ilk bölüm: avı avlamak

2.3K 179 147
                                    

Taehyun yaklaşık bir saattir uğraşıp durduğu faturalardan bıkmış bir şekilde kafasını geriye attı ve 'of'ladı.
Ev arkadaşı Kai onu böyle görmeye alışıktı fakat bu sefer Taehyun'da farklı bir şeyler vardı.

"Bir sorun mu var? Çok endişeli duruyorsun Taehyun" Taehyun' un yanına oturdu ve elini sırtına koydu.

"Biliyorsun, klasik fatura ödeme sorunları" Kai kafasını anladığını belli edecek şekilde salladı.

"Bu sefer ne oldu?"

"Bu ayla beraber 500.000 won açığım oluyor" parayı söyleyince başına yine ağrı girmişti.

"İşten kazandığın para yetmiyorsa iş değiştirsene" paranın çokluğu Kai'yi de şoka sokmuştu.

"Ne işine girersem gireyim ödeyemeyeceğim Kai. Bu miktara gücüm yetmez. Tam gün çalışmam gerekir" gergince elindeki kalemi oynamaya başladı.

"O zaman ne yapacaksın? Sana yardım etmek isterdim biliyorsun ama benim de neredeyse hiç param yok" Taehyun, Kai'ye döndü ve gülümsedi.

"Düşünmüş olman yetiyor, sorun değil" karşısına tekrar döndü "Bu durumda asla yapmak istemediğim bir şeyi yapmak zorunda kalıyorum" Kai sorgular bir şekilde baktı.

"Ne gibi?"

"En basit yoldan nasıl para kazanılır Kai? Asla ders çalışman gerekmez, hatta özel bir efor sarf etmene de gerek yok çoğunlukla" Kai biraz düşündü, aklına sadece tek bir şey geliyordu.

"Yoksa..?" Taehyun'a yaklaştı "fahişelik mi?" Taehyun iğrenir bir ifade yapıp Kai'yi itti.

"O kadar düşmedim daha. Aklımda çok farklı bir şey var" güldü "Duyunca kafayı yediğimi düşüneceksin!"

"Meraklandırmasan da söylesen ya!" tüm dikkatini Taehyun'a verdi.

"Lisede benden hoşlanan biri vardı" telefonunu eline aldı ve bir şeyler karıştırmaya başladı, Kai hala sabırsızlıkla söyleyeceği şeyi bekliyordu.
Telefonu Kai'ye çevirdi "Bu kim biliyor musun?"

"Çok tanıdık duruyor" iyice inceledi "Bir dakika?!" şokla Taehyun'a baktı "Bu çocuk şu 'kahraman doktor'un oğlu değil mi?" Taehyun başıyla onayladı.

"Lisede benden hoşlanıyordu, tabii o zamanlar babasını kimse bilmiyordu"

"O zaman ne bekliyorsun ki? Ona hemen ulaşsana"

"İşte o, o kadar kolay değil" gergince gülümsedi "Bayağı bir kırdım onu" elini ensesine attı.

"Nasıl yani?"

"O zamanlar başkasından hoşlandığım için ona çok hakaret ettim. İğrenç olduğu gibi şeyler"

"Sen tam bir aptalsın" Kai aslında gülmemek için kendini zor tutuyordu.

"Her neyse! Bu işi çözmem gerekiyor. Onu tekrar kendime çekebilirsem ve beni hamile bırakmasını sağlarsam her şey yoluna girecektir" Taehyun'un söylediği şeyle beraber Kai istemsizce bağırdı.

"Ne dedin az önce?!" Taehyun'un yüzünü ellerinin arasına aldı "Hamile mi dedin?" Taehyun onayladı.

"Hadi ama, kalıcı parayı bu şekilde elde edebilirim sadece. Sevgilisi olmak bir yerden sonra kesmeyecektir" Kai ellerini çekti.

"Bunu yapacak cesaretin varsa sana hayran kalacağım Kang Taehyun" Taehyun alayla sırıttı.

"Hayranım olmaya hazır ol Kai Kamal Huening"

Taehyun şu an önündeki hastaneye bakıyordu, Beomgyu da babası gibi doktor olmak için uğraşıyordu. Haftanın neredeyse tüm günleri hastanede staj yapıyordu. Bu bilgileri edinmek Taehyu için pek zor olmamıştı, sonuçta Beomgyu da bir çeşit ünlüydü.

pregnant ♡ taegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin