2 . BÖLÜM ( GİTMEDEN)

9 1 0
                                    

Oda benimle geriye baktı ve ikimizde seslice güldük gulerken dudağını yukari kaldırıp burnunu kırıştırıyordu nasıl olurda bu kadar tatlı gülerdi  . Kızlara şimdi nasıl tatlı oldukları konusunda hak  vermeye başlamıştım . onunla  sadece  altı saatimin geçmesine rağmen ona cok alışmıştım . Bi noktada ayrılmamız gerekecekti . Ve tesadüf ihtimaline bakarsam  %3 ihtimalle karşilaşamicaktık onu bidaha goremicektim . Kore sokaklarında onu nasıl ayırt edecektim milyonca insan içinden onu nasıl bulacaktım onunda yüzü düşmüştü oda muhtemelen bu ihtimalleri düşünüyordur  .  Çok zor durumdayım .Nasıl birdaha görecektim onu ,aslında bi ihtimalim vardı  . Telefon numarası ve nerde oturduğunu bilmem gerekiyordu ...

Bana dönüp baktı ne diceni bilmiyordu ağzında bi iki kelime geveliyordu . Benden telefon numarası istemek , yanlış anlaşılmasına sebep olacaktı.Birdaha seni nasil göreceğim dedi . Bende ona  bu sokak sahili civarındaki bankı gösterdim  40 gün sonra bu bankta eğer sende görmek istiyorsan bulabilceksin dedim.

Gitmeden ....
Gitmedenn...
Gitmeden...

Diyemiyordum birşey telefon numarasını isteyemezdim.  Başka birşey demem gerekiyordu . Görüşmek üzere dedim ve gidiyordum ayaklarım geri geri gitmeye başladı .Kokusunu burnumda hissettim. Gidemedim dedi 'aklimda birşey var ve bunu diyemiyorum beni yanlış anlamazsan eğer gitmedenn....
Gitmeden......
Gitmeden.....
Oda diyemiyordu acaba odami benim numarami isticekti ...
Hoşçakal orda bekliyor olacağım diyip arabasına binip gitti .
Evet zor oldu gitmesi ama gitti icimde gelmicek 40 gün sonra o banka demek geçiyordu  ama sabretmeye karar verdim.  Gitmeden telefon numarasını alabilseydim keşke  bu Kore diyarinda birdaha ona nasıl ulaşıcaktım galiba büyük bi aptallık ettim . 

Lo Ji Sob , arabadan inip evine gelmişti ilk defa evine bu kadar geç kalmıştı beraber durduğu abisi jo sob
Bi süre  Lo Ji Soba bakıp  neden bu kadar geç kaldın  ? Dedi

Lo ji sob : Bugün birine çarptım

Ohhh no no no şaka de bana
Hadi şaka desene Lo ji

Şaka değil abi biraz beni dinlemelisin  çarptığım bi kızdı

Ohh hsgag yoksa ona aşıkmı oldun klasik bi şekilde

Hayir olmadım , hastaneye götürdüm 

Yaşadığını söyle

Yaşıyor ,ama sen benim sözümü kesersen bunu anlatmakdan vazgeçeceğim. 

Oh soryy dinliyorum.

Bacağında derin bi yara var ama bu yurumesine engel değil  . Sadece topallamakta onunla karşılıklı  sohbet leştik korede eğitim görüyormuş ama bi yandanda iş araması gerekiyormuş bugun apar topar evden iş aramaya çıkmış saat 3 gibi buluşacağı işyerine  ona çarptım diye gidememiş  çok guzel bir adı var  Lina  ona çok çabuk ısındım .

Telefon numarasını istemiştirsin umarım

Hayır

O kızı unut o zaman so ji

Ama bana 40 gun sonra seninle gittiğimiz bankta buluşabilcemizi söyledi  .

Masal mı bu Lo ji kız dalga geçmiş seninle 

Bana bunu hatirlatmanı istiyorum.
Eğer hatirlayamasam umudu kaybedicem.

Merak etme Le o kizi bulacaksın ama umarımki seni kandırmamıştır.
Dedikten  sonra  ,odalarına çekildiler. 
Leo başını yastığa koydu öylece onu düşündü  ismini tekrarladı ,gülümsüyordu ...
Sarılmamasına rağmen kokusu hala burnundaydı ,kendini uzun bi zamandan sonra huzur bulmuş hissediyordu . Ne garipmiş bu aşk ne yaşadığını anlamadan bi an kal gelirmişcesine duruyormus duşuncelerin ,onlarca seveninin ardından tek bi kişide kalmak çokçok tuhaf bi hismiş diyip yorganın altına girdi ve bir iki dakika oyalandıktan sonra uykuya daldı..

Linanın bu gece uykusu yoktu hatta uykusunun gelmesi için  yedi saniye nefesini tuttu bekledi , müzik dinledi  ,bi iki saat telefonda uğraştı yok bi türlü uykusu gelmiyordu ..
Yatakta yatıyordu doğruldu  bacağını ufaladı çok incilmişti bacağı biraz ağrı içinde kıvranıyordu . Galiba Onun hünerli gönlüne düşmüştü
Öylece düşünmekteydi ,ama dediği saatte oraya gitmeyi çok istiyordu  o hayallere dalarken uykusu da gelmeye başladı  . Sağa döndü sola döndü  ayak parmaklarını kırtlattı ,başını yastığın altına koyup öylece  bekledi. Bu sefer yavaş yavaş uyumaya başladı...
   




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 28, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

IM SORRY I LOVE YOUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin