Aslında ölmemişim gene aynı senaryoyu yaşadım.Karśımda ozan.Gunaydın prenses diyerek alnimdan beni õptü.Ağzi kulaklarindaydi ve digerlerine haber vermek icin dışarı cıkacagini söyledi.Ne ara Biz bu kadar samimi olduk ki ,en son boğuluyordum ben ?sonra içrerisi bir yığın insanla doldu bir de pasta Dogayla beraber iceri girdiler "iyiki dogdun Mina "o anki mutluluk őlmemeye değerdi gercekten de .Ozan in elinde en sevdigimden kocaman bi 'kendisi gibi 'tatlı ayı Vay be cennette miyim ben ?Dogayi yanima cagirip neler oldugunu sordum Doganin cevabi kisa ve netti "hani pastayi uflesen diyorum ne dersin?" "Tamam tamam"dedim sonra pastadaki tek mumu üfledim.ne bu ya cimriliktrn falan mi dedim aslinda agzimdan kacti.Ozan tatli bir Sesle"hayir,sadece yeni bir baslangic" dedi simdi anlamistim .her seye yeniden baslayacaktik iyide bunu isteyen kimdi ben onsuz mutluydum ki (yalan yalan kendimi kandiriyorum).Ama ondan eskisi gibi birlikte olmadan once bisey almam lazimdi bana bu yaptiklarinin intikamini!! Evet oyun simdi basliyor dedim kendi kendime herkesten Rica istedim sadece yanimda Ozani istedigimi soyledim ve herkes anlayis gostererek cikti."Aşkım bir yerlere gidelim mi?" "Sen bana askım mı dedin? " "aa yoyoyooyo hayir sadece aksam bir yerlere gidelim mi dedim ?" O da "bu halde mi?" dedi "ne varmis halimde cirkin miyim?" "Hayir canım da Sen her halinle guzelsin hayatim**! Icimden "he he palavraya bak!diye soverken "tamam bu aksam Seni őzel bir yere goturucem dedi .acaba orasi neresiydi.insallah sacma sapan bir yer olmaz.Hastaneden ciktik.zaten onemli bir seyin yoktu da.O sıcacık ellerini elime Verdi vê beraber ciktik.Uzerimde siyah yerlere kadar uzanan askili bir elbise vardi.kirmizi bir ruj gercekten güzeldim.Yola ciktigimizda gidecegimiz ter guzel bir ter diye dusundum.tamam ökuz ama dűşűnceli őkűzdur canim.neyse bir bağ evine geldik.kapisi kalplerle suslenmis bir ev o kadar gűzeldi ki.yerlere gűl yaprkaları bezenmis.mum ısıginda iki kisilik sofra.iki kadeh... "Alir misin?"diye sordu."sence senleyken iciyor muydum kaldirir misin onlari !""tamam canım kizma"neyse bu yemeklerle beraber su iyi gider dedim vê su almaya karar verdim.yemek cok guzel gidiyordu.sonra bir muzik caldi.Vê beni dansa kaldirdi.Zevkle kalktim.dansin en guzel yerinde tam gozlerimin icine bakarken iste benim ya topuklularimla ayagini ezdim vê bir bagiris (haha)"aaaa yanlislikla olduya pardon cok őzűr dilerim."" Tamam tamam onemli degil istersen oturalim há ne dersin ?"" Bana uyar."yemege oldugu yerden devam etti saat12 ye geliyodu .artik kalkalim mi diye sordugumda olur cevabini aldim ."eburayi Kim toplayacak ?"
Nr biliyim filmlerde de oyle olur ya yemek yerler sonra kalkarlar hep cok merak etmisimdir kimin topladigini ."hayatim sen birak yarin toplarlar."dedi.tamam dedim ve arabaya bindik.yani olan o oldu.arabanin benzini bitmis yok calismiyor."off sen ne sorumsuzsun Ozan benzin mi doldurmadin ?"Ozan "unutmusum Ben nr yapayim?"of tamam tamam napicaz simdi ki telefonla arayalim da alsinlar Dogalar.yani telefonlari cikarinca bir baktikki her yerde hatlariniz çeker dedikleri yalanmis normal olarak çekmedi vê maalesef bag evine dogru yok aldik