3

124 16 50
                                    


🌼🌼🌼


" Asya.. "

" Wui Kim Asya? "

" ASYA!! "

" WOI SAKIT HANAT!! " jerit Asya apabila rambutnya ditarik kuat oleh makhluk dibelakangnya. Bersyukur kerana terputus beberapa helai je.

" Hehehe sorry. Oh! Bay tha weh kau dari sekolah mana sebelum ni?? " tanya Soonyoung setelah mendapat deathglare dari Asya.

" Kwon.. Kalau ada Hansol ni. Tentu dia membebel kau salah sebut.. " kata Jun apabila teringat Hansol yang selalu marah Soonyoung.

" Shut jangan seru nama dia. Kang tiber muncul mati aku kena bebel.. "

" WEN JUNHUI DAN KWON SOONYOUNG APA YANG KORANG BERDUA BUALKAN??! "

" T-TAK ADA A-PA APA MISS PARK "

Asya POV

" Dua angel sekelas dengan aku. Hensem juga angel depan aku ni... " kataku memerhati wajah namja didepanku ini.

" Si unta tu tak de pula suruh tak boleh nak fall in love bukan hahahha. Nak mintak nombor lah lepas ni.. " kataku lagi sambil tersenyum. Asya sekarang waktu berlajar fokus please.

###

" HAI!! PELAJAR BARU!! NAMA AKU LEE SEOKMIN. AKU HAPPY VIRUS DALAM SEKOLAH NI. APA KATA KITA JADI KAWAN NAK?? AKU BOLEH TUNJUK SATU SEKOLAH NI PADA KORANG.. "

" Tak nak.. "

" HAO!! "

" Apa?? " tanya Minghao pada yeoja di sebelahnya.

" Gomawo Seokmin-shi. Boleh ke kami jadi kawan kau? " tanya Nissa dengan ramah.

" Sudah tentu boleh!! Lagipun sekarang Sir Taewon tak de apa kata aku tunjuk kawasan sekolah ni sekarang?? " tawar Seokmin.

" Nissa aku ta-..

" Baiklah JOM!! JOM HAO!! BANGUN " setuju Nissa lalu menarik tangan Minghao untuk mengikutnya dan Seokmin.

#Minghaoredhoditarik

###

" Boo macam mana nak eja Fashion?? " tanya yeoja bername tag Jeong Shaz pada Seungkwan.

" Alaaa senang jer lah F A S H T I O N. Aku tahu aku pandai bab speaking nih. Ni Diva Boo lah " kata Seungkwan lalu memflip rambutnya.

" WOI F A S H I O N LAH BENGAP!! EYY KENAPA AKU JUMPA ORANG YANG SEBIJIK MACAM SOONYOUNG HYUNG NIH!! Mom I wonder why your son needs to deal with this all on his own.. "

" Dah kenapa dia ni.. Pelik semacam aku tengok.. "

" EH MUKA MAT SALLEH SESAT!! SUKA HATI AKU AH NAK SEBUT APA!! " balas Seungkwan dengan high not yang tinggi.

" DAH TAK RETI TU TAK PAYAH LAH SEBUT. BUAT ROSAK SEBUTAN JERR LAH DEBAB!! " balas Hansol tak nak kalah meninggikan suaranya.

The Demon And AngelWhere stories live. Discover now