Takže....tohle bude knížka o zapotácích z Warriors, o jejich příbězích rodině atd. Protože možná někteří moc o Warriors neví, tak by se vám určitě hodilo vědět, co jsou záporaci vlastně zač, a že oni za to nemůžou.....
Kam odchází záporáci po smrti?
Odchází do Temného lesa, nebo tak jsem to alespoň přeložila. Ale hezčí je Dark Forest neboli Place of No Stars (místo bez hvězd).
Je to něco jako StarClan (Hvězdný klan) pro zaporáky, musí tam sami kráčet se svými krví prolitými vzpomínkami, což je můj oblíbený citát (Mapleshade's venegeance.
Snad jsem vám alespoň trochu pomohla. ;)Může kočka s Dark Forestu zemřít?
Jasně, že může, stejně jako kočka ze StarClanu, ale více se dozvíte v dalších kapitolách ;)Kam se dostane podruhé mrtvá kočka?
To nikdo neví, leda tak Erinky, jestli ty vůbec. Ale moje teorie je, že se s nich stane nová a úplně jiná kočka (kotě). Chudák Spottedleaf ;(.Jací záporaci se tu budou objevovat?
Všichni - Mapleshade, Tigerstar, Scourge, Antpelt, One-eye, Darkstripe, Thistleclaw, Hawkfrost....a já nevím, co ještě 😅. Pokusím se je psát i v ČJ, ale moc ty jména neznám.Bude tu i něco jiného než příběhy o záporácích?
Jasně, třeba jejich rodokmeny.Tak, doufám, že se těšíte, zatím ahoj!
Jo a jsem to samozřejmě já Toffee! Kdo jiný by neznal moc dobře ČJ jména XD.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