Moje nejoblíbenější záporačka! Tou jsem prostě MUSELA začít! Kdyby někdo nevěděl, jedná se o Javorku, ale to jsem vám asi moc nepomohla, co XD. Nevadí.
Tento příběh se z největší části odehrává v Mapleshade's vengeance (novellasu, který jsem už přečetla XD, doporučuji!) a konec se také odehrává v posledním díle čtvrté série, kde zemřel Firestar v bitvě s Temným lesem. Srry za spoilery XD.
A ten začátek se odehrává dávno před 1. sérii, kdyby někdo nechtěl spoilery, tak jsem ten konec oddělila, přeji pěkné čtení! ↓↓↓Mapleshade se narodila ve ThunderClanu (Hronovem klanu). Její minulost není důležitá a proto tento příběh začne od dob, kdy už byla válečníci.
Mapleshade se zamilovala do válečníka jménem Apledusk, který žil v RiverClanu (Říčním klanu).
Milovali se s celého srdce a Mapleshade zjistila, že s ním čeká koťátka. Apledusk v jedné bitvě zhodil omylem, nebo to alespoň tak řekl Mapleshade, jednoho válečníka s ThunderClanu s jeho učedníkem do vody,oba dva zemřeli. Ten válečník se jmenoval Birchface, byl to syn Owlstara, velitele ThunderClanu.
Mapleshade porodila koťátka, Petalkit, Patchkit a Larchkit. Nikomu v klanu ale nechtěla říct, že jejich otec je s RiverClanu.
Flecklewish, což byla sestra mrtvého Birchface, tím pádem i dcera velitele Owlstara, si ale myslela, že jejich otec byl právě její bratr a proto o tom nechtěla Mapleshade mluvit.
Flecklewish začala pomáhat Mapleshade se starat o její koťátka a ona jí nechtěla říkat, že není jejich příbuzná, když teď koťátka měl každý rád.
Ale jednoho dne se rozhodla vzít je k řece, koťátka se tam naučila plavat, ale když se málem utopila, zachránil je jejich otec Appledusk.
Vše by ale bylo v pořádku, kdyby to celé nesledoval léčitel Ravenwing. Řekl Mapleshade, że to veliteli musí říct.
Nakonec mu to tedy řekl a Owlstar vyhnal Mapleshade i s jejími koťátkami pryč s ThunderClanu.
Mapleshade se tedy rozhodla jít do RiverClanu. Šla s koťátky přes řeku, ale spláshla je vlna. Mapleshade naříkala a snažila se je zachránit, ale marně.
Naštěstí se tam objevil Appledusk a skočil do řeky pro svá koťátka. Našel je, ale mrtvé. Mapleshade byla celá zníčená smutkem.
Když došli do RiverClanu za velitelkou Darkstar, objevila se tam Reedshine. Appledusk začal velitelce lhát a zradil Mapleshade, kvůli své nové družce Reedshine.
Mapleshade mu slíbila pomstu. Zbláznila se a začala vraždit, aby pomstila svá koťátka.
První u Měsíčního kamene zabila Ravenwinga, který vše prozradil, pomstila pak jedno koťátko.
Potom zabila zmijí u Hadích skal Flecklewish, aby pomstila druhé se svých koťátek.
Nakonec Appleduska, ale z bitvy s jeho novým učedníkem a Reedshine byla tak zraněná, že nakonec v Mylerově stodole zemřela.Dostala se do Dark Forestu (Temného lesa) a pak jí napadl úžasný plán, jak svou pomstu dokončit.
Začala se zjevovat ve snech Crookestarovi (Křivému měsíci), protože to byl vnuk Appleduska, ale její pomstu dokončil Tigerstar (Měsíční dráp). To byl vnuk Owlstara a ten jí pomohl pomstit se ThunderClanu.
Touha po pomstě Mapleshade totiž nikdy nekončí!⚠↓SPOILERS↓⚠
Pak v bitvě s živými, kdy Dark Forest obživl, Mapleshade chtěla zabít Sandstorm (Bouřku), v tom jí ale Tečka zabránila. Mapleshade jí ale zabila.
Nakonec přiběhl Firestar a zabil Mapleshade.Tak, snad se vám příběh líbil, dejte kdyžtak hvězdičku či komentář, nebo nezapomeňte na follow! Bylo to z mé hlavy, hlavní zdroj nalezněte nahoře↑↑↑
Informace:
Jméno: Mapleshade
Klan: ThunderClan
Postavení: válečnice
Druh: Appledusk - bývalý
Koťata: Petalkit, Patchkit a LarchkitMějte se teda hezky, válečníci
~vaše Toffee