18 | Survivor Ekstra Saçmalıkları.

686 40 20
                                    

Arkadaşlar, bu konu hakkında söyleyecek çok şeyim var.
Ağır konuşabilirim.
Kusura bakmayın.
Küfur içerebilir kb

🚫

Öncelikle videoyu atıyorum.

Dünyada izlediğim en saçma program.
Survivor'dan sonra başlıyor, 1 buçuk saat içerisinde yalanı yanlışa katıyorlar.
Murat ve Sema asla çizgisini bozmadı, laf etmem.
Ancak, Semih ve Furkan kadar gereksiz insanlar görmedim.

F: Konu ne?
S: Ersin'in sakatlığı.
F: Suçlu kim?
S: Bilmiyoruz ama Yunus Emre Barış'a attı suçu.
F: Dolphin Emre haklıdır biz bunu savunalım.
S: Tm.

Bunun başka bir açıklaması olamaz.
Ama Barış'a yüklenip, algı yarattıktan sonra reklama girdiler ve reklamdan döndüklerinde hepsi dut yemiş bülbül gibiydi.

Acun'a da söylenmesi gereken çok laf var.
Dün konseyde Cemal'i saçma bir nedenden dolayı oyuna sokmaya çalışıyor.
Barış ise sadece Cemal'i düşündüğü için Cemal'e çıkışıyor ve ta ta ta tam! CCCFC Barış'ı linçlemeye başlıyor.
Sercan ve Berkan olayında Furkan hangisi daha antipatik olayında bir anket açıyor, telefondan arayıp o anketi sildiriyor, ancak Barış'a iftira atiyorlar, Yunus Emre Barış'ın arkasından sallıyor ama sesi bile çıkmıyor.

Barış sessiz sakin bir çocuk diye bu kadar üstüne yüklenmenin ya da sadece havalı olmak, ünlü olmak ve egolarıni tatmin edip götünuzü arşa değdirmeye çalışmanın ne anlami var?





Semih; Ütopya diye bir yarışma vardı, Yasin gibi her yarışmayı denemiş birisi ünlü olmak için. Ütopya'dan beri taniyorum ve cidden herkes ne kadar zeki dese de benim gozümde ne dediğini bilmeyen birisi. Bir sözü bir sözünü tutmayan, show için, Acun'a reyting için oraya koyulmuş birisi. Yasin ve Barıs kavgasında Yasin'i öven birisi. Mert'in yaptıklarına raģmen ekranlarda "Mert çok zeki" nidaları atan birisi.
Bu karakterde bir adamın efendi, duruşunu bilen, sessiz ve sakin, karakterinden asla ve asla ödün vermeyen, performası çok iyi olan bir adamı sakatlık yüzünden suclaması ne ciddiye alinabilir ne de buna hakkı var.

cembar momentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin