Eveeeeeet. Merhabalar bu benim ilk kitap denemem umarım beklediğim bir sonuç alırım Elimden geldiğince güzel ve uzun yazmaya çalışıyorum. Ama sizin bana olan destekleriniz de çok önemli. Umarım beğeneceğiniz bir iş çıkarırım. İyi okumalarr.
"Derin nerde kaldınnn?"
"Geliyorum geliyorum"
İşte o güne gelmişti 18 yıldır yaşadığımm şehirden gitme zamanı. Babamın işleri nedeniyle İstanbul'a gidiyorduk. İlk adım attığım , ilk ağladığım , ilk güldüğüm ve daha bir çok ilklerin olduğu o şehirden. Aslında hazırdım ama şuan sadece ranza ve gardırop olan odamdan ayrılamıyordum. Eminim burayı çok özleyeceğim o kadar anıyı bırakıp gitmek gerçekten çok zor.
Derrrriiiiinn!
Annemi daha fazla deli etmemek için içeriye son bir bakış atıp odadan çıktım. Gözümden bir damla yaş geldiği an elimin tersiyle sildim. Ağlamak yoktu asla.
"Nerdesin kızımm ya seni bekliyoruz ne zamandır. Ver şu valizini"
Babam elimden valizlerimi alıp arabaya yerleştirirken bende arka koltuktaki yerime geçtim.Babam arabaya binip arabayı çalıştırdı ve gidiyorduk işte. Eve öylece bakakalmıştım sanki biz evden değil de o bizden uzaklaklaşır gibiydi.
Daha fazla arkama bakmamam gerekiğini anladım telefondan Batuhan Kordel- Sıcak Şarap! şarkısını açtım. O kadar huzur veriyordu ki sesi kafamı arkaya yaslayıp etrafı izlemeye başladım.
Gözlerimi açtığımda hava kararmıştı. Hala yoldaydık.
"Baba ne kadar kaldı?"
"15 dk kaldı kızım şimdi orada oluruz"
Derin bir nefes alıp arkama yaslandım ve pencereyi açtım. Yağmur yağıyordu ve toprak kokusu çok güzeldi.
"Siz bir başlangıç bile değilken
Sizi yazdım kotardım
Bir başucu kitabı olmanızı istedim
Tek tek iri o yabanıl kelimeler
Onlar işte renkli zarlarının içinde
Olukların çinkosunda yuvarlanan
Siz daha bir başlangıç bile değilken
Yağmur başlamıştı
Ama ne ben ne bahçe ne yaz
Hiçbirimiz."
Derin bir nefes daha çektim içime sanki bu şehri içime sığdırmaak istermiş gibi,içime sığdırıp saklayayım ki eski şehrime geri dönebileyim.
__________________________________________
Alarmın çalmasıyla uyanmıştım saat 07.30 du.
Evet dün gece eve gelmiştik ve hemen uyumuştuk eşyalar önceden geldiği için fazlasıyla şanslıydık.
Ayaklandım ve istemeye istemeye yüzümü yıkamaya gittim. Üzerime bir siyah bir kazak giydim altına da siyah dar bir kot giyip.Saçlarımı gelişi güzel tarayıp çantamı alıp aşağıya indim.
"Gel kızım kahvaltı yapalım"
"Anne hiçbir şey yemek istemiyorum yaa"
Annem terliğini almak için eğilmişti ki
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefesimdeki İnsan
Teen FictionKeşke şöyle yapsaydim belki severdi deme. O senin için ne yaptı da sevdin sanki? Akıl değil gönül sevdiyse gerisi bahane