Sujin's PoV
Hospital chu rang takin ka chhuahsan thuai a.
*Aih Dr Nam leh Taehyung khan dawt vek ani an sawi* tiin ka in ngaihtuah thlamuan a.
Min rawn um phak hmain rang takin bus ah chuan ka chuang a.
Ka phone chu ka la chhuak a. Ka pa ka call a.
Ring Ring!!!
*Pa khawngaih in la vat teh*"Yeoboseyo?!"
"Appa!!!"
"Oh Sujin-ah nangmah animaw eng nge nita?!"
"A-ah ih Appa?!"
"Umm?!"
"I-in lo haw thei angem?! Naktukah?"
"naktuk maw? Mahse tinge Eng nge thleng Sujin?!"
Mangang tih hriat takin a rawn tawng a."Khawngaih in Naktukah Seoul ah lo kal hram rawh u . Thil..... pawimawh tak sawi tur a awm a"
Ka ti a.ummm tih ringawt in a chhang a.
Phone chu a off a.Ka apartment pawh chu ka thleng a.
Engmah pawh tilo chuan sofa ah chuan ka thu a.
*Piangnawn?!......Ani theilo ang. Keichu Bae Sujin Bae DongWooka fanu alawm ka nih . Ka nu chu Kang Muyang . Ka unaunu chu Bae Haejin ani a. Tunge Lee Hanuel chu ni ta ang a. Engvangin nge Lee Hanuel tiin miin min hriat vek!!! Tinge?*
-💪
Bae DongWook's Pov" Jagi , Su-Sujin chuan thudik a hre t-tawh niin a lang"
Muyang chu chhuatah a thu hnawk a.
"N-nilo Sujin chu ka fanu lawm. Nilo, DongW-wook eng e-eng emaw ti teh!!! Kan thu mai Mai theilo ang Tirawh Paa Seoul ah kal vat ang tirawh. Sujin chuan kan thusawi a awih em em ang. K-kal ang!!"
Muyang chu in chung lamah a kal a.
thawmhnaw te chu a pack a.Hmanhmoh takin Seoul ah chuan kan kal ta nghal a.
Zing lam dar 5 ah Seoul chu kan thleng a.
Kawng tluanin Muyang chu rilru na tih hriat takin a awm a.-------------------💰
Sujin's PoV
Khumah chuan ka mu a. Chhing khat mah chhing loin ka mu meng kur reng a .
Keihi Hanuel lo ni taktak ta ila tu chiah nge ka nih. Dr Nam leh Taehyung te khan thudik emni an sawi. Lo sawi ta angse tunge ka chhungte chu nita ang. Kei hi Bae sujin niloin Lee Hanuel lo ni tak tak ta ang ila. Enge awmzia " tiin ka ngaihtuah a .
Ka rilru chu a hah emem a.
Zing lam dar 5:30 velah chuan ka phone chu a rawn ri a.
Ka pa alo ni a.Call ka pick up chuan an lo thlen tawh thu leh ka apartment kawta an awm thu chu ka hria a. Hmanhmawh takin ka chhuaka.
Ka nu leh ka pa ka hmu chu ka lawm em em a. Mahse thudik ka hriat avang nge keimah ah chuang lungngaihna nasa tak ka nei a.
Ka thinrim lo a mahse ka lungngai ani.
Ka nuin min hmuh velah chuan duat takin minlo kuah a.
A mittui chu a luang bawk a.
Inchhung lamah chuan kan lut a.
Sofa ah chuan kan thu a.
Tumah chuan engmah kan sawilo
Ka Thutna tang chuan ka tho a.
" Nu ,pa eitur kan siam ang aw . Thingpui kan indawn ami niang " ka ti a.
Hlim hmel putak anga lan ka duh ani.