رات کے دوسرے پہر وہ لان کی ایک کرسی پر بیٹھی ہوئ اطراف کا جائزہ لینے میں مگن تھی کے اچانک موبائل پر کسی نمبر سے کال آئ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اس نے ھربڑا کر فون اٹھایا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
کیونکہ اگر اس وقت کوئ فون کی آواز سن لیتا تو شاید قیامت ہی آ آجاتی کیونکہ یے دوسری دفع ہوتا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔اس نے موبائل جب تک اٹھایا تب تک کال کاٹ دی گئ تھی اس موبائل پر چیک کیا تو جو نام پڑھا تھا وہ اس کا دماغ گھومانے کے لیے کافی تھا ۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔ کچھ دیر بعد دوبارہ کال آئ اس بار اس نے کال اٹھائ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
"کیا مسئلہ ہے ؟؟؟ وقت دیکھا ہے تم نے ۔۔ہاں "
اس نے بغیر کوئی بات سنے ہی بولنا شروع کردیا"یار اتنا غصہ ۔۔۔۔۔۔۔۔کیا ہو گیا ہے ۔۔۔۔۔ میں تم سے پوچھنا چاہ رہی تھی کے کل تم فری ہو تو میں تم سے ملنے آجاتی کیونکہ گھر پے بہت بور ہو رہی ہوں میں۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔"
دوسری طرف سے تسلی بخش جواب سن کر وہ
تھوڑی پر سکون ہوئ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
"ہاں آ جانا میں فری ہوں ۔۔۔۔۔۔۔ ویسے سلام نام کی کوئ چیز بھی ہوتی ہے شاید آپ بھول رہی ہیں ۔۔"اس نے یاد دلاتے ہوئے کہا۔۔۔۔۔
"اوہ ہاں ہوتی تو ہے لیکن یاد نہیں رہا ۔۔۔۔۔تو تم نے کون سا سلام کردیا ہاں۔۔۔۔۔۔۔۔"
اس نے مقابلا کرتے ہوئے کہا۔۔"اسلام علیکم ۔"۔۔۔۔
اس نے سلام کیا"وعلیکم اسلام ۔۔۔ویسے تم بہت بری ہو ہانی" ۔
اس نے کہا۔۔۔۔۔"اوہوووو ۔۔۔۔۔۔۔۔ میں بری ہوں تو تم تو بہت اچھی ہو نا۔۔۔۔۔۔۔۔ اچھا خیر صبح آو گی تو بات کریں گے۔۔۔۔۔۔۔ ابھی بہت رات ہو گئ ہے ۔۔۔۔۔تو تم بھی سو جاو اور مجھے بھی سونے دو۔۔۔۔۔۔۔۔۔"
ہانیا نے مفت کا مشورہ دیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
"اپنے مفت کے مشورے اپنے پاس رکھو ۔۔۔۔۔۔۔ اور رات ہو گئ ہے تو تم ابھی تک سوئ کیوں نہیں ہاں ۔۔۔۔۔۔۔اچھا ٹھیک ہے ۔۔۔۔۔۔صبح بات کریں گے"
اس نے جتاتے ہوے کہا۔۔۔۔۔۔
"تم باز نہ آنا کبھی ۔۔۔اپنی اس عادت سے ۔۔۔۔۔۔۔۔
اچھا اوکے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔صبح بات کریں گے" ۔۔۔۔۔۔۔
اس نے بات ختم کرتے ہوئے کہا۔۔۔۔۔۔
YOU ARE READING
موضوع قلب
FantasyA story of one sided love........and relationship......a heart touching story........❤❤