1.Bölüm

102 18 15
                                    

Ben derin hiç aşık olmadım hiç biri tarafında sevilmedim aslında ben hep sevilmek istedim hani derler ya sevilmek mi?sevmek mi?.Ben yine olsa yine sevmek derim sevmek çok güzel ya sevilmek onu hiç tatmadım beni bir babam, birde abim sevdi.Başkada kimse yok haytımda olsun isterdim sevsin isterdimama olmadı
Hadi kızım!
Tamam baba geliyorum.
Bugün taşınıyoruz daha doğrusu taşınmak zorundayız çünkü babamın şirketi batı ve İstanbul dan Ankara'ya gidicez abimlerin ve bizi ter edip giden annemin yaşadığı yere
/Onlarla mı yaşıycaksın.
Hayır içses asla!
/Peki nerde yaşıycaksın
Bilmiyorum .
Ne zaman aktığını bilmediğim göz yaşlarımı silip aşa indim babam bitik haldeydi onun için çok üzülüyorum arkadaşım dedi .İnsanlardan yada insan üstü hayvanlardan kazık yemişti bu çok kötü bişey zamanında bende çok tatmıştım.





Babamın yanına gidip koçaman sarıldım.
Canım babam .Ne zaman gidiyoruz.
Biraz sonra çıkcaz kızım.
Tamam baba.
Son işlerde bitikden sonra dışarıya çıktık.Evime son kez bakıp bize tek kalan şey arabanıza bindim babam da benden sonra arabaya bindi çantamdan kulaklımı çıkartıp kulama taktım ve başımı cama yaslayıp dışarıyı izlemeye başladım.Yarım saat sonra uykum geldi ve gözlerimi kapattım babamın sesini duyunca gözlerimi arladım gelmiştık.
Bı apartman nın önünde druyoduk arbadan indim valizler çoktan çıkartııştı eşyalarda büyük ihtimal yerleştirilmişti.
Canım kızım yeni evimiz burası nasıl buldun?
Çok beğendim baba zaten eski evimiz çok büyüktü burası daha güzel.
Babam koçaman gülüp bana sarıldı bende ona sarıldım.
Eskiden de böyleydin.
Nasıl?
Hiçbir zaman bana zorluk çıkartmazdın çok teşekkür ederim kızım
Dedi koçaman gülümseyip apartmanın içine girdim yavaş yavaş katları çıktım babamlar konuşurken duymuştum 3 .kata geldimde durdum ve açık olan kapıdan içeri girdik.
Ev çok güzeldi eski ev gibi olamasada .Ben çok para meraklısı değildim hiçbir zamanda olmadım.O yüzden benim için sorun yok.Ama babam için çok üzülüyorum.Babama dönüp.
Baba ben mutfaka gidip birşeyler hazırlıycam yeriz demi.
Yeriz kızım üstümü değiştirip geliyorum.
Tamam baba.
Diyip mutfaka girdim makarna çıkartım bitanede tencere içine su doldurup oca koydum sonra makarnaları koydum .Buzdolabından malzeme alıp salata yapmaya başladım.Salata bitince tabaka koyup masaya koydum makranayı süzüp tencereye salça ve kıyma koydum.Ondan sonra makrna yı koyup karıstırdım.En son herşey hazır olunca babama seslendim.
Baba yemek hazır.
Geldim kızım.
Diyip masya oturdu yemeklerimizi yedikten sonra bılaşıkları makineye yerleştirdim ve babamın yanına oturma odasına geçtim.
Baba biliyosun benim için para hiç önemli olmadı çok harçamamda.
Biliyorum kızım.
O yüzden soru değil.Biliyorum o şirket herşeyindi ama ikimiz bı arada olduktan sonra hiç önemi yok.Kısa bı zamanda düzelcene inanıyorum sen işinde çok iyisin.

Teşekkür ederim kızım.Sen bunları düşünme yarın okulunun ilk günü forman yatanın üstünde ben bırakcam okula seni bı arkadaşımın şirketinde çalışmaya başlıycam.
Kafamı salladım.
Senin adına çok sevindim baba.Neyse ben yatmaya gidiyorum .iyi geceler.
İyi geceler kızım.
Dedi yandan öpüp odama girdim yatan üstündeki formaya baktım üstü mavi bir swet altı siyah dar paça güzel bı formaydı ben beğenmiştim üstüme hızlıca giyindim aynanı karşısına geçip baktım gayet güzel olmuştu.Formayı çıkartıp gardırobuma koydum.Pandalı pijama takımımı giynip.Alarmımı kurup.Yatağma yatım. Tavana bakarak düşünmeye başladım.Abimlerden yardım istemelimiydim.Hayır hayır bilip nacaklarki zaten onur abimin umrunda değiliz.Deniz abim le aram iyi ama ondan da yardım
isteyemem .Onur abim annemin babamı aldatması üzerine Ankara'ya gitmişti .Deniz abimde onun arkasından gitmişlardi.Üvey kardeşim benimle aynı yaşta Onur abim onunla çok iyi anlaşıyor .Onun yerinde olmak isterdim.Annemde beni bırakıp onu seçmişdi.Anne dugusunu hiç bilmedim.Annem benim saçımı taramdı,korktumda sarılmadı , düştümde kaldırmadı.Ama babam benim herşeyin o benim annem,abim her şeyim onu çok seviyorum.Bi çoçuk büyütmek çok zordur .Babam beni tek başına büyütü.Neyse kimseden yardım istemiycem yarın yeni hatımın ilk günü çok heycanlıyım acaba beni neler bekliyor.Yavaş yavaş gözlerimi kapattım ve derin bı uykuya daldım.

Yanlız KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin