"Hanuel..........engkim a thra vek em?"
Namjoona chuan ngaihthrat loh hmel deuhin a sawi a."Ka tihpalh Namjoon Oppa tun.......tunah chuan ka sawi thei rihlo"
Inthiamlo deuh tak chungin ka sawi a."A poi hleinem Hanuel anih tihsak theih che ka nei em?"
"Khawngaihin Taehyung a bulah min hruai thei angem?"
"Taehyung maw? Aw thei ang"
Jungkook leh kei chu Namjoon oppa car ah kan thru a. Keichu driver seat bulah ka thru a.
Jungkooka chu a hnungah a thru thung a.Jungkooka chuan a phone a khoih deuh char char a.
Namjoon Oppa chuan boruak tih thawven nan thil te pawh a sawi ve neuh neuh nain ka bengkhawn vak theilo ani ber.
Ka rilru chu a nain Ka pa kalbo chhan chu engdang niloin keimah vang anih vang ani.
Kum 10 dawm lai a aia rei mah ka pa ka ngaiin a bula awm leh ka chak em em a.
Pate Kwona thusawi kha diklo se. Dawt nise ka ti em em a.
Fiamthu mai mai nise ka ti takzet.
"Hanuel Haneul "
"Oh!!! Ka tihpalh Namjoon Oppa. Ih ...thildang ka lo ngaihtuah a ka tihpalh"
"Huh!? Haha Hanuel a poi hleinem ......ole saw kan thleng Taehyunga in "
Taehyunga hian amahin apartment hran a luah.
Kim's Mansiona awm ai chuan mahni a awm a duh zawk tlat thu min hrilh cham chi thrin.
A duhna chhan pakhat ah chuan an ina an Maid te ho chuan Taehyunga chu an lo en nasa thrin a ni awm e . Ama sawidanah engah vak ka lo ngaihsak ngai lo thung.Taehyunga in chu kan thleng a.
Taehyungan kawngkhar a rawn hawn che mak tih hmel deuhin min en a.
A dik ang!!! A ina ka kal a rin ngai loh vang ani.
"Hanuel he- Hyung !!!! Jungkook pawh maw!!!??"
"Aishhh Nanghi Min luh tir i tum lo ami?"
Jungkooka chuan a ti a. Taehyunga chu a nawrsan a."Hanuel eng nge thil awmzia??"
Engthil mah sawi ngaihna pawh ka hrelo .
Ka rilru ana lutuk chu ka trap leh ringawt a.
Taehyunga chuan tih ngaihna a hrelo hle a.
"Hyung eng nge a chungah hian in tih. Jungkook!!!!"
"E-eng mah a-an tilo"
Trap deuh chungin ka sawi a.Taehyunga chuan a pindanah min hruai a.
Chawlhah dam turin minti a.Ka trap nasa lutuk chu ka muhil zui ve nghal a.
Taehyung's Pov
" Hyung eng nge awmzia Hanueli hi??"
Mak ti deuh takin ka zawt a." Ka hrelo park ah Jungkooka nen hian kan kal a. Hanueli trap lai ka hmu a. Chuan hetah hian kan lo thleng a i h-"
"Enga!!!!! Hanueli chu a trap amo???!!!"
"Aw mahse thil awmzia ka hrebiklo . A rilru a na hle aniang a in beng dai thei lawk hleinem . A trap lai ka la hmuh loh avangin mak ka ti lutuk"
Ka lu ka bu a.