Öncelikle merhaba :)
-İlk hikayem değil aslında ama yine ilk gibi heyecanlandım :D Şimdiden iyi okumalar :)) Oylarınızı bekliyorum :**Sabahın ilk ışıklarıydı . Irmak ve Ecem'in whatsapp'tan 239 adet mesajıyla ve sevgili abiciğimin 12 çağrısıyla uyandım . Abimin çağrılarını gördükten sonra ne yapcamı şaşırdım çünkü bugün abimin kız arkadaşıyla tanışcaktım . Abim bana 7'de hazır ol demişti ve saat tam 7'ydi hemen kalkıp banyoya gittim ve giderken her zaman ki gibi sakarlığım üstümdeydi. Bir kaç şey devirdikten sonra banyoya ulaşabilmiştim. Elimi yüzümü falan yıkadıktan sonra hemen dolabın karşısına geçtim klasik kız itemi olarak dolabın önünde "Giyecek hiiiç bir şeyim yook" diye bağırdım. O sıra kardeşim odaya daldı ve "Abla koş abim geldi çok kızcak sana hazır bile değilsin" dedi. Hemen dolaba döndüm ve siyah jean'imi giydim üstüne kot gömleğimi giydim ve Saçımı tarayıp aşağı indim son an yetiştim ve abim hadi bakalım diyip gitti bende arkasından ayakkabımı giydim bi elime montumu bi elime çantamı diğer elime anahtarı ve tekrar diğer elime telefon ile kulaklığımı alıp arabaya koştum Ve tam o sırada araba da kim vardı . Resmen gözlerim büyümüş en fazla çocuğa 2 dk bakmışımdır. Sakın Arya sakin oluyosun ve bin arka koltuğa . Diye içimden söylenerek arabaya bindim oha bu yoksaaa ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Mutluluğum
Novela JuvenilHayatta mutluluk Kimi için umutken , kimi için çoktan var olmuş.