11

80 12 2
                                    

???? Pov

" Jungkook Duh.....tawk rawh JUNGKOOK DUH TAWK RAWH KA TIH CHU!!!!!! KHAWNGAIH TAKIN JEON JUNGKOOK KA HMUH PHAKAH RAWN INLAN TAWH SUH KA..........Ka kham takzet che!!!!! KA KHAM TAKZET CHE ANI!!!!!!! Hmangaih dang ka nei Jungkook khawngaihin min tibuai tawh suh"

" E-Eng thil nge i sawi awmzia chu?!!!! H-Hmangaih dang a??? Huh ka hrethiam e MINLO BUM MAI MAI ZAWK ANI MAW HEPA HI MAW I HMANGAIH CHU HUH??"

ka hmaiah na takin min beng a.

" AW A DIK ALOM KA BUM MAI MAI CHE ANIH KHA .. ENGAH NGE I LO NGAIH HMANGAIHNA EMAW I TI AMO . TUMAN AN HMANGIAH NGAILO ANG CHE TUMHAH IN!!!!?"

*tumahin maw??!*

--------------------🔥

Taehyung's Pov

" Hanueli nimin maiah a haw a chuan nang eng nge maw in chungah hian thleng le hey hey Jeon Jungkook kha kha chu Aishhhh hepa hi chu!!!!"

Jungkooka chuan fridge a ka wine man to tak ka dah thrat liau liau chu min in sak a.

*Nizanah rui takin ka inah a rawn lut a.
Ka bathroom ah a luak a.
Rilru nat hmel deuhin a awm reng bawk a.
Aishhh eng nge maw hepa chungah hian thleng ni?!!*
Ka ti rilru neuh neuh a.

"Hyung?!"

"Umm?!"

"Hmangaih i nei tawh ngai em??!"

"Huh?! Haha eng nge maw i sawi le?!!"

"Ka uanglo ania ka zawhna chu min chhang rawh??!"

"I rui anih kha Jungkook chawl hahdam rawh"

"Wine mai mai anih hi engvangin nge ka ruih duh ang hetiang thil mak lutuk ah hian"

"Hey hey Nangpa hi!!!!N-"

"Hyung ka zawhna chu min chhang rawh. Hmangaih i nei tawh em?? Nge i la neilo? Nge a hnawl che a i sawi duhlo zawk????! Nge ni a -"

"Ka nei lawm "

"Huh?!!!hahha i uang emni !!"

"Aishh Hmangaih ka neih leh neih loh min zawt a. Tunah ka hrilh che a minla awihlo a Hmmm nanghi chu!!!"

"Anih leh tunge??? I nei anih chuan min hrilh ve thei ang chu tiro??!"

".................Ha....Nueli"

"Enga???!!!!! I uang tiro hahhaaa Hyung a nuihzatthlak loh ania??!!"

"Jungkook ka uanglo ania nui tawh suh"

"Hahhaaaa Hyung fiamthu i thawh dawn anih te chuan fiamthu thra deuh i thoh theilo ami??!"

"Jungkook ka ti tak tak ka uanglo "

"i-i uang l-lo amo??!!!"

Ka lu ka bu a.
Jungkooka chuan mak tih hmel deuhin min en a.

"M-mahse ani te chu i u-"

"Ka hria lawm mahse Hanuel hi ka unau nu diktak ani hleinem "

"Hyung "

" Thawnthu sei tak ani. Ka nu hi ka nu diktak anih loh avangin Hanueli laka hetiang rilru ka put hi a pawi pawn ka hre lemlo"

"Anih aman a hria em???"

Ka lu ka bu a.

"Engtin nge a tih ???"

"Ani chuan min hnawl a. Unau ang baka min en tur thu a sawi bawk "

Ka nui a.

"Kei ai i chan a la thra zawk tho lom"

"Anih Jungkook Jandi nen in inkarah eng nge thleng ??! Thil thleng a awmlo chu ti suh"

"Hmmmph!!!! A dik alom Jandi chuan min hne tawh thu leh Hmangaih dang aneih thu a sawi sin Hyung bum kawi mai mai theih emni ka nih ???"

"J-jungkook eng nge maw i sawi le Aishhh mi â lutuk Jin Hyung emaw Namjoon hyung zawtla thra ang . Hetiang Hmangaihna lam hi chu ka buai paih lo "

Jungkooka chu a nui a.

Door bell a rawn ri a.

Jungkooka chu a tho vat a . A va hawng a.

"Heyyy Taehyung wassup man!!!"

"Thru teh!!!! Baekhyun"

"Awle awle "

"Eng nge hetah te i rawn tih eng nge i beisei leh tak??!"

"Aishhh Thrian kan nih thrin kha . Thrian hlui te chu ka rawn tlawh ve duh alom. Engmah dil tur che a lo kal ka nilo"

"Anih chu"

"Taka!!!!! Khawge midang hi an awm ??!"
Baekhyun chu a hawi kual vel a.

"Tah tumah an awmlo kei leh Jungkook chiah kan awm "

"Anih chuan hmeichhia kha . Hmeichhe ...... hmeltha lampang ngo lampang Ummm........sang deuh lampang a hming kha Hami nilo..... Hanuel aw Hanuel "

"Engtin nge a hming i hriat zawk a.

" Mipa pakhat nen nachin mai khan cafe ah ka hmu a. Hanueli chuan a hnawl ani ngei ang a hming in a ko lawm lawm mai male.hahhaha"

"T-tu nge Mipa chu i hria em??!"

Baekhyun a chu a nui a.

"Park.......Jimin"

*Jimin maw???*

" Mak i ti ang tiro Keipawn mak ka ti lawm hahhaaaa"

Ka ding a. ..

"Baekhyun min chhuahsan hrih teh. I fiamthu nuihzatthlak loh lutuk hi ka ngaithla paih lo"

"Hey Ka uanglo ania ...ka ti tak tak alom ka mit ngei hian ka hmu "..

Baekhyun a chu ka nawr chhuak a.

"Kim Taehyung ka sawi chu awih rawh ka hmu .....ka Tih chu!!!!!!!"

*Jimin leh Hanuel maw??? Eng nge awmzia ka hriatloh tur thil ka hria ani chiang mai*

_______________________________💓

Readers te!!!!

Annyeong

Tun trum chu Short chapter ka rawn represent a che u😀

Chuan chuan Story ka twist nasa thrin ka tih kha maw!!!😂

Next chapter ah hian he chapter a thil thleng hi ka sawi fiah ang.

💓💓💓💓💓

if only ||•JJK ff•||Where stories live. Discover now