Mă trezesc dimineaţa goală lângă iubitul meu. Plec repede spe baie şi fac un duş. Am ales pentru aproape ultima zi de liceu această ţinută:
Şi am ieşit din cameră. Îl observ pe Adam în tocul uşii îmbrăcat şi mă aştepta.
Ad-Mergem?
Eu-Dap,mai sunt 2 zile de liceu şi am terminat.
Ad-Dap,acum hai să mergem.
Coborâm pe scări şi plecam în curte de unde luăm maşina şi plecăm. Mai 3 zile pină la ziua lui Adam şi m-am gândit ca cadou să îi iau această maşină:Şi o să mai văd pe parcurs. Adam parchează maşina şi ieşim. Intrăm îl liceu după care mă sărută şi îmi spune:
Ad-Ne vedem la cantină iubire!
Eu-Ok!
Plec în clasa de chimie şi mă aşez ca deobicei în ultima bancă. Profă care este şi director ne spune:
Pr-Dragi, elevi, mîine nu o să mai veniţi la şcoală deoarece toţi profesorii avem un seminar la sfârşit de an.
Noi-Bine!
După 2 ore vine în sfârşit şi momentul cînd trebuie să merg la cantină. Intru în cantină şi îmi văd gaşca cu Adam la o masă. Plec să îmi iau mai întâi de mâncare şi după mă aşez la masă.
Eu-Bună!
Ei-Bună!
Eu-Directoarea ne-a spus ca miine să nu mai venim la şcoală.
Liz-De ce?
Eu-Pentru că au nuştiu ce seminar.
Ei-Ok.
După ce am mâncat am mers la ora de muzică. Vreau să intru în sală dar cinevă îmi atinge umărul.
An-Măi,măi,măi ce avem noi aici?
Eu-Pe mă-ta,ce vrei Ana?
An-Fă curvo vrei să te iau acum la bătaie?
Eu-Curvă eşti tu,şi nu uita că tu ai fost aia care striga după ajutor!
An-Îhh,te urăsc!
Nu mai spun nimic şi plec la banca mea. Restul orelor au decurs ok. Acum îl aştept pe Adam în parcare. Mă aşez pe capota maşinii scot pachetul de ţigări şi aprind una. Trag un fum şi savurez plăcerea. Îl văd pe Adam cum vine spre maşină nervos. Se aşează şi el pe capotă şi scoate pachetul de ţigări şi trage şi el un fum. Observ că se calmează se apropie de mine şi mă sărută sălbatic îmi muşcă puţin buza făcându-mă să gem.
Eu-Ce ai?
Ad-Deja nimic!
Eu-Serios,chiar nu este ceva important?
Ad-Da iubire,nu-ţi fă griji.
Eu-Ok,haide,eu conduc. El îmi aruncă cheile eu prinzându-le şi urcăm în maşină.Gonesc ca o maniacă iar în scurt timp ajungem acasă.
Intrăm în casă iar eu plec direct la bucătărie să fac nişte peşte cu legume la cuptor. În timp ce găteam îl observ pe Adam venind spre bucătărie. Se aşeză pe un scaun de la masă şi oftează încet.
Eu-Adam,ce ai?
Ad-Sunt supărat.
Eu-De ce?
Ad-Ne este nimic important.
Eu-Adam te rog,mă îngrijorezi!
Ad-Off,păi nici anul acesta părinţii mei nu o să fie la ziua mea de naştere.
Eu-Adam,eu nu am ştiut.
Ad-Sunt prinşi cu munca şi nu pot ajunge.
Eu-Ştiu că este greu,dar trebuie să fii puternic.
Ad-Te iubesc Emma!
Eu-Şi eu te iubesc Adam!
Mă sărută după care îi spun:
Eu-În 20 de minute e gata masa!
Ad-Bine iubire!
După 20 minute ne-am aşezat la masă şi am mâncat. După ce am mâncat am spălat vesela şi am plecat în living la televizor. Am aprins televizorul şi am căutat pe Netflix un film. Miine nu mergem la şcoală aşa că mai am timp să ma gândesc încă ce cadou să îi iau şi la ce local să organizăm petrecerea.
După plecăm la mine în cameră. Eu plec să fac un duş şi Adam la fel. După duş mă îmbrac în pijamale şi mă pun în pat lângă Adam.
Eu-Noapte bună iubire!
Ad-Nopte bună!
🖤🖤🖤