Medyadakini ablanız yaptı.
Güzel olmuş mu kız cevap verin.
Bir de önceki bölümdeki moment hakkında bir şey daha düşündüm.
Cemal Barış'a yaslanırken çok kışkırtıci bir şekilde gülüyor, nefesleri değişiyor, hah diyişi falan bi değişik. O sırada Barış'ın kulağına "Yükseliyordum sana da oyun kazanınca vazgeçtim." demesi, onu Barış'a karşı cilveli bir yaklaşım içerisine sokmuş gibi. Cidden videonun o kismında deli dolu Cemal yerine kışkırtıcı bir Cemal var. Sanırım geçen bölümdeki son teorim doğru ve Cemal de bunu anladı, ona böyle bir tepki verdi.
Şimdi ship momentlarımiza geçiyoruz.
🖤🌈
1. Bence her şey bundan sonra başladı; No Problemo!
Hani derler ya; En büyük aşklar kavgayla başlar diye. Lan ben bu söze bu olaydan sonra inandım.
Cidden hayatimda kavgayla başlamayan ama çok güzel yürütülen evlilikler, sevgililikler gördüm.
Ki ben sevgilimle sexting yaparak 3 gün içerisinde sevgili oldum ve şu anda 1,5 senedir sevgiliyiz. deligibisevi-
Bununla beraber de bu söze hiçbir zaman inanmadım.Ama Cemal ve Barış cidden bana buna inandırdı.
Ve bence ilk bir şeyler hisseden Cemal.
Bunun nedenini 2. momentta söyleyeceğim.
Bu videoyu başa sarıp sarıp izliyorum.
"Sen bana salak diyemezsin!"
HDBDOEMZKWKSKWNSKQMZPQLSOEKDKWAPWKDO
Aşırı iyi be.
O zamanlar yakıştırmıştım onları.2. Belki de en hot momentlardan bir tanesi;
Ve bendeki bütün Cembar olayı burada başladı bro euxnsjzmwlzmw
Şimdi az önceki momentta önce Cemal'in bir şeyler hissettiğini düşündüğümü söylemiştim.
Nedeni ise şu;
-Videoda Barış tebrik için sesleniyor. Normalde böyle zamanlarda karşı takım isteksizce gelir ama Cemal resmen koşarak geliyor.
-Videoyu bulursam birazdan koyacağim, izleyince de anlayacaksınız. Cemal Barış'ın elini iki elinin arasına alıyor ve Barış uzaklaşana kadar hiç çekmiyor.
-3. fotoya bakın, resmen çocuğun içine gireceksin CemalJRJXJSNXISNSKAMSLSKZKMFOAMDPDMZaten Youtube videosunun altında da bu yorumlar dolu.
Cembar'ın realliği kabul edilmeli.
Hem bugünkü yayında daha fazla momenta yer verdi acun, şaşırdım.
28:16 dakika, o bölümden bakabilirsiniz.
Siz de fikirlerinizi paylaşın.
🖤🌈
Bir sonraki bölüm hangi konuyu tartışalım?