Asagiya indigimizde Doga hala guluyodu.Ben de sinirden cildirmak uzereydim."Doga neyin var onlarla ?"
"Aman sadece ugrasmak istedimm Cok mu ?"
"Bu kadari fazla ama yeter artik bir daha Boyle bir sey yaparsan tasiniyoruz!"bu cumleler dogaya fazlasiyla yetmisti beni aldi karsisina ve "anlamiyor musun onlar sey iste sey....." Gerisi bir turlu gelmiyordu."ne doga ne ".
"Onlar Bizim......"
"Eeeeevet!!!" O sirada en Kotu sey zil caldi. alt komsularimiz bizi dogru duzgun konusup bir seyler yemek icin bahcedeki havuzun kamelyasina davet ettiler.bizde naziklik olsun diye gittik iste.kamelyada o kadar guzel Yemekler vardi ki parmaklarimi da yiyodum.Doga ilk defa duruldu ve sustu.o sirada erkek arkadasim elinde kocaman bi oyuncak ayiyla yaninda doganin erkek arkadasiyla beraber Bizim gulusmelerimizi izliyodu.sanki kotu birsey yapmis gibi o kadar kotu oldum ki .hemen yanlarina kostuk ve sarildik aslinda cay icmeye inip alt komsularimizla oturdugumuzu soyledim.onlari da davet ettikten sonra Biz kalktik disarida biraz yuruyus yapmak icin caddeye ciktik.erkek arkadasim olanlari anlatmam icin bir dakika verince ona "Sen kimsin ki beni yargiliyosun ya kimsin ?"diye sert bir cikis yaptim.O daa Sen Milletle otururken ben Seni dusunuyodum dedi ."ona onlarla aramda hicbir sey olmadigini soylediysem de inandiramadim Sen kotu birisin deyince elini bana kaldirdi ve vurmak icin hazirlandigi sirada alt komsumuz sarisin olan erkek ,erkek arkadasim kuzeye bir tane gecirdi .sanki mucize gibiydi inanamadim o beni kurtardi .sahi kimdi o .onun bana gecmisi bu kadar hatirlatmasi neydi ya?sonra kolumdan tuttugu gibi eve dogru kopstuk.eve vardigimizda doga agliyordu.inanamadim.yaninda da esmer oglan oturuyordu."doga neyin var?"
"O beni terk etti .""benimki de beni dogaa dedim ve sarila sarila aglamaya basladik .alt komsumuz bizi film izlemeye davet etti .Biz de bugunki olanlardan sonra bir rahatlama diye dusunup gittik.film sanki Bizim icin secilmis gibi ask filmiydi.ama o kadar guzeldi ki .sonra sıkılinca,sise cevirmece oynayalim dedik .ve basladik.doga esmer cocuga gelince sordu "adin ne ?"cocukken dalgasina sordugumuzu simdi ciddi ciddi soruyorduk.esmer olan kıvanç dedi .o anda sok oldum
evet eskiden tanidigim bi kivanc vardi bu da o olmaliydi.sira bana gelmeden atildim ya senin adin ne "kerem beni tanima diye soyledigim isimdi gercek adim ozan "dediginde bayilmamak icin kendimi zor tuttum.o benim ortaokulda sevdigim cocuktu ve beni okulun son gunundr mezuniyret gununde bi kizla cikarak terk etmisti.Vay be beni terk eden cocuk gelmis simdi onun evinde oturuyorum kalktigimda aklima son gun geldi .o gun ben ona hediyemle okula gelmistim son gun ustumde kadife bir elbise yere degen, kollarimda kadife kirmizi elbisemle utan degişik bir eldiven.okula geldigimde ozani gorenler yukariya ciktigini soyledilrr buyuk bir heyecanla yukari ciktim .bir siniftan sesler geliyordu .bir baktim ki bi kizla el ele ..... Hizli adimlarla kostum merdivenlere gelince ayagim kaydi ve butun merdiven boyunca yuvarlandim.gozlerimi actigimda hastanedeydim .vê basimda da ozan.yurtdisinda okuyacagimi o soylemek istemis vê boylelikle de liseyi orada okuyacagimu ozur dileyerek soyledi.hepsi onun yuzundendi.eskiye daldığımdan Doganin tokadiyla uyandim gozlerimden yaslar suzuluyomus ve ben farkında degilim.hemen dışarı çıktım vê kendimi havuza biraktim hic nefes almaz ya insan sanki eski anilarin gozunun onunden gecer ya oyle vê iste o kadar huzurlusundur ya o an iste Ben ikinci kez oluyodum .biri kolumdan tuttu beni yukari cekmeye calisiyor. Ben hicbisey yapmuyorum hani ölmek ister ya insan ....kalbim aciyor ölüyor muyum Ben ?