-medya ile dinlemenizi öneririm-
Bazı anlar vardır. Bir insanı görürsünüz sürekli baktığınızda, farkında olduğunuz, varlığına minnettar olduğunuz bir insanı gerçekten görürsünüz. O anlar her şeyi değiştirebilir değişecek bir şey kalmamışsa da sizi değiştirir geliştirir bir şeyler yapar en derinden sarsabilecek her şeyi yapar.
Yeonjun, Soobini bir kere daha gördüğünde bu onda bir kat daha değişim yarattı soobin yeonjun'un Hastanesi'ne geldiği anda onu değiştirmişti kendi kendini açtığı her anda yeni yeni noktalar buluyordu. yeonjun onun varlığından bile haberdar olmadığı duyguları canlandırıyordu, yenilerini oluşturuyordu.
Bir kere daha yapmıştı bunu Soobin yeonjun'a ailesini anlatırken anlatan çocuğu kucağına alan büyüğü ağlıyordu. Onun hayatını adadığı çocuğa yapılanları işittikçe ağlıyordu her şeyi unutturmak istercesine sarıyordu zayıf bedeni.
"Soobin"
Sesi, soğuk havada titreyerek çıktı.
"Seni bu dünyadaki herkesin yerine sevebilirim. Kimsenin sevgisine ihtiyaç duymayacağın şekilde"
Küçük olan döndü, ve yüzünü Yeonjun'un ağlayan yüzüne yaklaştırdı.
"Sen benden nefret etsen de Yeonjun"
Yeonjun karşı çıkacakken Soobin'in küçük parmakları onu durdurdu.
"Sen benden nefret etsen de ihtiyaç duyduğum tek şey sen olurdun. Sen sevgisine ihtiyaç duyduğum tek kişisin. Bir gün benden nefret etsen de, senin varlığına sığınırım"
"Senden nefret ettiğim fikri en saçma fantezin bile olmasın"
Ellerini küçüğünün saçlarına doladı.
"Seni seviyorum, hep sevdim ve hep seveceğim. Annen yerine, baban yerine, kardeşin yerine, bu lanet dünyada varlığına lanet edebileceğim kadar salak herkes yerine"
Soobin'de gözlerinden akan yaşlarla büyüğüne eşlik etti.
"Beni sadece sen sev Yeonjun"
Yeonjun ellerini yanaklarına götürdü ve okşadı.
Bir anne sevgisini tattırmak istedi öpücükler ile.
Bir baba korumasını hissettirmek istedi ve kollarını sardı zayıf bedene.
Bir kardeş desteği vermek istedi ve dudaklarını onun kontrolüne bıraktı.
Aşkını hissettirmek istedi ona.
"Seni seviyorum"
Şah damarına kondurdu öpücüğünü
"Seni çok seviyorum"
Boynuna son öpücüğünü bıraktı ve bir süre durduktan sonra kulağına fısıldadı.
"Seni her şey adına seviyorum"
----------------------------------------------------------
Bebişlerim çok boğuk bir duyguyla yazdım bunu o yüzden beğenmemiş olabilirsiniz daha sık bölüm atmaya çalışırım sizi beklettiğim için üzgünüm
Yeonbin ile kalın 🌻❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
INFINITY [Yeonbin] ✔
Fanfiction"Yeonjun, Soobinin şifacısı, Soobinin gülümsemesinide iyileştirdi. Öpücükleriyle yaralarını iyileştirdiği gibi, çirkin yaraları güzelleştirdiği gibi güzelleştirdi gülümsemesini. Soobin artık Yeonjun için daha güzel gülebilirdi..." *Yazarın en sevdi...