They stood at their assigned podiums, no one had yet to speak.
"Ⓣⓗⓘⓢ ⓣⓡⓐⓘⓛ ⓘⓢ ⓓⓘⓕⓕⓔⓡⓔⓝⓣ ⓣⓗⓐⓝ ⓣⓗⓔ ⓛⓐⓢⓣ ⓞⓝⓔ, ⓁⒹⒺⓝⓓⓔⓡ ⓗⓔⓛⓟⓔⓓ ⓤⓢ ⓛⓐⓢⓣ ⓣⓡⓐⓘⓛ, ⓢⓞ ⓢⓗⓔ ⓓⓘⓓⓝ'ⓣ ⓓⓔⓢⓔⓡⓥⓔ ⓣⓞ ⓟⓐⓢⓢ," DarkTDM says breaking the silence.
"ꫝꫀ'𝘴 𝘳𝓲ᧁꫝ𝓽, 𝓽ꫝ𝓲𝘴 𝓲𝘴 ꪖ 𝓽𝘳ꪖ𝓲ꪶ ᠻꪮ𝘳 𝓳ꪊ𝘴𝓽𝓲ᥴꫀ," Josh says nodding.
"Uh, blah blah blah HOPE IS NASTY!" Monokuma roars. "Just start with the trail already!""🅢🅞, 🅦🅗🅐🅣 🅓🅘🅓 🅣🅗🅔 🅕🅘🅛🅔 🅢🅐🅨?" Darko asks. "🅐🅢 🅢🅞🅞🅝 🅐🅢 🅡🅔🅐🅕 🅣🅞🅛🅓 🅤🅢 🅦🅗🅐🅣 🅗🅐🅟🅟🅔🅝🅔🅓, 🅗🅔 🅐🅛🅢🅞 🅣🅞🅛🅓 🅤🅢 🅝🅞🅣 🅣🅞 🅖🅞 🅣🅗🅔🅡🅔 🅐🅝🅓 🅗🅔🅛🅟 🅨🅞🅤 🅖🅤🅨🅢."
"𝚃𝚑𝚎 𝚏𝚒𝚕𝚎 𝚜𝚊𝚢𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚍𝚒𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝟷𝟶:𝟸𝟿𝚙𝚖 𝚍𝚞𝚎 𝚝𝚘 𝚊 𝚋𝚕𝚘𝚠 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚎𝚊𝚍," Mad replies. "𝚃𝚑𝚎 𝚛𝚎𝚊𝚜𝚘𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎𝚗'𝚝 𝚜𝚞𝚙𝚙𝚘𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚔𝚒𝚕𝚕𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚍 𝚑𝚒𝚍𝚍𝚎𝚗 𝚊𝚕𝚕 𝚜𝚒𝚐𝚗𝚜 𝚘𝚏 𝚠𝚘𝚞𝚗𝚍𝚜."
"𝘴ꫝꫀ ᭙ꪖ𝘴 ᠻꪮꪊꪀᦔ 𝓲ꪀ ꪖ ᥴꫝꫀ𝘴𝓽 ꪖꪶ𝘴ꪮ," Josh adds. "𝘴ꪮ, ᥴꪮꪊꪶᦔ 𝓽ꫝꫀ 𝘬𝓲ꪶꪶꫀ𝘳 ꫝ𝓲ᦔꫀ ꫝꫀ𝘳 ᥇ꪮᦔꪗ 𝓽ꪮ ꪑꪮꪜꫀ 𝓲𝓽 𝘴ꪮꪑꫀ᭙ꫝꫀ𝘳ꫀ ꫀꪶ𝘴ꫀ 𝓽ꪮ ꪑꪖ𝘬ꫀ 𝓲𝓽 ꪶꪮꪮ𝘬 ꪶ𝓲𝘬ꫀ 𝘴ꫝꫀ ᭙ꪖ𝘴 ꪖꪶ𝓲ꪜꫀ?""𝚂𝚘𝚛𝚛𝚢, 𝙹𝚘𝚜𝚑, 𝚋𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚗𝚘𝚝 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝," Mad says shocking Josh. "𝙸𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚝𝚘 𝚖𝚘𝚟𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚍𝚢, 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚓𝚊𝚖𝚖𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚑𝚎𝚜𝚝 𝚕𝚒𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚘𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚒𝚝. 𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚔𝚒𝚕𝚕𝚎𝚛 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚍𝚘 𝚠𝚊𝚜 𝚒𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚠𝚊𝚜 𝚏𝚘𝚞𝚗𝚍, 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚑𝚎𝚜𝚝 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚑𝚘𝚙𝚎𝚏𝚞𝚕𝚕𝚢 𝚋𝚎 𝚒𝚖𝚙𝚘𝚜𝚜𝚒𝚋𝚕𝚎 𝚝𝚘 𝚘𝚙𝚎𝚗 𝚜𝚘 𝚠𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚎𝚡𝚊𝚖𝚒𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚋𝚘𝚍𝚢."
"𝓽ꫝ-𝓽ꫝꪖ𝓽 ꪑꪖ𝘬ꫀ𝘴 𝘴ꫀꪀ𝘴ꫀ," Josh says."ₛₒ, wₑ dᵢd ₕₒwₑᵥₑᵣ fᵢgᵤᵣₑ ₒᵤₜ wₕₐₜ ₜₕₑ ₘᵤᵣdₑᵣ wₑₐₚₒₙ wₐₛ ₐₙd wₕₑᵣₑ ₜₕₑ ₖᵢₗₗᵢₙg bₗₒw wₐₛ," Anti says.
"𝕾𝖊𝖗𝖎𝖔𝖚𝖘𝖑𝖞? 𝕳𝖔𝖜 𝖘𝖔 𝖎𝖋 𝖙𝖍𝖊𝖗𝖊 𝖜𝖆𝖘 𝖑𝖎𝖐𝖊, 𝖓𝖔 𝖊𝖛𝖎𝖉𝖊𝖓𝖈𝖊 𝖔𝖋 𝖆𝖓𝖞𝖙𝖍𝖎𝖓𝖌 𝖆𝖙 𝖙𝖍𝖊 𝖈𝖗𝖎𝖒𝖊 𝖘𝖊𝖓𝖈𝖊?" Dark questions.
"ₘₒₙₒₖᵤₘₐ'ₛ ₐₙₙₒᵤₙcₑₘₑₙₜ ₛₒᵤₙdₑd ₒff fₒᵣ ₘₑ, ₐₙd wₕₑₙ wₑ wₑᵣₑ ₜₒₗd ₜₕₐₜ ₛₒₘₑ ₒf ₜₕₑ ᵥᵢdₑₒₛ ₕₐd ₐ ₑdgₑ ₛₕₐᵣₚ ₑₙₒᵤgₕ ₜₒ ₖᵢₗₗ ₛₒₘₑₒₙₑ, ᵢ dₑcᵢdₑd ₜₒ ᵢₙᵥₑₛₜᵢgₐₜₑ. Bᵤₜ ₜₒdₐy wₕₑₙ ᵢ wₑₙₜ ₐₙd ₗₒₒₖₑd ₐₜ ₜₕₑ dᵢₛc, ₜₕₑᵣₑ wₐₛ ₐ ᵣₑd ₕᵤₑ ₜₒ ₜₕₑ ₑdgₑ ₒf ᵢₜ. ₐₙd ₜₕₑᵣₑ wₐₛ ₐ ₛₗᵢcₑ ₒₙ ₗDₑₙdₑᵣ'ₛ fₒᵣₑₕₑₐd, bᵤₜ ᵢₜ wₐₛₙ'ₜ dₑₑₚ ₑₙₒᵤgₕ ₜₒ bₑ ₐ ₖₙᵢfₑ."
"Ḧöẅ ẅöüŀď ÿöü ḳńöẅ?" Skybrine asks curious.
"σн, тяυѕт мє, αитι ¢συℓ∂ ρяσвαвℓу тєℓℓ уσυ ωнαт киιfє ωαѕ υѕє∂ тσ кιℓℓ ѕσмєσиє נυѕт ву ℓσσкιиg αт α ѕтαв ωσυи∂," Natemare says.
Anti just laughs and nods.
"𝒮𝑜, 𝓂𝓊𝓇𝒹𝑒𝓇 𝓌𝑒𝒶𝓅𝑜𝓃, 𝑀𝒶𝓇𝒾𝑜 𝒦𝒶𝓇𝓉 𝑔𝒶𝓂𝑒 𝒹𝒾𝓈𝒸, 𝒷𝓊𝓉 𝓌𝒽𝓎 𝓌𝑜𝓊𝓁𝒹 𝓈𝒽𝑒 𝑜𝒻 𝒽𝑜𝓂𝑒 𝓉𝑜 𝓉𝒽𝑒 𝓁𝑜𝒸𝓀𝑒𝓇 𝓇𝑜𝑜𝓂 𝒶𝓉 10:29?" Raef says getting everyone back on track.
"₥₳Ɏ฿Ɇ ₴ⱧɆ ₩₳₴ ₲Øł₦₲ ₮Ø ₥ɆɆ₮ ₴Ø₥ɆØ₦Ɇ?" Enderlox guessed, but Anti knew better than that. Enderlox was giving subtle hints.
"𝕸𝖆𝖞𝖇𝖊, 𝖇𝖚𝖙 𝖈𝖔𝖚𝖑𝖉 𝖎𝖙 𝖔𝖋 𝖇𝖊𝖊𝖓 𝖞𝖔𝖚? 𝕴 𝖒𝖊𝖆𝖓 𝖞𝖔𝖚 𝖜𝖊𝖗𝖊 𝖋𝖔𝖚𝖓𝖉 𝖆𝖙 𝖙𝖍𝖊 𝖈𝖗𝖎𝖒𝖊 𝖘𝖊𝖓𝖈𝖊," Dark says.
YOU ARE READING
Altered Daganaphroa
FanfictionUNDERGOING REVISION ___ Anti woke with a start. He was in a room, there was a desk, a bed, and a note with an iPad labeled, Monofile. He stood up and walked over to the 'Monofile'. There was a video on it, it was paused though. Out of curiosity, he...