Anti stands up and follows the group out the door.
"𝕊𝕙𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕨𝕖 𝕤𝕡𝕝𝕚𝕥 𝕦𝕡 𝕠𝕣 𝕘𝕠 𝕥𝕠𝕘𝕖𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕚𝕟 𝕘𝕣𝕠𝕦𝕡𝕤 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕣𝕖𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕨𝕠 𝕘𝕣𝕠𝕦𝕡𝕤 𝕠𝕗 𝕥𝕨𝕠?" LDEnder asks.
"𝒲𝑒 𝓈𝒽𝑜𝓊𝓁𝒹 𝓈𝓅𝓁𝒾𝓉 𝓊𝓅 𝒾𝓃 𝑔𝓇𝑜𝓊𝓅𝓈. 𝒲𝑒 𝓌𝑜𝓊𝓁𝒹 𝒸𝑜𝓋𝑒𝓇 𝓂𝑜𝓇𝑒 𝑔𝓇𝑜𝓊𝓃𝒹 𝓉𝒽𝑒𝓃 𝒶𝓃𝒹 𝓉𝒽𝑒𝓃 𝓂𝑒𝑒𝓉 𝒷𝒶𝒸𝓀 𝒶𝓉 𝓉𝒽𝑒 𝒟𝒾𝓃𝒾𝓃𝑔 𝒽𝒶𝓁𝓁," Reaf says.
"𝙰𝚐𝚛𝚎𝚎𝚍, 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚙𝚜 𝚋𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎 𝚒𝚗𝚟𝚎𝚜𝚝𝚊𝚐𝚊𝚝𝚎?" Mad asks.
"𝒽𝓂𝓂, 𝓂𝒶𝓎𝒷𝑒 𝓂𝓎𝓈𝑒𝓁𝒻𝔣, 𝑀𝒶𝒹, 𝒶𝓃𝒹 𝒩𝒶𝓉𝑒𝓂𝒶𝓇𝑒 𝒸𝒽𝑒𝒸𝓀 𝑜𝓊𝓉 𝓉𝒽𝑒 𝒽𝒶𝓁𝓁𝓌𝒶𝓎 𝓌𝒽𝑒𝓇𝑒 𝒶𝓁𝓁 𝑜𝓊𝓇 𝓇𝑜𝑜𝓂𝓈 𝒶𝓇𝑒; 𝐿𝒟𝐸𝓃𝒹𝑒𝓇, 𝒟𝒶𝓇𝓀𝒯𝒟𝑀, 𝒶𝓃𝒹 𝒥𝑜𝓈𝒽 𝒸𝒽𝑒𝒸𝓀 𝑜𝓊𝓉 𝓉𝒽𝑒 𝒢𝓎𝓂; 𝒮𝓀𝓎𝒷𝓇𝒾𝓃𝑒, 𝐸𝓃𝒹𝑒𝓇𝓁𝑜𝓍, 𝒶𝓃𝒹 𝐵𝓁𝒶𝓏𝑒𝓃 𝒸𝒽𝑒𝒸𝓀 𝑜𝓊𝓉 𝓉𝒽𝑒 𝒢𝒶𝓂𝑒 𝑅𝑜𝑜𝓂; 𝒢𝓇𝒾𝓏𝓏𝓁𝓎 𝒶𝓃𝒹 𝒟𝒶𝓇𝓀𝑜 𝒸𝒽𝑒𝒸𝓀 𝓉𝒽𝑒 𝐿𝒾𝒷𝓇𝒶𝓇𝓎; 𝒶𝓃𝒹 𝒟𝒶𝓇𝓀 𝒶𝓃𝒹 𝒜𝓃𝓉𝒾 𝒸𝒽𝑒𝒸𝓀 𝓉𝒽𝑒 𝒢𝓇𝑒𝑒𝓃𝒽𝑜𝓊𝓈𝑒. 𝐼𝓈 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝑜𝓀𝒶𝓎 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝑒𝓋𝑒𝓇𝓎𝑜𝓃𝑒?" Reaf asks.
Everyone agrees and Anti reluctantly agrees. I didn't want to have to deal with Dark yet, he sighs.
"𝕎𝕖 𝕤𝕙𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕞𝕖𝕖𝕥 𝕦𝕡 𝕒𝕥, 𝕕𝕚𝕟𝕟𝕖𝕣. 𝔸𝕡𝕡𝕒𝕣𝕖𝕟𝕥𝕝𝕪 𝕒𝕔𝕔𝕠𝕣𝕕𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘, 𝕚𝕥'𝕤 𝟞𝕡𝕞."
"ꪀꪮ𝓽 𝘴ꪊρ𝘳𝓲𝘴ꫀᦔ, 𝓲 ꪑꫀꪖꪀ, ᭙ꫀ ᭙ꫀ𝘳ꫀ ꪖꪶꪶ ᥇ꪖ𝘴𝓲ᥴꪖꪶꪶꪗ ꪖ𝓽𝓽ꪖᥴ𝘬ꫀᦔ, 𝘬ꪀꪮᥴ𝘬ꫀᦔ ꪮꪊ𝓽, ꪖꪀᦔ ꪶꫀᠻ𝓽 ꫝꫀ𝘳ꫀ 𝓽ꪮ ᭙ꪖ𝘬ꫀ ꪊρ ᥇ꪗ ꪮꪊ𝘳𝘴ꫀꪶꪜꫀ𝘴," Josh adds.
