🏴Scourge🏴

212 32 20
                                    

A teď tady máme Scourge, kterého nejspíše znáte i jako Postracha. Mám ho moc ráda. Měl strašnou minulost, ale to vlastně skoro všichni zápotáci - no, myslím, že tohle je opravdu VELMI důležité vědět. Navíc neobsahuje spoilery. Zdroj je především The rise of Scourge (Je to manga (komiks), který jsem už také celý četla XD). Tak, doufám, že se vám to bude líbit↓↓↓!

Scourge (Postrach) se narodil u dvounožců. Tou dobou se jmenoval ještě Tiny (Drobek). Jak víme, byl velmi malého vzrůstu a jeho sourozenci, kteří nesli jména Socks (Ponožka) a Rubi (Rubiana), si s ním kvůli tomu, že byl slabí a malý, nechtěli hrát.
Jejich matce Quince (Kdoulce) to ale vadilo, sourozenci, ale na její hubování nedbali a stále si s Tinym nehráli.
Tinyho otec byl jen tak pro zajímavost Jake, otec Firestara (Ohnivého měsíce), což znamená, že byli polobratři, což se ani jeden z nich nikdy nedozví.
Jednou se Tiny vydal do zahrady a narazil na díru v plotě. Prolezl ní a nalezl les. Byl z něj úplně zaujatý. Pak se vrátil domů a vše nadšeně vyprávěl své matce. Ta ho pochválila, což se nedá říct ho jeho žárlivých sourozenců.
Jednoho dne pak přijeli další dvounožci, kteří měli poskytnout koťatům nový domov. Tinyho si však nikdo nevšímal a dviunożvi si vybrali Sockse a Rubi.
Pak za ní přišla Rubi a řekla mu, že nechtěná koťátka se házejí do vody. Tiny musel odejít pryč. Prolezl dírou ve plotě a potkal hlídku ThunderClanu (Hromového klanu), kterou tvořily tři kočky. Bluefur (Modroočka), Thistleclaw (Bodlák) a jeho učedník Tigerpaw (Drápek).
Thistleclaw ponoukal Tigerpawa a kdyby Bluefur nezakročila, byl by Tiny zabít učedníkem. Tigerpaw mu pouze utrhl rolničku a hlídka se vydala pryč.
Tiny se ještě naposledy rozloučil v duchu se svou mamtkou, když šel kolem díry v dřevěném plotě.
Pak Tiny dorazil do města a jeden starý kocour mu řekl, že obojek dokazuje jeho mazlíčkovský původ. Pokoušel si ho sundat, ale všichni se mu jen vysmáli.
Pak našel u starého psa na zemi ležící jeho zub. Dal ho do obojku, aby jej roztrhl, zub mi tam ale uvízl. Vrátil se zpět a všem začal vyprávět, že zabil psa a zub si nechal jako jeho trofej.
Když se pak ráno probudil, navštívili ho dva kocouři. Bone (Košťák) a Brick (Cihlák).
Doneslo se k nim, že Tiny bojoval s psem, což jim také potvrdil. Řekli mu, že už dlouho otravuje takový hrůzostrašný pes.
Tiny nemohl odmítnout. Jinak by si mysleli, že si to všechno vymyslel, což také byla pravda.
Bál se,a let nakonec to přijmul a večer šel za tím psem. Ten se najednou vystrašil z jeho stínu, který byl obrovský a utekl pryč.
Všichni pak začali obdivovat Tinyho a když se ho jedna kočka zeptala, jak se jmenuje, vzpomněl si na slova své matky a řekl Scourge.
Nakonec se stal velitelem party koček, no spíše obrovské skupiny koček, kterou nazval BloodClan (Krvavý klan)
Jednou k nim přišli takový tuláci a Tiny jednoho z nich zabil. Pak už se z něho stal někdo úplně jiný.
Začali zabíjet psi a kočky a jako jejich trofeje si dávali jejich zuby do obojku a nebo na drápy, aby byli silnější. Ze Scourge se stal obrovský a silný tyran.
Nakonec k nim přišli Tigerstar (Měsíční dráp) s Boulderem (Balounem). Nabídli jím takovou věc. Když zabijou ThunderClan (Hromový klan), budou moc žít v lese. To Scourge samozřejmě přijmul.
Ale to by nebyl on, kdyby to dodržel a nakonec svého odvěkého nepřítele, kterého nenáviděl zabil.
Pak se strhla bitva a jeho zabil jeho nevlastní bratr, jehož jméno je Firestar (Ohnivý měsíc).

Snad se vám to líbilo a opět připomínám, že to bylo z mé hlavy a né s Fandomu nebo tak nějak. Dejte hvězdičku či koment, jestli se vám to líbilo. Budu moc ráda 😆.

Informace

Jména: Tiny - Scourge
Klan: BloodClan
Postavení: velitel
Bratr: Socks
Sestra: Rubi
Polobratři: Firestar, Filou a Tommy
Polosestry: Princess a Luna
Matka: Quince
Otec: Jake

Jména: Tiny - ScourgeKlan: BloodClanPostavení: velitelBratr: SocksSestra: RubiPolobratři: Firestar, Filou a TommyPolosestry: Princess a LunaMatka: QuinceOtec: Jake

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Opět zdroj naleznete nahoře↑↑↑

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Opět zdroj naleznete nahoře↑↑↑

A loučí se s vámi....

~vaše Toffee

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 11, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Warriors-ZáporáciKde žijí příběhy. Začni objevovat