2.Bölüm

26 8 26
                                    

Medyada yusuf var(biliyorum çok yakışıklı)..

Teneffüs zilinin çalmasıyla yerimden kalkıp kantine yürümeye başladım. Duvara çarpınca kafamı kaldırdım.Tabi siz diyosunuz o duvar değil yusuf yok valla karşımda duvar var.Hayal kırıklığı ile kantine girdim.Yakışıklı bi tayfa gördüm. En yakışıklı olanı kafasını kaldırıp bana baktı göz kırptı tövbe bismillah rüyadamıyım neyim Bende tabiki göz devirip boş bi masaya oturdum. Karşımdaki sandalye çekilince kafamı kaldırdım. Biraz önce göz kırpan çocuk karşımda oturuyordu.

"Boş mu?"diye sordu. Lan zaten oturdun niye soruyon töbü töbü.

"Oturdun zaten "deyip arkama yaslandım. "Merhaba ben mete " deyince banane der gibisine baktım.

"Sen kendi adını söylemeyeceksin anlaşılan "dedi mete

"Rabia "dedim. Gülümsedi. Sonra zil çalınca ayağı kalktım. Hızlı bi şekilde merdivenlere döndüğüm sırada biri bileğimi çekip beni sürükleyince tam yere düşecekken beni belimden tutup kucağına aldı. Kim olduğuna bakmak için kafamı kaldırdığımda yusufu gördüm. Sonra beni boş bi sınıfın içine soktu.

"Ne konuşuyordun o piçle"dedi . Ne dediğini anlamıştım ama anlamamış gibi yapacaktım.

"Anlamadım?" dedim. Sinirlendiği her halinden belliydi.

"Bence anladın ne konuşuyordun o piçle dedim"dedi kafamı kaldırdım.

"Arkadaşca bi sohbetti hem sanane"dedim. Ellerine saçlarında gezdirip.

"Bida o piçle konuşmayacaksın" dedi

"Nedenmiş o?"dedim.

"Eğer bir daha seni o piçle konuşurken görürsem seni öperim."dedi o an ben şok bi şekilde onu itip sınıfa çıktım. "Geç kaldığım için özür dilerim"deyip sırama geçtim hala şoku atlatamamıştım. Ama sırıtıyordum. Neden heyecanlanmıştımki. Kafamı sıraya koyup uyumaya başladım.

Biri kolumu dürtünce kafamı kaldırdım. Karşımda yusuf vardı sırıtıyordu. Tekrar kafamı sıraya koyduğum zaman telefonum çaldı. Uzun bi uğraş sonucu telefonu çıkarmıştım ekranda tanımadığım bi numara vardı. Açıp kulağıma yaklaştırdım.

"Alo"

"Alooo"

"Buyurun kimsiniz"

"Rabia ben mete numaranı sınıfından birinden aldım kaydedersin numaramı

"Aa tamam mete kaydederim sonra konuşalım şuan işim varda"

"Olur görüşürüz öptüm "

"Bende öptüm bay"

Telefonu kapatıp cebime koydum. Karşımda sinirli bi yusuf vardı. Üstüme doğru yürümeye başladı. Bende geriye. Sonra duvara yapışınca yusuf gelip kendini bana bastırdı. Ayağımda bisey varmış gibi hissettim. Kafamı eğip ayağımda örümcek görünce çığlığı bastım.

"Şşşt sakin ol küçük bi böcek"dedi yusuf tabi bilmiyo ben böcek görünce bayılıyorum. Sonrası zaten karanlık.

En romantik anda oldumu bu şimdi nihahaha

KENDİNİ SEVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin