει σταματήσει να ασχολείται μαζί μου;Κρρρρ τι με νοιάζει;
Δεν με νοιάζει για αυτόν..
Μάλλον ήμουν κάτι σαν παιχνίδι για αυτόν και απλά τώρα με βαρέθηκε και αποφάσισε να σταματήσει να ασχολείται άλλο μαζί μου ...Μα ούτε καλό μεσημέρι δεν μου είπε...
Κάθε μέρα συνήθιζε να με αποχαιρεταει ...
Μα σήμερα απλά με κοιτούσε με ένα θυμωμένο ύφος καθώς έφευγα με τον γκρεγκ από το σχολείο ...
Αλλά γιατί τον σκέφτομαι;
Είμαι μαζί με τον γκρεγκ τώρα μόνοι μας στο δωμάτιο του...
Δεν θα έπρεπε να σκέφτομαι τον Νικ ... αλλά τον γκρεγκΚούνησα το κεφαλι μου για να μου φύγουν όλες αυτές οι σκέψεις και κοίταξα τον γκρεγκ που έλυνε κάποιες ασκήσεις προσηλωμένος .
Πρέπει να τον ρωτήσω γιατί έφυγε έτσι από το πάρτυ.
"Γκρεγκ θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι "
Ο γκρεγκ παίρνει το βλέμμα του από το βιβλίο και το στρέφει προς το μέρος μου .
" Ναι ... τι είναι;"
Πφφφ .. ελπίζω να μην είναι θυμωμένος μαζί μου .
Μακάρι να είναι όλα στο μυαλό μου και να είναι μια χαρά."Έχεις κάτι μαζί μου; Στο πάρτυ έφυγες πολύ ξαφνικά και νόμιζα ότι έκανα κάτι που σε ενόχλησε "
Είπα καθώς ετριβα τα χέρια μου μετάξι τους .
" Σαμ δεν έχω κάτι μαζί σου... μην ανησυχείς..."
Ο γκρεγκ αφήνει το βιβλίο στο γραφείο και σηκώνετε όρθιος.
Τον κοίταξα απορημένη.
Αυτός κάθησε στο κρεβάτι του και έσκυψε το κεφάλι του.
" Η αλήθεια είναι ότι... ειμαι γκεϊ "
. ........................
Το απόλυτο ΣΟΚ
YOU ARE READING
The play boy and his agenda
Teen FictionΈρωτα πουλάς και φτηνό ανδρισμό !Ουπσσσ το λένε γαλλικά ζιγκολο ! Όνειρα πουλάς σε καρδιά και μυαλό ΜΑ ΔΕΝ ΣΕ ΘΈΛΩ !ΆΣΤΟ ΠΟΙΑ ΖΙΓΚΟΛΟΟ ____________________________ ************************** $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ #######################