După 2 zile:
Mă trezesc de dimineaţa şi observ că Adam nu este în cameră. Mă aşez dinou în pat şi stau puţin în linişte după care uşa camerei se deschide. Era Adam cu o tavă plină de mâncare.
Ad-Bună dimineaţa!
Eu-Bună dimineaţa iubire! Spun fericită. Îmi pune tava pe picioare şi începem să mâncăm. Am mâncat mai mult eu de cât el dar oricum. Odihnesc puţin mâncarea şi un val de vomă mă învăluie instant. Adevărul este că în aceste 2 zile m-am simţit cam rău. Am vomitat aproape tot ce am mâncat. Adam îmi ţinea părul mângâindu-mă pe spate.
Ad-Iubito de 2 zile te simţi foarte rău vomiţi tot ce mănânci.
Eu-Cred că am mâncat ceva nuştiu.
Mă ridic de pe gresia rece şi plec spre chiuvetă şi mă spăl pe faţa. Eram foarte palidă şi fără viaţa. Ieşim din baie şi mă aşez pe pat. Adam vine lângă mine şi nici 2 minute nu trec că dinou un val de vomă mă învăluie.
Ad-Iubito trebuie să mergem la spital.
Eu-Nu,nu deja sunt mai bine.
Ad-Sigur?
Eu-Sigur! Spun şi mă aşez pe pat. Deodata telefonul meu sună. Era Lizza.
Con vb tel:#
Liz-Bună Emma!
Eu-Hey!
Liz-Trebuie să mergem la clubul unde o să facem ziua lui Adam,apropo am angajat un desinger pentru decor.
Eu-Bine,ne întâlnimî în faţa clubului.
Liz-Ok
Eu-Lizz
Liz-Da Emma.
Eu-Treci te rog pe la farmacie şi i-am un....
Liz-Un ce?
Eu-Un....un test de sarcină!
Liz-Ceee?Crezi că eşti însărcinată?
Eu-Nuştiu Lizza o să vedem.
Liz-Ok.
Con vb tel înche:#
Plec spre şifonier şi aleg ţinuta asta:Mă dau cu parfum şi ies din cameră. Ajung în bucătarie unde îl văd pe Dam şi îi spun:
Eu-Adam eu plec!
Ad-Unde,nu te simţi bine!
Eu-Cu Lizza,nu îţi fă griji! Spun şi ies din casă. Îmi iau maşina asta:Şi pornesc la drum. În scurt timp ajun la local unde o văd pe Lizza. Parchez maşină şi ies.
Eu-Bună!
Liz-Bună!
Eu-Ai luat ce te-am rugat?
Liz-Da,dar tu crezi că eşti însărcinată?
Eu-Am creţuri,pofte!
Liz-Hai să intrăm!
Întrăm în local iar Lizza vorbeşte cu desingerul după care vine la mine şi îmi dă 3 teste de sarcină. Merg la baie şi le fac. Toate,toate au ieşit po...positive.Încep să plâng şi o strig pe Lizza.
Liz-Ce sa întâmplat?
Îi arăt testele şi îşi pune mâna la gură.
Liz-Nu pot să cred!!
Eu-Nici euu!!
Liz-O...o să fiu mătuşa!
Eu-Şi eu mamă!!
Liz-Cum o săi spui lui Adam?
Eu-O săi spun mâiine!
Liz-Ok!
Plecăm din baie cu cele trei teste de sarcină. Mai vorbesc cu desingerul după care plec acasă. Ajunsă acolo fug repede la mi e în caneră şi ascund testele undeva prin dulapul cu lenjerie.Ies din cameră şi plec spre bucătărie unde era Adam.
Ad-Cum eşti?
Eu-Bine!
Toată ziua am mâncat m-am simţit şi rău dar mna. Seara am plecat în baie şi am făcut un duş după care mă îmbrac în pijamale şi ies din baie.
Mă pun în pat şi adorm instant.