Hiç değişmemişti hala aynıydı aynı sevgisizliği,hala bana karşı anlayamadığım öfkesi ama kokusu aynıydı hala aynı abim kokuyordu.
Ben bunları düşünürken kolumu daha fazla sıktıAbi yapma.
Ne demek yapma lan,ne demek yapma ne bok arıyorsun burda!
Artık herkes bize bakıyordu yanımda oturan uraz'da kafasını kaldırmıştı ve çatık kaşlarıyla buraya bakıyordu.
Sanane tamamı sanane yoksa biriçik kardeşinimi merak etin ha!
Bak derin benim sinirlerimle oynama ne işin var burda diyorum sana.
Sınıftan içeriye giren Mert abiyi gördüm deniz abimin yakın
arkadaşıydı ve endişeli bı o kadar da öfkeli görünüyordu.
Napıyorsun lan kıza!
Mert sinirliyim zaten sus.
Ne sinirliyim lan bırak kızın kolunu !
Bırakmıyorum lan napıcan!
A....abi yapmayın l... lütfen
Çok korkuyordum abimdi ama korkuyordum işte gözlerim doldu ağlamamak için gözlerimi yukarı kaldırdım..
Bana abi deme.
Onur defol!!
Gitmiyorum lan gitmiyorum buraya niye geldiğini öğrenmeden gitmiyorum.
Artık okuldaki çoğu kişi sınıfa doluşmuştu.Yanımda hareketlilik olunca kafamı çevirdim yanımda oturan çocuk ayağa kalmıştı.Noluyor onur??
O neden karışıyordu ki neden yani
Bişey yok Uraz.
Bak babamın okulunda kavga filan istemiyorum ne sorununuz varsa okul dışında halledin.
Şimdi beli olmuştu neden sorduğu bende bana yardımcı olucak diye düşünmüştüm gerçekten çok safım.
Mert abim kolunu uzatı ve abimin elinden bileğimi kurtardı gerçekten çok açımıştı baskı uyguladığı yerin etrafi kızarmıştı.
Sınıfın kapısının önünde hareketlilik olunca o tarafa döndüm gördüğüm kişiyle içimde bişey ler oldu lütfen o da kötü bir tepki vermesin lütfen..
Deniz abim gelmişti hızlı hızlı buraya ilerliyordu yanımıza geldi ve onuru benden uzaklaştırdı.Derin abicim.
Gözümden bir damla yaş düştü ve abim yüzüme odaklandı.
A...abi
Abicim senin burda ne işin var neden burdasın??
Şey dışarda konuşsak?
Tamam hadi gel bakalım gidiyoruz.
Kafamı salladım ve çantamı toplamaya başladım kalemlerimi ve test kitabımı çantamın içine koyup fermuarını çektim sırtıma çantayı takınca hazırdım.
Gidebiliriz.
Bende geliyorum.
Onur!
Dedi Deniz abim tıslarcasına üvey kardeşim bu tarafa bakıyordu ve yüzünde alaycı bir sırtarış vardı.
Gerçekten korkunç ve itiçi görünüyordu.
Abim gelirse bende geliyorum abimle.
Tamam gidiyoruz ama her lafa atlamıyçaksınız..
Hıhı
Ne demek hıhı ?!
Üfff tamam abi ya
Kalbimde bişeyler koptu abi diyordu belki bende çok abi demiş benden çok onlarla gülüp onlarla yatmıştı hep hayalimdi abilerimle sarılıp uyumak ama hiç gerçekleşmedi galiba gerçekleşmiycekte..
Mert abim
Tamam hadi gidelim artık.
Onur abim ve İrem önden yürümeye başlayınca bizde deniz abimle arkalarından ilerlemeye başladık .
Mert abim tam arkamızdaydı.
Sınıftan çıkınça yine bütün gözler üstümüzdeydi insanların düşüncelerini pek önemsemezdim fazla kırıcı olmadıkları sürece çünkü kimse benim hayatıma karışma hakkına sahip değildi.Deniz abi ve babam dışında.Bişeyler fısıldaşıp konuşuyorlardı ama umurunda değildi.Çünkü şuan düşünmem ve uğraşmam gereken daha başka şeyler vardı abilerime hesap vermek gibi.Geldiğimi bilmiyorlardı ve haliyle kızıp sinirlenmişlerdi,Ama Onur abime haber versem bile yine aynı şekilde beni karşılıycağına yemin edebilirdim.Okuldan tamamen çıktık ve kaldırımda ilerlemeye başladık.Karşıda bir kafe tarzı biyer vardı büyük bir ihtimalle oraya gidiyoduk açıkçası nereye gittiğmiz pek umrumda değildi.Ben korkuyordum Onur abimin kırıcı sözlerinden değil ama Deniz abimin vercegi tepkiden deliler gibi korkuyordum.Kafenin tam önüne geldiğimizde İrem ve onur abim içeri önden girdiler onun arkasından ben ve deniz abim girdik Mert abi de hemen peşimizdeydi.
İçeri girdiğimizde onur abimgil bir masaya oturmuşlardı bizde onların oturduğu masaya doğru adımladık ve hepmiz masaya oturduk.Biraz sonra garson geldi .
İrem
Ben bir çikolatalı pasta ve limonata istiyorum.
Onur abim ise
Üç tane çay açık olsun
Deniz abim ona dik dik baktı onur abim her zamanki gibi beni önemsenediğini göstermeye çalışıyor du.
Deniz abim
Biz dört çay alalım derin sen bişey istermisin güzelim.
Hayır teşekkür ederim abi.
Kafasını salladı sonra garson bunları not edip yanımızdan ayrıldı.
Onur abim
Anlat bakalım niye burdasın? niye bizim okulumuzda sın?Anlat hadi.
Babamla buraya taşındık bir süre burda kalıcaz belki sonsuza kadar bilmiyorum ama uzun bir süre burada olucaz bunu biliyorum.
Deniz abim
Neden burda olucaksınız bir sorunum var?
Hayır hiç bir sorun yok.
Derin yalan söylüyorsun anlat herşeyi hadi abicim neyi gizliyorsun.
Doğruya neyi gizliyorsun benim babam olduğu gibi onlarında babasıydı neden saklıycaktım kiBabam babamın işleri çok kötü, herşey çok kötü oldu.
Dedim ve sol gözümden bir damla yaş süzüldü.Onur abim ve Mert abim beni izliyorlardı dikkatle,Deniz abim ise endişeliydi İrem omu o yine alaycı iğrenç tavrını sürdürüyordu ve bana iğrenç bir gülümsemeyle bakıyordu.
Deniz abim endişeli bir sesle konuşmaya başladı.
Neden?Bişeymi oldu en son geldiğimde işler gayet iyiydi bir anda ne oldu.
Babam bir ihaleye girmişti bu ihale çok önemliydi ama şirketten arkadaşları onlar şirketin bilgilerini karşı şirkete aktardı ve günler içinde şirket çöktü bizde babamala buraya gelmek zorunda kaldık.Babam okuldan uzak kalmayım diye beni sizin okulunuza yazdırmış .Ama ben sizin o okulda okuduğunuzu bilmiyordum.Bilsem okuldan içeriye girmezdim zaten.
Derin abicim o nasıl söz öyle tabiki geliceksin sen onur abine bakma onun her zamanki hali.
Onur abim
*Ne benimi her zamanki halim komikmiş ben onu istemiyorum burda ne okulumuzda nede bu şehirde nereye defolup gidiyokarsa gidebilirler umrumda değiler.
Deniz abi
+ Düzgün konuş o senin kardeşin
*Kardeşimiş
+ Evet kardeşin şimdi sus.
Tamam kavga etmeyin hele ki benim için hiç kavga etmeyin gerek yok.
+ Abicim sen takılma ona siz nerde kalıyorsunuz bir ev bulabildinizmi babam nasıl adam yıkılmıştır.
Babam elimizde kalan son parayla bir apartmanda daire aldı şuan orda kalıyoruz.
*Vay bee babamın bu durmlara düşcegini aklımın ucundan girmezdim.Demek fakir oldunuz ha küçük kardeşim.
Dalga geçmeyi kes tamamı şuan boş yapıyorsun
*Kızım beni sinir etme benimle düzgün konuş
Sen konuşmayı öğren bir ben üslübuma dikkat ederim merak etme abicim.
*Senin dilin fazla uzamış
+ Babamla konuşmaya gelicem en yakın zaman da derin abicim ben tek başıma bir evde yaşıyorum mert abinle birlikte eğer mert abin kabul ederse bizle yaşayabilirsin.
Mert abim
- Estağfurullah o nasıl söz olum derin benim de kardeşim tabki kalabilir bizimle.
+ Eyvallah kardeşim
Mert abi, abi teşekkür ederim ikinknizede ama babam böyle bir durumdayken onu yanlız başına bırakıp sizinle kalamam babam çok kötü bir durumda üzgün ve bir tek ben varım.İkinizde teşekkür ederim ama ben babamı tek başına o evde bırakamam.
+ Tamam abicim istediğin zaman yanımıza gelebilirsin kafa dinlemeye kalmaya ne istersen ben adresi sana atarım yedek anahtarlarıda veririm istediğin zaman gelirsin.
Teşekkür ederim abi.
Abim göz kırptı ve garson sonunda geldi.
Herkesin önüne çaylarını bıraktı ve bir isteğiniz varmı diye sorup sonradan yanımızdan ayrıldı.Kafenin kapısı açıldı içeri Uraz ve kolunda bir kızla içeri girdiler arkalarında ise bir erkek ve kız daha vardı.
Ve ben tam onları incelerken urazla göz göze geldik okulda dikkat etmemiştim ama gözleri simsiyadı.O da beni farketi ilk başta affaladı ve yanındakilere baktı en sonunda tekrar benimle göz göze gelip bana göz kırptı.Sonra yanındaki kız ve arkadaşları ile tam karşımızdaki masaya oturdular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlız Kız
RandomBu Hikaye Derin ve Uraz ın hikayesi imkansızlık tan doğan bir aşk bu hikaye yanlız bı kızın hikayesi , bu hikaye sevmekten ve kaybetmekten korkan bir gençin hikayesi. Derin🖤Uraz Umarım hikyemi okuyup beğenirsiniz hikayemde yazım yanlışları ve fark...