7_

412 28 25
                                    

cloud9:
Mirel...
Bugün de mi konuşmayacaksın benimle?

uyuyan.koala:
de

cloud9:
Ne?

uyuyan.koala:
de'yi doğru yazdın, aferin.

cloud9:
yazımıma hep dikkat ediyorsun ama sen de çok yanlış yapıyorsun

uyuyan.koala:
bu durumu eğlenceli kılan o

cloud9:
Bu konu hakkında daha fazla düşünmeyeceğim

uyuyan.koala:
tamam sksmsoksos

cloud9:
dün neden birden çıktın
konuşmama izin de vermedin

uyuyan.koala:
Eğer kalsaydım kötü kavga ederdik
Sakinleşmem gerekiyordu

cloud9:
Her kavgamızda gidecek misin böyle?
Beni yalnız mı bırakacaksın?

uyuyan.koala:
Bunun senin için bir önemi var mı ki?

cloud9:
Tabii ki
Kısa zaman olsa da biz tanışalı
Arkadaşımsın sonuçta

uyuyan.koala:
Arkadaş..
tabii

cloud9:
şey...
özür dilerim

uyuyan.koala:
sorun yok, ben yemek yemeğe gidiyorum
görüşmek üzre

cloud9:
peki tamam öyle olsun

***
Elif

"Yalancı seni." Koltuğun arkasında birden belirdiğimde korktu.

"Anne orda ne yapıyordun?!" Ow baya korkmuştu yavrucuğum.

"Kızım bir sapık mı yoksa gerçekten aşık mı bilmem gerekti. Aferin yavruşuma gayet normal konuşuyorsun." dedim yanına otururken.

"Ne diyebilirim ki anne, yatağıma davet edeceğimi falan düşünmedin heralde!" Bak hele şu hallere küçük ama bilmiş.

Kafasına vurup "Onlar ne biçim sözler ha?! Terbiyesiz seni anneye neler diyor!" dememle hahladı.

"Anne Zilli ve Cüce kitabını okudum. Konuşmalarınızı gördüm, siz çok sapıksınız. Ben de doğal olarak sapık doğdum."

"Terliği görüyor musun sen?" terliğimi gösterdim. "Domanes gibi ezerim seni!" Sinirli bakmaya çalışıyordum ama gülmemek çok zordu.

"Domanes mi? O da ne?"

"Sen nerden bilcen veled seni" diyip gıcık gıcık baktım. Amacıma da ulaşmıştım, gıcık olmuştu.

"Mira anne! Domanes ne ki Elif annem domanes diyor bana kötü bir şey mi!"

Aniden bağırdığında bu sefer ben korkmuştum. Ama ikinci korkuşum da yalnız değildim. Mira sanki kapının önünde bekliyormuş gibi "BEN BİR DOMANESİM!" diye bağırarak girdiğinde ikimiz de korkmuştuk. Aramızdaki tek fark benim gülerek Mira'ya sarılmam onun da salak salak bize bakıyor olmasıydı.

----

Not: Domanes olayını Hyung ficini okuyan insanlar bilir. Spoi vermeyeyim gidip okuyun ama yarım onu da belirteym final yapmadan yazar bıraktı wattyi.

Benimki // GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin