Isared pokochał Nicassie i jej bardzo ufał opowiedział jej wszystkoco przeżył, że każdy go wykorzystywał bawił się jak zabawką, czuł się nikim i słaby. Nicassia go wspierała i pomogła mu się wyrwać, Isared zlekceważył słowa ojca i uważał, że Nicassia i nuala i nuada nie są tacy, źli, traktował ich jak rodzinę w końcu Isared postanowił się oświadczyć Nicassi
Isared - moja kochana, czy zostaniesz, moją żoną?
Nicassia - tak, oczywiście kochanie pomogę ci, zawsze będę przy tobie.Isared, słabo się poczuł i założył pierścionek Nicassi. Nicassia i Isared planowali slub, Myrcella była szczęśliwa z syna, że w końcu znalazł ukochaną, ale martwiła się jego stanem psychicznym by nie zrobił nic głupiego i nie zranił jej, ponieważ domyslala się, że Nicassia to wrazliwa i uczuciowa elfka.
Nicassia poszła do Myrcelli, i zauważyła że przyszła teściowa jest w jakims innym nastroju niż szczęśliwym
Nicassia - Myrcella wszystko jest okej?
Myrcella - Nicassia wiem, że to ty pomożesz mojemu synowi wierzę w to, ale martwię się o to, że on cię zrani wiem, że potrafi bbyc wybuchowy i agresywny niewiem dlaczego...*Myrcella się rozpłakała i wtuliła się w Nicassie.
Nicassia - jeżeli to zrobi to go zostawię będę z innym jeśli będzie agresywny obiecuje.
Myrcella - to nie może być takie proste ponieważ Isared może się domyślać wszystkiego, czasem chciałam zdradzić męża a nagle Talion przychodził do mnie i do moich kochanków i zarżnął ich powiedział, że dowiedział się tego od Isareda. Niewiem czy to wystarczy, ale musimy go trzymać bez treningów, bo się zmieni.
*Isared wszystko słyszał całą rozmowę swojej mamy i nazeczonej i wyszedł, czuł złość i uderzył w ścianę, która popękała i po przysiąg co, że zabije każdego kto go znieważy nawet jeśli chodzi o najbliższych, i w trakcie tej przysięgi przypomniały się słowa Taliona " (...)uważaj one mogą cię oczarować i zranić serce, musisz mieć to na uwadze, uważaj tylko czekają by cię zranić.(...) wiem, że dasz radę i poznasz ich prawdziwe oblicza". Isared przypominając te słowa zaczął mieć wątpliwości do Nicassi i Nuali, ale starał się o tym nie myśleć, i udawać szczęśliwego. Po chwili Isared wrócił do Myrcelli i Nicassi i przytuił je obie.
Nicassia - jeśli się dowiem, że zraniłeś swoją mamę, to normalnie cię ukatrupie.
Isared - spokojnie dam radę, przecież zależy mi na niej i na tobie.
Nicassia spojrzała na isareda i coś myslała, że to będzie nie koniec. isared, mocno się zmienił.
*po kilku latach*
Isared z Nicassią byli, szczęsliwi nuala i Nuada Tony i stahma zaakceptowali wybór nicassi, natomiast arnife mu nie ufała i próbowała go uwieść, isared sie powstrzymywał, ale inne narzedzie chciało więcej... więc postanowili, się zmienić i pójść i zignorować ale Arnife wysyłała seksowniejsze elfki, które pociągały już Isareda.
Isared, był załamany, poszedł się przejść i się rozpłakał. Nicassia dowiedziała sie prawdy, od jednej księżniczki i uderzyła Arnife za to co zrobiła i poszła do Isareda.
Czy Isared będzie się zmieniał? Czy Nicassia powstrzyma Isareda?
CZYTASZ
Trudna historia Isareda
ActionZmiana Isareda, porządnego dobrego księcia, który chciał pomagać ludziom, a zmienił się w potwora. Czy uda się rodzinie i przyjaciołom go nawrócić? Czy będzie on szczęśliwy? czy będzie mógł na nowo zaufac najbliższym