Tatil-2

Luna
4 saatlik bir yolculuk olmuştu.
Yaa bide uyuyakalmışım. Sam de öyle.
Uyandığımda ucak çok sessizdi.Kafamı Sam'e yaslamıştım. O da benimkine.
Suratımın çok nemli olduğunu anladığım an hemen kafamı çekip makyaj yapmaya koyuldum. Sam ise yanımda horluyordu. Zaten etraftaki insanların tuhaf bakışlarına alışmıştık.Yani bi düşünün.Yolda yürürken bir iblis ailesi görüyorsunuz😂
Makyajım bittiğinde telefonla uğraşmaya başladım.Bu uçak beni mahvedicek.Ve farkettimde artık tırsmıyorum.
Bir yarım saat sonra olduğumuz yere vardık.Annem bizi direk kalıcağımız malikaneye ışınladı.Bizi birkaç hizmetçi ve malikanenin kiracısı karşıkadı.Güzel biryerdi. Denizle bitişik,birkaç havuzu olan ve 93 odalı:)
O zor uçak yolculuğundan(tabi biryerden sonra mükemmel geçti)
burayı görmek iyi oldu.
Elenor
Yolculuk bitince kalıcağımız malikaneye gittik.Aşırı lükstü.Luna orayı çok beğenmiş okucakki hızlı adımlarla önden yürümeye başladı. Tabi arkasında onun 9 valizini taşıyan sebastiyan ile birlikte...
Susan ile yolda çok sohbet etmiştik.Ama tani Luna ile Sam'i de görmedik değil🤫Aslında onkarın samimiyetine alışığız ama iştee...anladınız siz...
Bizde kendi valizlerimizi taşıyarak malikaneye girdik.
Annemler ve diğerleri de arkadan geliyorlardı.
Luna kendini oda seçtirmeye kaptırmıştı.Cressida da öyle.
Valla ne söyliyim odaların hepsi aynıydı.Tek fark boyutları sanırım.
Sonunda matmazel Luna kendine deniz manzaralı geniş yataklı bir oda seçti.😂
Herkez odalarına yerleşene kadar akşam olmuştu.Ben herkezden önce hazırlanmış sahilde yürümeye başlamıştım.Üzerimde de beyaz bir elbise vardı⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️

Sonra ise biryere oturdum ve kitap okumaya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonra ise biryere oturdum ve kitap okumaya başladım.
O sırasa kitaba o kadar dalmışım ki Luna'nın geldiğini bile farketmedim.
Üzerinde parlak bir gece elbisesi vardı.

Luna :Naber!😉
Elenor:İyi.Görünüşe bakılırsa yolculuğun iyi geçmiş.
Luna sırıtarak:Y-yani evet eheh.
Elenor:Saat 7 olmuş bile hadi akşam yemeğine gidelim:)
Beni onayladı ve birlikte akşam yemeğine gittik. Malikane gerçekten çok güzeldi.Saray kadar büyük olmasa da yine de bana göre büyüktü.
Herkez sohbet ederek yemeğini yedi.Sonra çocuklarla konuşup yarın sabah plajda takılmayı planladık. Luna ne kadar denizde yüzmeyi sevmese de "en azından güneşlenirim"bahanesiyle kabul etti.Ben normalde onun neden kabul ettiğini biliyorum😂

Akşam herkez odalarına gidiyordu. Bizimde Tim ile odalarımız yanyanaydı. Sohbet ederek çıkıyorduk. Onunla konuşmak çok eylenceli.Espri yapmayı çok seviyor. Sonra odalarımıza ayrılıken iyi geceler deyip uyuduk.

Bu bölüm kısa oldu biliyorum fakat eğer bu bölumü öncekine ekleseydim baya ultra ultra uzun olucaktı.💙