Merhaba Hoseok hyung Nasılsın? Neden sorduğumu bilmiyorum nede olsa bunlar "Yugyeom'dan Hoseok'a asla ulaşamayacak olan mektuplar." Bu mektupları yazıyorum çünkü bence yazmak sevgiyi ifade etmenin en güzel yollarından biridir. Ayrıca yazmak beni rahatlatıyor ve daha iyi hissetmemi sağlıyor. Aslında sana bu mektupları verebilecek imkanım olsam bile verebileceğimi sanmıyorum çünkü bi miktar utanıyorum :(
Hyung biliyor musun senin hakkında her şeyi çok seviyorum. Sen her şeyinle bu dünya gelmiş en mükemmel insansın. Ayrıca hyung itiraf etmem gereken birşey var hani hatırlıyor musun arka bahçedeki ağaçta kocaman "J" harfi kazılıydı, onu ben kazıdım. Çünkü J harfi en sevdiğim harf. Tabikide nedeni senin soy adının ilk harfi olması değil alakası bile yok. Biliyor musun hyung bana en çok "bebeğim" diye seslenmeni seviyorum. Kendini gerçekten sana aitmiş gibi hissediyorum. Elimi okşaman... anlatılamaz bir huzur. Hayatımın sonuna kadar oturup ellerini okşasan sesim çıkmaz. Hyung eğer bir gün sevgilin olurda onunla çok çok iyi anlaşacağıma söz veriyorum. Ne kadar üzülsem ve birazcıkta kıskansam bile senin gülüşünü görmek her şeye değer. Bana benim gelecekteki sevgilinle çok iyi anlaşmanın seni çok mutlu edeceğini söylemiştin. Senin mutluluğun = benim mutluluğumdur hyung. Biri seni şaşırtacak bişey söylediğinde kafanı çok hafif kaldırım ağzını küçük "o" şekline getirmen çok tatlı. Ayrıca biri ağladığında elinin ayağına dolaşması ve her koşulda yardım etmen bu galiba sana en çok bağlanmamı sağlayan özelliğin hyung. Ayrıca sana aegyo lu bir şekilde "hyuuuunng" dediğimde suratının aldığı ifade de çok tatlı oluyor.
Yada kendi ödevin olmasına rağmen bile benimle ilgilenmen... süreki oturup niye bu kadar iyisin diye ağlayasın geliyor hyung bu kadar iyi olma lütfen.
Bu kirli dünyadaki en temiz insan sensin sanırım.
Seni çok seviyorum hyung, her anlamda çok seviyorum.
Sen benim herşeyimsin, hayatımın tamamısın, mutluluğumun nedenisin hyung...