1.Bölüm

31 8 6
                                    

Medyada rabia var

Sabah ardarda gelen bildirim sesiyle uyandım.Bana sabahın köründe mesaj atan kimse canına susamış olmalı.Uykum çok ağırdır ayıpdır söylemesi. "Rabia hadi kalk okula geç kalıcaksın"dedi annem.

"Tamam anne galkıyom"dedim.Hemen kalkıp hazırlanmaya başladım.Okula servisle gittiğim için aşağı inip servisi beklemeye başladım.Servise bindik.İlayda yanıma oturdu.Sonrasi okula zaten.Direk sınıfa girdim. Herkes hoca sanıp ayağa kalkınca kahkaha attım sonra ben olduğumu anlayınca yerlerine oturdular.Kankimin yanına gittim. Sonra hoca geldi. "Rabia tahtayı aç bakalım."dedi hoca bana
Ayağa kalkıp tahtayı açmaya çalıştım. Tabi biliiyo benim açmadığımı beni rezil etmek için kaldırıyo pis garı.

                                  _ _ _ _ _ _ _ _

Birinin kolumu dürtmedi ile kafamı kaldırdım.Başımda  taş gibi biri çocuğu biraz fazla süzdüm galiba.Sırıtarak "süzmen bittiyse bisey sorabilirmiyim?" dedi meteorcuk.

"Sor bakalım."dedim.Tekrar sırıtarak müdürün odası nerde diye sordu.Bende bu fırsat kaçmaz diye çocuğu kolundan sürükleyerek müdürün odasına attım.Bi kaç dakika sonra meteorjojuk çıktı.

"Hangi sınıftasın"dedim hemen yanına giderek."11/B deyim ne tarafta olduğunu bilmediğim için sen göstersene sınıfımı"dedi meteorjojuk "Tamam beni takip et mete– yani adın neyse işte" Sırıtarak

"meteor  olduğumu zaten biliyorum saklamana gerek yok" dedi bak ukala yakışıklı.

"Pardon ama yanlış anladın ben sana mete diyecektim abimin adıda alışkanlık yani yoksa seni yakışıklı bulduğum falan yok " bir saniye sonra rabia çarpılır Ruhuna fatiha. Meteorjojuk biraz bozuldu ama belli etmedi.

"Hadi artık sınıfımı göster"dedi bay ukala.Cevap vermeyip ilerlemeye başladım. Bay ukalada peşimden geldi. Sınıfını gösterdim tam gidecekken bileğimden tutup

"Adını sormayı unuttum adın ne senin?"dedi ukalacık

"Iıı şey benim adım şey" neydi lan benim adım kelimenin tam anlamıyla maldım.

"Demek adın şey etkileyici ve değişik bi isim anlamı ne"dedi meteor.

"Sanane "hemen ordan uzaklaşıp kendimi kızlar tuvaletine attım. İçerisi boştu hemen birine girdim. Benden sonra birileri geldi."Duydunmu okula yeni gelen meteor okulun sahibinin oğluymuş ay çok yakışıklıydı " dedi içlerinden biri kesin şu ukala beyden bahsediyolardı. Şok olmuş bi biçimde konuşanları dinledim bay ukalânın adı Yusufmuş okulun sahibinin oğluymuş. Hâlâ şoktan çıkamayıp sınıfa girdim.Hoca bisyeler diyodu ama ben umursamıyordum. Sonrası karanlık...

İnşallah beğenirsiniz baya bi acemiyim çünkü...👍

KENDİNİ SEVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin