uyuyan.koala:
Selaaaaamcloud9:
aleykümselam reisuyuyan.koala:
çok ayıp çokcloud9:
ah, özür dilerim
yanlış bir şey mi söyledim
kabalık ettim değil mi...
reis demem çok kabacaydıuyuyan.koala:
Tamam sakin ol bir şey yok
Neden bu kadar telaşlandın kicloud9:
Bilmiyorum ki..uyuyan.koala:
İçinden nasıl geliyorsa öyle hitap edebilirsin de
Seni seviyoz yani şurdacloud9:
Aşkım balım peteğim dememi de beklemiyorsun heraldeuyuyan.koala:
Nasıl bir an kibar bir an böyle hayvan olabiliyorsun kicloud9:
sensin o hayvan -,-uyuyan.koala:
yicem ayy sjsmkskskscloud9:
Beni yiyecek ama daha adını bile bilmiyorum 😒uyuyan.koala:
Adımı söylemedim mi?
Adım Mirelcloud9:
Sanırım ilk defa duyuyorum bu ismi
Anlamı neuyuyan.koala:
Annelerimin couple name'i. Aşklarının bir sembolü de benmişim işte. Diğeri de Elmir, kardeşim. Üçüncümüz de var tabii, Ela.cloud9:
Woah inanamıyorum!
Bu çok güzel
Ela'ya kalmamış couple name uydurması skksosuyuyan.koala:
Aslında onunki daha da güzel
İki annem de yazar ve hikayelerinde hep Ela isimli bir karakter olur. Genellikle hep kendilerini yazıyorlar zatencloud9:
Ama bu çok güzel
Çok çok çok güzel!uyuyan.koala:
Biliyor musun Elçin
Benim nickim Elif annemin Mira annemle tanıştığında kullandığı nick. Seni onun yöntemleriyle tavlayacağım. Ayrıca nickin Mira annemin o dönemlerdeki nickine benziyorcloud9:
Ha?uyuyan.koala:
:)*görüldü*
***
"Bitti, sadece bu kadar konuşmuşlar." Tüm mesajları okuduktan sonra telefonu kapatıp masadaki eski pozisyonunu bozmadan koydum ve Mira'ya döndüm. Resmen kızımız daha bu yaştan başlamıştı çapkınlığa, hızın 250 yavrum yavaş ol aq."Ee ne yapacağız şimdi? Şuna bak kız tavlama peşinde.." Mira derin nefesi ardından elini kafasına vurunca elini tutup öptüm.
"Sizi tavladığımda Mirelden sadece iki yaş büyüktüm hanımefendi" Güldüm.
"Haa evet -18'din sen değil mi?" Gülmedim.
"Sen sanki çok +18 din şuna bak." Aslında öyleydi gibi ama olsun. Sonuçta tam 18 yaşında olunca +18 olmuyordu eşittir 18 oluyordu. "Tanışmamızın yedinci ayındayken ve de sevgili oluşumuzun ikinci ayındayken on dokuz yaşına girmiştim, hatırlatırım hanımefendi" Güldüm ama kesinlikle güzelliğine. Laf sokmasına falan değil hayır, çok güzeldi ve bir insan kelimeleri bile ancak bu kadar güzel telaffuz edebilirdi.
"Bu ülkede yasalarla yürür her şey, kimlikte öyle değildin ama" dedikten sonra gıcık gıcık gülmüş ve Mira'nın daha çok sinir olmasını sağlamıştım. Ne zaman bu lafı etsem yaş mevzusunu kapatırdı, şimdi de o anlardan birindeydik."Ya bırak şunları Elif ne yapacağız bu kızla?"
Bana kalırsa hiçbir şey yapmamalıydık, yani ne yapabilirdik ki? 15 yaşında genç kızlığa adımını daha yeni atan biri bunları yapabilirdi. Hayır yani bir de beni örnek alıyor yavruşum, devam etsin işte ne var. Tabi şimdi gel de bunları Mira'ya söyle.. ağzımı kırar vallahi."Bilmiyorum ki birtanem. Şuna bak bir de benim yöntemleri kullanacakmış."
Ucundan tepkisini ölçmek için yüzüne baktım, sinirli duruyordu evet. Gerçek düşüncelerimi şimdi paylaşmaya kalkmamalıydım."Nasıl da memnunsun ama senin kullandığın sözleri kullanacak diye..."
"Ben mi? Yok canım yok öyle bir şey."
Bal gibi de var işte, ne güzel örnek oluyorum yahu!
"Külahıma anlat sen onu! Ya bu çocuk derslerini aksatırsa? Bunu düşündün mü hiç?"
"Ya meleğim.. öyle bir şey olmayacak. Aksine derslerini aksatmaması için ders çalışması için aşk acısı çekmemesi lazım. Bizi hatırlasana yahu."
Yüz ifadesi anında değişti. "Aslında bir noktada haklısın aşkım" hehe tabii ki öyleyim.
"Çocuğuma ben ders vereceğim ve bu Elçini gelin olarak alacağız." İyice havalara girmiş tam kaynana moodumdaydım. Kendimi Aynura ablam ve annem gibi hissediyordum. Zamanında az kaynanalık yapmamışlardı bize.."Sen dur ya sen niye karışıyorsun, şimdi bir şey söylersek kötü olur. Telefonunu karıştırdığımızı anlar, kendisinin çekinmeden bize söylemesi gerekiyor aşkım."
Haklıydı. Yahu Mira hep haklıydı.
"Ne kadar da mantıklı konuşuyorsun sen öyle, şu cümlelerde en çok aşkım kelimesi hoşuma gaçtı. Gelsene bi yiyim ben seni" diyip üstüne çullanmak için hazırlanıyordum ve Mira'da tam moduna girmişti ki tüm ambiyans Mirelle beraber bozuldu. Yavrum Allah aşkına ben muradına er diye ne planlar kuruyorum senin yaptığına bak...
"Anneciklerim ne yapıyorsunuz siz burda?"
"Oturuyoruz yavrum ne var?" Mira telaşlı bir şekilde söylediğinde Mirel her zamanki gibi anlamıştı. Hem bu kız zehir gibiydi hem de Mira çok telaş yapıyordu. Zamanında diyordu aslında tam öpüşecekken basılcağımızı hissediyorum diye, basılmasak da Mira ele veriyordu zaten. Bu hisler ordanmış demek ki...
"Eminim öylece oturuyorsunuzdur annelerim." diyip güldü. Şuna bak şuna, annelerin işine karışıyor. Biz sana bir şey diyor muyuz acaba kızları ayartırken.
Tamam kızLar değil. Kız yani. Elçin yani, gelinim yani.
"Karışma sen git de ödevini yap hadi" Mira tatlı tatlı kızarken yine yükselmiştim. Ne dese yükseliyordum zaten, yatak odasına gitmemiz lazımdı. Mireli odasına gönderdikten sonra Mira'yı çekiştire çekiştire odamıza götürdüm ve muradıma erdim.
O yeah.
--------------
Aslında normal bir texting olacaktı ama karakteri gelecekteki kızımız Mirel yapmak istedim dlsöspsldpdkd Ve bence böyle çok güzel oldu.