4.Bölüm

11 3 0
                                    

Medyada yağmur var.

Gözlerimi açtığımda yerde yüzüstü yatıyordum. Hemen kalkıp hazırlanmaya başladım. Ama aklımda hala dünki konuşma vardı. Beni kıskanmıştı buna emindim ama neden gelip seni seviyorum denemiştiki. Hazırlanıp aşağı indim annemi öpüp servisi beklemeye başladım. Telefondan TUNCEL KURTİZ=OYSA HERKES ÖLDÜRÜR SEVDİĞİNİ bu şiiri çok seviyordum. Ama özellikle tuncel kurtiz hayranıydım.

" oysa herkes öldürür sevdigini

Kulak verin bu dediklerime

Kimi bir bakışıyla yapar bunu,

Kimi dalkavukça sözlerle

Korkaklar öpücük ile öldürür

Yürekliler kılıç darbesiyle

Kimi gençken öldürür sevdiğini

Kimi yaşlı iken

Şehvetli ellerle boğar kimi

Kimi altından ellerle

Merhametli kişi bıçak kullanır

Çünkü bıçakla ölen çabuk soğur

Kimi yeterince sevmez

Kimi fazla sever

Kimi satar kimide satın alır

Kimi göz yaşı döker öldürürken

Kimi kılı kıpırdamadan

Çünkü herkes öldürür sevdiğini ama

Herkes öldürdü diye ölmez."

Şiir bitene kadar okula gelmiştik. Servisten inip sınıfa doğru yürüdüm. Kapıyı açınca bi şok geçirdim demeyi çok isterdim maalesef sırama geçip oturdum. Sınıftakilere fazla samimi değildim. Zaten çoğu erkek benden hoşlanıyordu ama geçici bi heves olduğunu onlarda bildiği için bişey demiyordum. Hoca sınıfa gelene kadar telefonla oynamaya başladım. Sonra sınıfın kapısı açıldı içeri ye giren kişiyle dönüp kaldım şuan karşımda dersin matematik olmasına rağmen edebiyatçı duruyordu. Hâlâ soktaydim tabi siz daha önemli biri bekliyordunuz nihahah.

"Rabia oturman için davetiye mi vermeliyim"dedi gıcık garı ayakta olduğunu yeni farketmiştim.

"Pirdin hocam"deyip yerime oturdum. Sınıftakiler bana gülüyorlardı. Hıh küstüm komik ne var sanki hallahallaha ya neyse ders bitene kadar uyudum. Teneffüste kantine gidiyordum ki duvara çarptım şaka şaka yusufa çarpmıştım. Çünkü duvar bu kadar sert olamaz. Ben buna boşuna taş demiyorum.

" naber rabia"dedi meteorjojuk

"Iyi sen şey biraz konusalim mi"dedim

"Olur hadi bahceye cikalim."dedi. Birlikte bahçedeki bi banka oturduk. Kafamı ona çevirdiğimde sinirle karşıya bakan yusufu gördüm kafamı baktığı yere çevirdiğimde mete buraya geldiğini gördüm. Yusuf ayağa kalkıp meteye yumruğu geçirince önce bi şok yaşadım sonra hemen metenin yanına eğilip iyimisin diye sordum. Sonra hızla kafamı yusufa cevirdim neden böyle bişey yapmıştı durup dururken.

"Neden boyle bisey yaptın"diye sordum ama hala sinirle meteye bakıyordu.

"Meteye sor anlatsın"dedi ne dediğini anladığım zaman kafamı meteye çevirdim hala yerdeydi ama sinirle yusufa bakıyordu. Hemen metenin yanına gidip ne olduğunu sordum bişey demeden hızla kalkıp uzaklaştı. Kafamı tekrar yusufa cevirdim.

"Ya burda noluyo biri bana açıklasın "dedim. Yusuf yanıma gelip bilegimden tutup banka oturttu.

"Bak rabia sana bisey soyleyecem ama sakin kalicaksin kimseyi dovmeyeceksin " dedi. Biran once anlatmasi için kafami salladim.

"Bak simdi ben sabah sen gelmeden önce sınıfta oturuyordum. Sonra bu metenin bi arkadaşı gelip bana dediki mete aslında rabiayı sevmiyo biz iddiaya girdik rabiayı elde etmeye çalışacaktı. Aslında sana söylemeyecektim ama bugün kafeye cağırıp ona kötü seyler yapıp ileri gidecekti o yuzden rabiayı uyar ondan uzak dursun dedi"dedi

Duyduklarım karşısında soktaydım resmen beni kullanacaktı bi iddia uğruna o anki refleksle yusufa sarıldım. O an soktaydi ama sonradan oda bana sarıldı. Ona bunun bedelini ödetecektim. Yusufla sarılmayı bırakıp ona bi teklifde bulunmaya karar verdim. Kulağına eğilip planı fısıldadım. Biraz üzüldü ama kabul etti. Sonra uygulamak için el ele okula doğru yürümeye başladık.

Sizi sevmeyeni sevmeyin demek isterdim ama ben öyle yapmiyorumki size önereyim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sizi sevmeyeni sevmeyin demek isterdim ama ben öyle yapmiyorumki size önereyim.

KENDİNİ SEVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin