BÖLÜM 2

277 29 18
                                    

Jimin karşısındaki koltukta oturan bedene sıkıntıyla baktı. Karşısındaki beden ise sarhoş olmasına rağmen mahcup hissediyordu. Jimin'in evinde karşılıklı koltuklara yerleşmişlerdi ve Jimin kendisine gelen telefonun ardından kapısını çalan küçüğünü eve alıp uzunca azarlamıştı. Yoongi ise zaten fazla bulanık olmayan zihniyle özür dilemiş dolu gözlerini yere çevirmişti. Bu görüntüyle Jimin susmuş ortalık sessizleşmişti.

"En azından bundan sonra benim yanımda iç. Zaten sürekli yanıma geliyorsun."

Küçüğü gözlerini kırpıştırarak başını kaldırdı. Jimin yine nötr ifadesiyle ona bakıyordu.

"Gerçekten mi? Senin yanına gelebilir miyim?"

"Evet. İstediğin zaman gelebilirsin."

Yerinden kalkıp Jimin'in kucağına atladı. Jimin ne olduğunu kavrayamadan küçüğü yanaklarını öpmeye başladı.

"Seni seviyorum, seni seviyorum.."

Jimin iç çekerek ellerini ince bele koyup Yoongi'nin onu öpmesine izin verdi. Yoongi başını boynuna yaslayıp derin bir nefes aldı. Kolları Jimin'in omzuna yaslanmıştı.

"Uyumak ister misin?"

"Seninle uyuyabilir miyim?"

Gözleri büyümüş dudakları büzülmüş alttan büyüğe bakıyordu. Jimin onun tatlı görüntüsüne iç çekmek istedi. Ellerini Yoongi'nin baldırlarına koyup sıkıca tutarak ayağa kalktı. Yoongi ufak bi çığlık atıp büyüğün boynuna sarıldı. Bacakları da sıkıca beline sarılmıştı. Gülerek Jimin'i izlemeye başladı. Jimin omzuna yatan gence yan bi bakış atıp odasının kapısını açtı.

"Üzerini giyinmen için sana birkaç şey çıkarayım."

"Sadece tişört verebilirsin."

Jimin başını çekmeceden çekip yatağa oturan küçüğe baktı. Yoongi dudak büzmüş etrafı izliyordu. Dudaklarını ıslatıp eline ilk gelen tişörtü çıkardı ve yatakta oturan bedene uzattı. Yoongi kalktığında kendisi uzanıp küçüğü izlemeye başladı. Odaya girmesini bekliyordu ama Yoongi pantolonunu çıkarmıştı. Farkında olmadan beyaz bacaklara bakmaya başladı. Gömleğini de çıkardığında kalçası açığa çıkmış Jimin dudağını ısırmıştı. Yoongi elindeki siyah tişörtü giyip büyüğüne döndü.

"Jimin!"

Jimin bakışlarını gözlerine çıkarıp alt dudağını serbest bıraktı. Yoongi kaşlarını çatmış ona bakıyordu.

"Önümde giyiniyorsun ve seni izlememe mi kızıyorsun?"

Tek kaşını kaldırıp bakışlarını tekrar beyaz bacaklara indirdi. Yoongi kızarmaya başlayan yanaklarıyla başını çevirdi. Tişörtü yumrukları arasına almıştı.

"Gel, uyuyalım artık."

Kenara kayıp battaniyeyi kaldırdı. Yoongi gülümseyerek Jimin'in açtığı yere yerleşip başını göğsüne yasladı. Elini de omzuna yaslayıp bakışlarını bronz tenliye çıkardı. Jimin tek kolunu belinin altından geçirip diğeriyle birleştirdi. Yoongi beline sarılan kaslı kollarla dudaklarını birbirine bastırdı.

"İyi uykular aşkım.."

Jimin bakışlarını göğsündeki bedene çevirdi. Yoongi uykuyla uyanıklık arasındaki çizgideydi.

"İyi uykular güzelim."

Küçük olan duyduğu cümleyle uykuya dalmıştı.

🌙

Jimin üzerindeki ağırlıkla uyandığında önce omuzlarını germişti. Omuzları rahatladığında gözlerini ağırca kırptı ve tavana baktı bir süre. Zihni yerine geldiğinde başını eğerek göğsünde yatan bedene baktı. Göz göze geldiklerinde Yoongi elini uzatıp yanağını okşamaya başladı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 03, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SARHOŞ- YOONMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin