•••♥♥•••
Hi my readers♥
Ini cubaan pertama saya untuk menulis cerita ni. Saya harap tak hahambar laa bagi reader2 saya ye. Sorry kalau jalan cerita ni luar your expectations guys😔
Saya hanya menulis untuk mengisi masa lapang sahaja.•••♥♥•••
"ROSSA BELLA HAYES pleaseee... Kau kena pergi juga! Jomlah ikut aku malam ni please darling my intan payung bucuk masam manis aku" pujuk Arianna. Okay dia dah start buat puppy facenya lagi huhhh!
"Arianna kan aku dah cakap jangan sesekali sebut nama full aku. Hish ko ni nasib kita dalam rumah kalau kat luar aku baling novel tebal ni tepat tepat muka kau biar penyet hidung tu haa"
Bella yang sedari tadi leka membaca novel mula terganggu dengan rayuan kawan baiknya itu, dia mula serabut dengan permintaan Arianna. Macam mana tidak serabut, dari pagi sampai ke malam ni haa masih merayu dekat Bella dengan benda sama.
"Alaaa Bella sorry la jangan marah marah, aku berani panggil pun sebab kita duk dalam rumah haa. Okay dah la tu baca novel Bella, you have thirty one minutes to get ready or you're going in your pajamas Bella?" Tanya Arianna. Bella mula menoleh ke arah Arianna dengan muka terpaksa.
"Ehh kenapa kena thirty one minutes? Why not thirty?" Tanyanya dengan muka berkerut. Pelik betul perangai si Arianna ni pening nak melayan. Nak baca novel dengan khusyuk pun terbantut kalau macam ni gayanya.
"Off course laa Bella because I'm taking pasta that takes seventeen minutes to thicken, then about three minutes to cool off enough for me to eat, then five minutes to eat it yummyyummy and then one minute extra because I'm nice!" Arianna membalas dengan jawapan tiptopnya sambil memutar matanya ke atas dan melibas rambut blondenya dengan gaya gedik.
Dia yang mendengar jawapan Arianna terus ternganga, nasib baik ada otot mulut yang kuat mengcekam dimukanya itu kalau tak mahunya ternganga sampai ke lantai ruang tamu ini!
YOU ARE READING
𝓜𝔂 𝓡𝓸𝓼𝓮 ✔
RomanceHe's possessive! He's powerful! He's ruthless! He's devil! Ya dialah bernama CARL RAYYAN MCCAN! he's dominant, arrogant, cold face and he also never really believed in the concept of love. He never believed in relationship and commitment. He never l...