"נσѕн нαѕ α ρσιит," Natemare says.
"𝐀𝐥𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭𝐲, 𝐬𝐨, 𝐬𝐞𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐥𝐥 𝐚𝐭 𝐃𝐢𝐧𝐧𝐞𝐫!" Grizzly exclaims before they all split up.As soon as the duo were at the greenhouse, Dark turned to face Anti.
"𝕴 𝖐𝖓𝖔𝖜 𝖞𝖔𝖚 𝖆𝖗𝖊 𝖑𝖞𝖎𝖓𝖌," he hisses.
"ᵢ ₖₙₒw yₒᵤ ₖₙₒw, bᵤₜ ᵢ ᵣₑfᵤₛₑ ₜₒ ₜₑₗₗ yₒᵤ wₕₐₜ ₘy ₜₐₗₑₙₜ ᵢₛ," Anti responds.
"𝕴 𝖊𝖝𝖕𝖊𝖈𝖙𝖊𝖉 𝖞𝖔𝖚 𝖙𝖔 𝖘𝖆𝖞 𝖙𝖍𝖆𝖙," Dark says looking Anti dead in the eye. "𝕬𝖓𝖉 𝕴 𝖇𝖊𝖙 𝖙𝖍𝖊 𝖗𝖊𝖆𝖘𝖔𝖓 𝖞𝖔𝖚 𝖜𝖔𝖓'𝖙 𝖎𝖘 𝖇𝖊𝖈𝖆𝖚𝖘𝖊 𝖞𝖔𝖚𝖎 𝖆𝖗𝖊 𝖙𝖍𝖊 𝖔𝖓𝖊 𝖜𝖎𝖙𝖍 𝖙𝖍𝖎𝖘 '𝖕𝖊𝖗𝖐'."
I didn't think he figure it out this quick, so basically, top people to look out for. Mad, Reaf, Darko, and Dark, Anti tells himself.
"ₗₒₒₖ, ᵢₜ ᵢₛₙ'ₜ ₗᵢₖₑ ₜₕₑ ₚₑᵣₖ ᵢₛ ₑᵥₑₙ ₕₑₗₚfᵤₗ. ᵢₜ wₐₛ ⱼᵤₛₜ ₘₑ bₑfₒᵣₑ ₐₘₙₑₛᵢₐ ₜₑₗₗᵢₙg ₘₑ ₛₜᵤff ᵢ ₛₕₒᵤₗd ₖₙₒw, bᵤₜ ₕₐₗf ₒf wₕₐₜ ᵢ ₛₐᵢd wₐₛ cₑₙₛₒᵣₑd," Anti snaps.
"𝕿𝖊𝖑𝖑 𝖒𝖊 𝖘𝖔𝖒𝖊𝖙𝖍𝖎𝖓𝖌 𝖙𝖍𝖆𝖙 𝖜𝖆𝖘𝖓'𝖙 𝖈𝖊𝖓𝖘𝖔𝖗𝖊𝖉, 𝖆𝖓𝖉 𝕴'𝖑𝖑 𝖕𝖗𝖔𝖒𝖎𝖘𝖊 𝖓𝖔𝖙 𝖙𝖔 𝖙𝖊𝖑𝖑 𝖆 𝖘𝖔𝖚𝖑,."
"ₕₒw dₒ ᵢ ₖₙₒw yₒᵤ'ᵣₑ ₙₒₜ ₗyᵢₙg, ₘᵣ. ᵤₗₜₐₘᵢₜₑ Dₑcᵢₑᵥₑᵣ?"
Dark laughs and puts his hands in front of him. "𝕬𝖘 𝖕𝖗𝖔𝖔𝖋 𝕴'𝖒 𝖓𝖔𝖙 𝖙𝖗𝖞𝖎𝖓𝖌 𝖙𝖔 𝖙𝖗𝖎𝖈𝖐 𝖞𝖔𝖚, 𝖜𝖊'𝖑𝖑 𝖘𝖍𝖆𝖐𝖊 𝖔𝖓 𝖎𝖙. 𝖄𝖔𝖚 𝖙𝖊𝖑𝖑 𝖒𝖊 𝖔𝖓𝖊 𝖙𝖍𝖎𝖓𝖌, 𝕴 𝖉𝖔𝖓'𝖙 𝖈𝖆𝖗𝖊 𝖜𝖍𝖆𝖙, 𝖆𝖓𝖉 𝕴 𝖜𝖔𝖓'𝖙 𝖙𝖊𝖑𝖑 𝖆 𝖘𝖔𝖚𝖑."
YOU ARE READING
Altered Daganaphroa
FanfictionUNDERGOING REVISION ___ Anti woke with a start. He was in a room, there was a desk, a bed, and a note with an iPad labeled, Monofile. He stood up and walked over to the 'Monofile'. There was a video on it, it was paused though. Out of curiosity, he...