Off azi este Luni.Ma ridic cu greu din pat şi plec spre baie.Îmi fac rutina şi plec spre şifonier.Am ales ţinuta asta:
Şi am plecat sa maninc.Îmi fac nişte cereale cu lapte şi plec spre şcoală. Imi eau astazi motorul acesta:
Şi plec spre şcoală.Ajunsa acolo parchez motorul şi plec spre curtea liceului. Îmi vad gaşca şi plec spre ei.
Eu-Hey!
Toţi-Hey,Emma!
Eu-Ce faceţi?
Liz-Bine,tu?
Eu-Foarte bine,eu plec.
Toţi-Ok!
Plec in spatele liceului şi mă aşez pe o bancă. Deodata Ana fata barbi cu vocea ei piţigăeată imi spune.
Ana-Nu îţi este ruşine curvo?
Eu-Of... dragă Ana singura curva dintr-e noi eşti chiar tu,şi de ce să imi fie mie ruşine?
Ana-Stai departe de iubitul meu!
Eu-Cine? Directorul,omul de serviciu... sa continui?
Ana-Poftim? Eu vorbesc despre Adam.
Eu-Dragă Ana....Cum să îţi spun eu ţie intr-un fel pe înţelesul tău.
Ana-Hai spune.
Eu-Ana eu şi cu Adam suntem...
Nu reuşesc să spun cuvântul că Adam mi-o ea inainte şi spune:
Ada-Suntem prieteni,cei mai buni prieteni.
Eu-Exact!
An-Iubiree!spune ea şi sare in braţele lui Adam.Eu plec fară sa mai spun ceva.Intru in liceu şi plec spre clasa de chimie. După inca 4 ore plictisitoare in care am incercat să îl evit pe Adam plec in parcare la motorul meu frumos. Îmi scot o ţigară din pachet şi trag din ea cu poftă. Da,da fumez.Ultima oră am Româna şi nu prea am chef să ma cert.Decid să plec spre locul meu liniştit.Mă urc pe motor şi plec spre cladirea părasită din marginea oraşului.Ajung acolo şi mă urc pe acoperişul dărâmat. Ma aşez pe linia groasă din beton.Tocmai ce soarele apunea.Acest loc mă linişteşte imi pot face ordine printre gânduri fară ca cineva să imi reproşa ceva.Ma uit la telefon şi vad 13 apeluri pierdute de la Adam.Le igonor şi mă uit mai departe la cerul care apunea incetul cu incetul.Deodata telefonul meu sună.Era Louis.
Con vb tel#:
L-Hey Emma!
Eu-Hey Louis,spune de ce ai sunat?
L-Avem o cursă in seara asta vii?
Eu-Cum să nu,unde şi când?
L-La pista ora 23:00
Eu-Ce este in joc?
L-Un hotel.
Eu-Cu cine concurez?
L-Cu King şi alţi incepatori.
Eu-Bine,pa!
L-pa!
Con vb tel inche#:
Este ora 20:40 de minute am stat cam mult dar oricum. Plec spre casă cu 350km/h ca să ajung cît de repede pot.
Ajunsă acasă plec direct in camera mea şi intru în baie.Dupa un duş de vreo 1 oră ies din baie.Plec spre şifonier şi aleg asta: